Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Valtra N-141 HT ja Cobelco 13t
Rupes Vallu olemaan vähän takapainonen . :D

Valtra N-141 HT ja Cobelco 13t

Rupes Vallu olemaan vähän takapainonen . :D

Kuva1809.jpg 04062012198.jpg jaskadebor_027.jpg jaskadebor_003.jpg 20130129_184109.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.6/5 5 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:jaskadebor_027.jpg
Albumin nimi:case956xl / Traktorit ja koneet
Arvo (5 ääntä):33333
Kuvaajan nimi:case956xl
Paikkakunta:Perniö
Tiedostokoko:533 kt
Lisätty galleriaan:%31.%01.%2013
Tarkkuus:2108 x 1581 pikseliä
Katseltu:3615 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=51305
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 10 10:n joukosta
Sivu: 1

atr   [%31.%01.%2013 kto2013 %20:%tammikuu]
Järkyttäviä tämmöset lavetit, aisa paino älytön!! Miten voi vetosilmukka kestää, kun itellä ei taho kestää ees normi painoilla...
Pappa   [%31.%01.%2013 kto2013 %23:%tammikuu]
Mitäs järkyttävää tuas aisapainos on ???? 13t jaetaan pualiksi lavetin telille ja vetosilimukkaan. Kuormasta tulee siis 6,5 t kumpaankin päähän, plus tiätty lavetin paino. Ompahan pitoja vetokoneen töppösillä Huuto
Henkka325   [%01.%02.%2013 kpe2013 %00:%helmikuu]
Ei sitä ihan noin vain jaeta. Katso ensi missä kaivurin painopiste on, taitaa olla aika paljon lähempänä traktoria kuin teliä. Cool
  [%01.%02.%2013 kpe2013 %01:%helmikuu]
Vaikka se painopiste oliskin keskellä koukun ja telin väliä niin siltikin suurin sallittu kuormitus koukulle ylittyis yli 3,5 tn:D
Jönssi   [%01.%02.%2013 kpe2013 %11:%helmikuu]
Onko lavetissa jarrut? Kun laskee traktorin massan 4950 kg ja lisäpainot 4*80kg, niin saadaan jarruttomalle hinattavalle laitteelle 13702 kg:n maksimi massa. 13 t kaivinkone ja lavetti 1500 kg, niin taidetaan olla jo sakkorajan pahemmalla puolella. Vai voiko etukuormaajan massan ottaa huomioon lisäpainoissa?
  [%01.%02.%2013 kpe2013 %14:%helmikuu]
no nyt menee pilkun nussimisen puolelle Erittäin iloinen enemmän mua pelottais vetokoukun murtuminen ku jetsonit...
Jönssi   [%01.%02.%2013 kpe2013 %14:%helmikuu]
No joo niin meni, itellä vaan ollut just noi kytkentämassat tarkastelun alla, niin tuli innostuttua sitä tässäkin pohtimaan.
aina valmet   [%02.%02.%2013 kla2013 %01:%helmikuu]
Harvemmin se koukku sentäs murtuu mutta vetosilmukka voi poiketa. ja jos tuolla painolla antaa koukku periksi tuon ikäises konees niin saa soittaa suolahteen.
  [%02.%02.%2013 kla2013 %01:%helmikuu]
Oho. no silmukkaahan mä tarkotin vaikka koukun kirjoitin.. Nolo
e0777   [%06.%02.%2013 kke2013 %22:%helmikuu]
Suosittelen kyllä kehikon rakentamista pyörienpäälle niin on kuljetus hieman mukavampaa... vaikkakin koneen ajaminen ylemmäs on tarkempi homma...

Kommentti 1 - 10 10:n joukosta
Sivu: 1