Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 3031/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.6/5 5 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | jaskadebor_027.jpg |
Albumin nimi: | case956xl / Traktorit ja koneet |
Arvo (5 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | case956xl |
Paikkakunta: | Perniö |
Tiedostokoko: | 533 kt |
Lisätty galleriaan: | %31.%01.%2013 |
Tarkkuus: | 2108 x 1581 pikseliä |
Katseltu: | 3615 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=51305 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 10 10:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Järkyttäviä tämmöset lavetit, aisa paino älytön!! Miten voi vetosilmukka kestää, kun itellä ei taho kestää ees normi painoilla...
|
|
|||
Mitäs järkyttävää tuas aisapainos on ???? 13t jaetaan pualiksi lavetin telille ja vetosilimukkaan. Kuormasta tulee siis 6,5 t kumpaankin päähän, plus tiätty lavetin paino. Ompahan pitoja vetokoneen töppösillä
|
|
|||
Ei sitä ihan noin vain jaeta. Katso ensi missä kaivurin painopiste on, taitaa olla aika paljon lähempänä traktoria kuin teliä.
|
|
|||
Vaikka se painopiste oliskin keskellä koukun ja telin väliä niin siltikin suurin sallittu kuormitus koukulle ylittyis yli 3,5 tn:D
|
|
|||
Onko lavetissa jarrut? Kun laskee traktorin massan 4950 kg ja lisäpainot 4*80kg, niin saadaan jarruttomalle hinattavalle laitteelle 13702 kg:n maksimi massa. 13 t kaivinkone ja lavetti 1500 kg, niin taidetaan olla jo sakkorajan pahemmalla puolella. Vai voiko etukuormaajan massan ottaa huomioon lisäpainoissa?
|
|
|||
no nyt menee pilkun nussimisen puolelle enemmän mua pelottais vetokoukun murtuminen ku jetsonit...
|
|
|||
No joo niin meni, itellä vaan ollut just noi kytkentämassat tarkastelun alla, niin tuli innostuttua sitä tässäkin pohtimaan.
|
|
|||
Harvemmin se koukku sentäs murtuu mutta vetosilmukka voi poiketa. ja jos tuolla painolla antaa koukku periksi tuon ikäises konees niin saa soittaa suolahteen.
|
|
|||
Oho. no silmukkaahan mä tarkotin vaikka koukun kirjoitin..
|
|
|||
Suosittelen kyllä kehikon rakentamista pyörienpäälle niin on kuljetus hieman mukavampaa... vaikkakin koneen ajaminen ylemmäs on tarkempi homma...
|
Kommentti 1 - 10 10:n joukosta Sivu: 1 |