Galleria > Erikoiset > Haaverit
Valtra ja roska kärry
liukkaan puoleinen mäki oli  valtra ei päässy mäkeä ylös nii tuohon kohtaan jäi, onneks ei liukunu alas asti, itellä piti deutsilla tulla tuomaan hiekkaa/ hiekottamaan tuo mäki,  kuski lapioi hiekkaa deutsin kauhasta, rattaitten alle, kyllä se siitä lähti kun hiekkaa sai kunnolla, painoa nimittäi on tuossa kärryssä aika paljo.  samana päivänä kahesti jumissa oli tuo kuski valtralla

Valtra ja roska kärry

liukkaan puoleinen mäki oli valtra ei päässy mäkeä ylös nii tuohon kohtaan jäi, onneks ei liukunu alas asti, itellä piti deutsilla tulla tuomaan hiekkaa/ hiekottamaan tuo mäki, kuski lapioi hiekkaa deutsin kauhasta, rattaitten alle, kyllä se siitä lähti kun hiekkaa sai kunnolla, painoa nimittäi on tuossa kärryssä aika paljo. samana päivänä kahesti jumissa oli tuo kuski valtralla

421135_10150656943870816_807160815_9124421_1535177496_n.jpg Valokuva0092.jpg Valokuva0090.jpg Karry_nurin~1.jpg 21112011057.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Valokuva0090.jpg
Albumin nimi:ola_90 / Haaverit
Arvo (1 ääntä):55555
Kuvaajan nimi:ola_90
Kuva otettu pvm:14.3.2012
Paikkakunta:kuusamo
Tiedostokoko:954 kt
Lisätty galleriaan:%16.%03.%2012
Tarkkuus:2048 x 1536 pikseliä
Katseltu:11264 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=48147
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 10 10:n joukosta
Sivu: 1

  [%17.%03.%2012 kla2012 %14:%maaliskuu]
Nuo kuusamon mäet ja nollakelit ovat semmoinen mukava yhtälö näiden muoviseosrenkaiden kans.
ola_90   [%17.%03.%2012 kla2012 %15:%maaliskuu]
niinhän se tahtoo olla, tuona päivänä oli justiisa nollanpinnassa keli, tuo mäki oli meleko jyrkkä ja pitkä, ketjut pitäs olla tuossaki koneessa kun kiskoo tuota kärryä
sakee3   [%17.%03.%2012 kla2012 %20:%maaliskuu]
Nokian TRI 2 ja joka palaan nasta. ei tarvi ketjujen kanssa leikkiä ja pääsee! Käyttökokemuksilta erittäin hyvät ja tuttu aurannu 2 talvee kyseisillä renkailla ja nastotuksella, ei ole ollu paikkaa jonne ei valtsu mene.
aina valmet   [%17.%03.%2012 kla2012 %20:%maaliskuu]
ennakkoon hiekoittaminenki auttaas kummasti.
ola_90   [%17.%03.%2012 kla2012 %20:%maaliskuu]
tuossa on Nokian TRI 2 renkaat ja kiitti vinkistä, pitääpä kokeilla/sanoa että ruuvaa ens talveksi joka palaan nastat ja kaikkiin renkaisiin, Erittäin iloinen ainavalmet, niin auttas mutta kun ei kuulu meidän tehtäviin, se joka linkoaa tuon tien niin seuraavana päivänä hiekotti vasta,
  [%17.%03.%2012 kla2012 %21:%maaliskuu]
Naapuri urakoi T171 Valtralla ja akoi ensimmäisen talven noilla nokian palarenkailla. Toiselle talvelle laittoi nastat. tulipa kolmaskin talvi ja takarenkaisiin kunnon ketjut. Äkkiä menee kuulemma pito palarenkaista kun kiillä vielä kesän vetää lavettia ja maakärryä.
ola_90   [%18.%03.%2012 ksu2012 %02:%maaliskuu]
niin tekee että pito menee äkkiä nuista renkaista
ZETOR8045   [%18.%03.%2012 ksu2012 %13:%maaliskuu]
No eipä ole palarenkaistakaan sitten mitään hyötyä Häiritsevä
ola_90   [%19.%03.%2012 kma2012 %10:%maaliskuu]
ei oo ei
VALTRA M150   [%21.%03.%2012 kke2012 %08:%maaliskuu]
käyttäkee pojan kutaleet niitä riimuja renkaissa nii ei ole aina jossain ojassa talvella prkl! Itse en enää auraa ilman että ei olis riimut renkaissa... etusiin pitää ens talveksi vielä hommata nii alkaa hyvin kulkemaan Hymy

Kommentti 1 - 10 10:n joukosta
Sivu: 1