Galleria > Erikoiset > Muut |
TIEDOSTO 117/464 |
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Racetooli.jpg |
Albumin nimi: | Kemopetrol / Muut |
Arvo (4 ääntä): | |
Avainsanat: | Valmet / 705 / ohjaamo / update / 2011 |
Kuvaajan nimi: | Kemopetrol |
Kuva otettu pvm: | 5 /2011 |
Tiedostokoko: | 629 kt |
Lisätty galleriaan: | %31.%03.%2012 |
Tarkkuus: | 1600 x 1200 pikseliä |
Katseltu: | 4004 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=48278 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 8 8:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Sama juttu tuossa naapurin 505 valmetissa tässä talvella penkin runko ihan kappaleina Siinä vaan on mekaaninen nostolaite niin ei voi olla kunnolista käsinojaa oikealla puolella mutta aika paljon kyllä vaikutti penkinvaihto
|
|
|||
Ei se vaihtamalla parane...
|
|
|||
CS85H (T85CS)? Kylmät tyypit liikkeissä antoi varsin hyvän kuvan hintaansa nähden jakkarasta. Hyvin tuettu etuosa ja reiluhko selkänoja. Tämänkin toolin hinta oli noussut nyt yli 300e listahintana, ennen oli 285e. Mimmonen tuo on joustamaan ajossa? Menisi ihan 905 kun ei tunteja tule kalliin ilmapenkin edestä.
|
|
|||
Just tuo penkki se on niinkö Tike sanoit ja makso tosiaan jottain 300€ viime keväänä. Just tulin reuhaamasta etukuormaajalla ja lookalla ja hyvin toimii jousto ja on kestävä ku jos se ois vähäkään lelu niin meijän kuskien alla ja ajotyylillä se ois paskana jo sitte.. Entinen penkki oli väsyny kyllä jo 13 000h sen verran että keväällä ku menin mehtäautotietä pitkin antaa vetoapua yhelle laviskalle nii joutu ajaan seisualtaan ku penkki löi pohojaan kokoajan ja ainut joka jousti oli omat selekänikamat..
|
|
|||
Tästä kyseisestä istuimesta on jääny sanomatta se, että siinä parasta on vain ulkonäkö joka säilyy kohtuu hyvin.. Mutta kyseisen istuimen nivelpuslat ja liukurullat ei ole tarkoitettu ollenkaan tuotteeseen, jossa ne ovat jatkuvassa liukulaakereille tyypillisessä liikkeessä.. Tässä tapauksessa kyseessä on jatkuva edestakainen liike tietysti.. Istuimen liukupuslat joustossa on kitissy 2kk vanhasta lähtien ihan helvetisti ja sinne on jouston kumihelman välistä tullu sit ruutattua HHS:sää, CRT:tä sekä WD40 pönttökaupalla jatkuvasti, että ois edes hetken hiljaa prkl.. Ja nyt talvel kun joustosta sattu palautuksen vetojousi tai sitten nivelpusla korkkaamaan
|
|
|||
* niin että istuimen jousto jäi pohjaan niin eipä oo ollu viel innostusta ollu rueta heittään istuinta kopista pihalle remonttiin kun nyt se on ainaki hetken täysin hiljaa ilman että kokoajan ruutaat kaikkiin liukurulliin ja nivelpusliin voiteluainetta.. Vaikka kuljettaja ei vähästä valittaisikaan niin tuon istuimen ääntely on semmoista niin jumalatonta ja ärsyttävää kitinää ettei siinä kuljettaja kuule enään omia ajatuksiaan.. Vähällä pilattu istuin..
|
|
|||
eli perus IKH paskaa... satasen enempi laittamalla oisit saanu laatujakkaran ilmapussilla, ite ostin leylandiin CAB airmasterin suoraan briteistä ON hyvä jakkara. Kappi on entinen boströmi.
|
|
|||
Joo tuo on helppo valinta kun niitä löytyy, joka pitäjästä ja visuaalisesti oikein myyvä istuin eikä hintakaan ole paha. Jousitus sekä kaikki säädöt myös tuntuu jämäkältä ja on toki sitä myös käytännössä sekä istuin on hyvä istua. Istuimeen saa oleellisia varaosia ja koska hinta ole hirmu paha niin tottakai sitä onnessaan ostaa kyseisen istuimen täysin vailla ajatustakaan, että jousituksen nivelpuslat ja liukurullat on suoraan jostain lelulaatikosta ja se muuten rupee nariseen ja rääkyyn aika äkkiä kun kone on säännöllisessä ajossa.. En pistäny ajotuntimäärää narinan alkuun mieleen koska ainut ajatus oli vain " Tää ei voi olla totta.. " ..
|
Kommentti 1 - 8 8:n joukosta Sivu: 1 |