Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat
Sisu E14
Avainsanat: sisu eemeli

Sisu E14

Rasi.jpg 0 031.jpg Sisu E14.JPG Volvo FH12 (2).JPG volvo fl7.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.1/5 12 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Sisu E14.JPG
Albumin nimi:Ollitsio / Kuorma-autot, rekat
Arvo (12 ääntä):33333
Avainsanat:sisu / eemeli
Kuvaajan nimi:Ollitsio
Tiedostokoko:65 kt
Lisätty galleriaan:%28.%09.%2005
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:8845 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=5471
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 11 - 30 30:n joukosta
Sivu: 1 - 2

peura2   [%03.%10.%2005 kma2005 %18:%lokakuu]
kyll_ ne lamput sill_ ylh_ll_ pysyy yht_ hyvin ehjin_ kuin alhaallakin Neutraali
Kauko   [%04.%10.%2005 kti2005 %12:%lokakuu]
Joo kyl ne hajoo iha samal lail ahlaalla ku ylh__l. talvel penkat yms hajottaa jos on alhaalla., hitto ku p__sis vaa ajelee kotio sisua alkaa toi "traktorin" ajo olee syv_lt_ Erittäin iloinen
metsisika   [%05.%10.%2005 kke2005 %12:%lokakuu]
kyll_ sinivuokoilla olis varmaan t_rkeemp__kin tekemist_ ku kyt_t_ valoja Huuto Huuto Hullu Hullu
Saleksi   [%08.%10.%2005 kla2005 %21:%lokakuu]
no kyl valot kest__ oli ne alahaalla tai ylh__ll_, ite tykk__n ajella alalis_pitk_t p__ll_, jos on joku oudompi m_kisempi seutu niin silloin yl_lis_pitk_t, n_k__ mutkat ym muut kauemmas nyppyl_iden takaa. Niin ja niit_ terveisi_ ei sitten ajeta Erittäin iloinen Onko toi nosturi loglifti_
arsa   [%09.%10.%2005 ksu2005 %19:%lokakuu]
Lis_pitk_t on maku asia onko ylh__ll_ vai alhana.Ite k_ytt_ny molempia,Saleksin kommenti ..samaa mielt_.Mik_h_n siin on,kun Sisulla haetaan puut helpommin pahoista paikoista,muihin autoihin verrattuna__Ilmeisesti siet__ kovempaa k_skemist___
Ollitsio   [%09.%10.%2005 ksu2005 %21:%lokakuu]
kuormaaja on loglift 95
Saleksi   [%09.%10.%2005 ksu2005 %23:%lokakuu]
jep, ei miun silm_t pett_neet, kyl 105 loglifti on riski kone, ja ei tossa 95:sessa ole valittamista. mutta on 2010 foresteri lujilla kun tek__ k_rryn takanippua kun ei ole k_rryss_ liukupankkoja.
hitachi   [%16.%11.%2005 kke2005 %20:%marraskuu]
Sisu on auto! Cummins jyr__ kuin my_s caterpillar d18, suora fulleri paras, ja kyll_h_ se foresteri este peli on!! Häiritsevä Häiritsevä
Tommi Saarinen   [%27.%11.%2005 ksu2005 %22:%marraskuu]
tohon lis_tuikku juttuun niin eks lait/s__nn_t oo tehty rikottavaks :_: Erittäin iloinen
Lokomo-Ter_smies24   [%27.%11.%2005 ksu2005 %23:%marraskuu]
onks sm 312 ajos en__ Pyörivät silmät
Tommi Saarinen   [%28.%11.%2005 kma2005 %09:%marraskuu]
en tii_ mut luulen ett_ ei oo Pyörivät silmät
Ollitsio   [%28.%11.%2005 kma2005 %21:%marraskuu]
sm vaihtus t_h_n eemeliin. kaipa se jossain p_in suomea liikkuu ja oli muuten 340 eik_ 312 Vink
valtra valmet   [%11.%11.%2008 kti2008 %20:%marraskuu]
sisuun laitettu mukakava kuorma puuta. eteenpäin mennään Cool
^tukkimies^   [%12.%11.%2008 kke2008 %11:%marraskuu]
Tuommosia niitte kuormien pitääkin olla! Pyörivät silmät Sai kuulla renki kunniansa kun hinas imatralle sellasen kuorman että ½metriä ois ollu vielä tolppienpäihin! Järkyttynyt
Viltsu.   [%12.%11.%2008 kke2008 %13:%marraskuu]
on se kumma jos rengit viihtii sulla olla töissä.. nuista sun juttuista päätellen taksat laitettu kohalleen jos aina pitää olla tapit täynnä ja kokonais paino 100 tonnia.
^tukkimies^   [%12.%11.%2008 kke2008 %14:%marraskuu]
Viltsu:No osta ite uusi scania ja tilaa toinen tuliterä sisu siihen rinnalle.Sitten ajelet 300km suuntaansa 40000kg painavalla kuormalla! Hullu
Karppa   [%12.%11.%2008 kke2008 %18:%marraskuu]
Ei vaaka ois mitään nosturissa?
^tukkimies^   [%12.%11.%2008 kke2008 %18:%marraskuu]
Mitä suotta.Sitten vituttaa kun tietää kasalta jo lähtiessä että on ylikuormaa Vink
Julle   [%14.%11.%2008 kpe2008 %09:%marraskuu]
eikös siinä oo jo täyspaino jo 40t kuorma kerta Erittäin iloinen
^tukkimies^   [%14.%11.%2008 kpe2008 %09:%marraskuu]
aijaa,väität ettän on kanattavaa ajaa puita 40t kuormilla 300km päähän?Kun sais 60t olla kokonaispaino?Silloin kun renki vei sen kuorman niin siinä ei ollut edes nosturia matkass. Pyörivät silmät

Kommentti 11 - 30 30:n joukosta
Sivu: 1 - 2