Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 4210/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.7/5 3 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Valokuva0016.jpg |
Albumin nimi: | ola_90 / Traktorit ja koneet |
Arvo (3 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | ola_90 |
Kuva otettu pvm: | 30.1.2012 |
Paikkakunta: | kuusamo |
Tiedostokoko: | 956 kt |
Lisätty galleriaan: | %30.%01.%2012 |
Tarkkuus: | 2048 x 1536 pikseliä |
Katseltu: | 4506 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=47649 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 19 19:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Kai sulla oli kone roikassa?
|
|
|||
oli se joo roikassa ollu pari päivää
|
|
|||
Teillä on sitte sähkö halapaa.Olisit pitäny akkua laturissa päivän ja konetta roikassa max 3h.
|
|
|||
3 päivää? toivottavasti ei sentään toinen pää ollu pistorasiassa
|
|
|||
eikai se ny siihe hajoo vaikka roikan pääs ois pari päivää, mut ei näköjää tahdo valmetille riittää sekään
|
|
|||
sontakuski. pari päivää ei oo oma kone tuo, vaan naapurin, hyvin riitti kun oli pari päivää roikassa ei vaan ollu akussa tarpeeks virtaa
|
|
|||
saako kysyä paljon on poroja? mutta hullun hommaahan tuo parin päivän roikassa pitäminen ja sitten vielä pääle startti buusteria! eikö ne valmetilla vieläkään osaa tehä konetta jonka saa käyntiinkin?
|
|
|||
Akussa tais olla se syy miks ei lähtenyt käymään, ei ollut virtaa niin kuin Ola sanoi. Akku pitäis saada lämpiämään tai laittaa siihen suojahuppu päälle ettei hukkaa tuottamaansa lämpöä. Oman kokemuksen mukaan yleisin ongelma kylmästä lähdettäessä on virran vähyys/kylmät akut, ei koneen kylmyys.
|
|
|||
eiköhän se kehitys ton kylmäkäynnistyksen suhteen mene vaan huononpaan suuntaan kun tulee kaikenmaailman urea systeemit
|
|
|||
saahan sitä kysyä, en muista kuinka paljo niitä on,, ovat naapurin isännän porot. ei se haittaa vaikka onki pari päivää roikassa, osaa ne tehä semmosia koneita mitkä käyntiinkin lähtee, dextalle tiedoksi että kuten sanoin ei ollut tarpeeksi virtaa akussa akussahan se oli syy miksi ei käyntiin lähteny, vaan lähti se sitte ku starttibuusterilla virtaa lisää, namiskuukkelit täysille buusterista ja eiku käyntiin, samaa mieltä oppipojan kans että yleisin ongelma on virran vähyys ja kylmät akut, pitäs akku ottaa näin pakkasella sisälle lämpimään
|
|
|||
kyllähän se on vallu viimeisiä koneita mitkä talvella käyntiin lähtee, muut on aikaa siirtyny talviloman viettoon mutta ei yli 30 pakkasis tahdo akusta enää ponkua löytyä, pitää jo olla jonkinlaisessa latauksessa, ettei halkea
|
|
|||
niinpä ei taho löytyä tehoa pakkasilla,, mutta sitte löytyy kun antaa vähä virtaa enemmä
|
|
|||
No sehän se onnii hyvvee konneelle tuo kylymäkäännistys Mielellään ei tarvihtis paljoa testailla kellä se paras pakkasesta lähtijä on.
|
|
|||
olla zetori/ursus niin pakkosyöttä päälle niin johan lähtee
|
|
|||
kyllä valmetit käyntiin lähtee hyvin meilläkin kun oli toi 665 vallu ja toissa talvena tehtiin tota jäätietä mistä kun kuviakin niin parhaat pakkaset oli -36 ku lyötiin vaan vallu pyörimään ja eikun pelat loistavasti sitten kun vettä jäälle nostettiin niin vesi höyry jääty vallun nokkaan niin eli nokassa 5cm kerros jäätä se oli kovaa leikkiä koneelle voi sanoa
|
|
|||
Naapurin poika paukautti 6400sen kolmestakympistä kylmiltään käyntiin ja lätkä lattiaan, pääsi just kaverilleen, kun kone kovan kolinan kans sammui, meni turbosta laakerit ja siivenpaloja imukanavan kautta koneeseen..... tais seisoa lopputalven pihas, ei isä antanu enää kylällä ajeluun konetta, vasta kylvöille teetti koneremontin
|
|
|||
klassinen väittely tämä mikä on paras kylmällä käyntiin lähtiä omasta mielestä se on zetka/ursus! pakko syöttö pääle ja jos virtaa riittää niin se lähtee no huonoimmista sanoisin että se olis 35 massikka stantartin 4syl diisselillä
|
|
|||
Belarus taitaa olla ainoa siperiaan kehitetty kones
|
|
|||
Belarus 825 lähti -25 pakkasella suoraan vaan avaimesta käymään,mutta ei saanu pelätä startin palamista,piti vaan antaa pyörii.Savuu oli sitte maailma täynnä.
|
Kommentti 1 - 19 19:n joukosta Sivu: 1 |