Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
MF 4260 ja IH 276
Koneet rivissä.
Avainsanat: MF IH

MF 4260 ja IH 276

Koneet rivissä.

Sununtaiksi_sahalle.jpg SL387797.JPG MF_IH.JPG P1040030.JPG 02052011905.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:MF_IH.JPG
Albumin nimi:Simppa / Traktorit ja koneet
Arvo (1 ääntä):33333
Avainsanat:MF / IH
Kuvaajan nimi:Simppa
Kuva otettu pvm:Lokakuu -10
Paikkakunta:Pirkanmaa
Tiedostokoko:526 kt
Lisätty galleriaan:%02.%06.%2011
Tarkkuus:2048 x 1536 pikseliä
Katseltu:3408 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=45021
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 14 - 33 33:n joukosta
Sivu: 1 - 2

Fergumies   [%12.%08.%2011 kpe2011 %14:%elokuu]
Liekköhän 3070 linkittämän kuvan koneesta mennyt miten railakkaasti jo 30 rikki?
valmet 705   [%13.%08.%2011 kla2011 %14:%elokuu]
nollavitosen mittari sentään pittää paikkaansa Hymy
Holsti   [%13.%08.%2011 kla2011 %19:%elokuu]
Noissa vanhoissa valluissa mittarit pitää paikkansa ja ovat kertomusten perusteella varsin lujatekosia koneita: "Tällä yksilöllä on ajettu 29500 tuntia, eikä olla koskaan konetta aukastu. Nii - ja olihan siinä tosiaan alkuperänen kytkinkin" Nauru Esson baari, episode 218... Huom. tätä ei pidä ottaa vakavasti Erittäin iloinen
Simppa   [%13.%08.%2011 kla2011 %21:%elokuu]
Niin, tässähän on sähköinen kierrosluku- ja tuntimittari, ottaa siis signaalin laturilta. Eipähän tarvi vaijereita vaihdella Vink Tais olla sähkömittareita jo 300 -sarjalaisissakin, ainakin loppupään malleissa? Tämähän on perustekniikaltaan kuin 399, erona oikeastaan vähän erimalliset pellit ja ohjaamo.
massikka_mies   [%13.%08.%2011 kla2011 %23:%elokuu]
Hmm, ilmeisesti vähän vuosimalli kohtaista tuo tuntimittari asia. Alkupään 4200 sarjassa on kyllä vielä vaijeri mittari mutta omassa 01 vuotisessa on kyllä digimittari kuten sitten tässäkin
valmet 705   [%15.%08.%2011 kma2011 %17:%elokuu]
sitä mää ihimettelen miten esim. 399 massikassa on vielä munavaihtteet? Hymy
3070 E   [%15.%08.%2011 kma2011 %20:%elokuu]
Vuoteen 1991 asti, Valtroissahan on viellä tänäkin päivänä kajuutta täynnä keppejä. Nauru
massikka_mies   [%16.%08.%2011 kti2011 %09:%elokuu]
kyllähän verkuissa oli kauan munavaihteet MUTTA näiden uudempien 300 sarjalaisten ja 4200 sarjalaisten speedsfiht ja 12-12 suunnanvaihto aski ovat mielestäni jopa parempia kuin valmetin mezzojen vaihteistot A/100 sarjan vaihelaatikoista puhumattakaan. Kun eihän se valmetti vielläkään ole keksinyt esim haitekissa miten sen aluevaihteen ja päävaihteen saa samaan keppiin Vink
6350   [%16.%08.%2011 kti2011 %10:%elokuu]
Haitekissa riittää onneksi ison alueen vaihteet kaikkiin töihin pl metsäajo, eli aluetta vaihdetaan aniharvoin. 300/4200 verkkujen vaihteisto on kyllä pehmeä ja mukava käyttää(ei sovi hätäiselle) ja niissä on syytäkin olla aluevaihde samassa koska sitä aluettä joutuu oikeasti jatkuvasti hämmentämään. Munavaihteet Multi-Powerilla on pop! Cool
massikka_mies   [%16.%08.%2011 kti2011 %12:%elokuu]
No H puolen ykkönen on kyllä vähän pitkä mutta kyllä verkussa (4200 ja 300)silti toimivampi vaihteenvaihto on kuin haitekeissa. Se on sellanen lupsakka ja kevyt käyttää, sen vaihteen saa lähes vain heittää päälle. Mutta tuossa multipoweri asiassa olen samaa mieltä Cool
SeKonemies   [%16.%08.%2011 kti2011 %14:%elokuu]
Voi sanoa että onneksi valmetissa ei ole vieläkään sähköistä alueen vaihtoa (paitsi advance ja versu), on se kyllä kertakaikkiaan (...) keksintö, ja ilmeisen epätoiminta varma, ja kepillä mielestäni alue vain nopeampi vaihtaa. Kokemusta aikanaan valmet 8300:sta eli ferku sekin, ja nyt parina kesänä vuokra ferkusta, en kyllä tykkää.
oppipoika   [%16.%08.%2011 kti2011 %17:%elokuu]
Onneksi valmistetaan erimerkkisiä ja teknisiltä ratkaisuiltaan erilaisia traktoreita niin lyötyy jokaiselle se omaan käteen sopiva. Olis se karmeaa jos olis standardit vipujen sijoittelun ja teknisten ratkaisuiden suhteen ja kaikki joutuisivat sopeutumaan siihen.
  [%16.%08.%2011 kti2011 %21:%elokuu]
Itse olen ajellut tolla 300-sarjan 12+12 lootalla ja tykkään, aluevaihto ja vaihteet samassa, vallun kepit ei vaan oo itele sopviat (hitek) ja kuten massikka_mies totesi niin 390illä voi heittää vaikka etusormella vaihteen päälle.
3070 E   [%17.%08.%2011 kke2011 %00:%elokuu]
Ainakin ännässä (50km/h) iso puoli on turhan nopea kuormain töissä.
valmet 705   [%17.%08.%2011 kke2011 %09:%elokuu]
joo ne on hanurista nuo uuet sähkörattorit Erittäin iloinen Ite tykkään mekkaanisesta kepistä . meillä kotona 2 kuormain konetta 6550 hitec -01 ja 705 glox -90 ja kyllä sitä mielluummin lähttee 705:lla. Onhan se sähkönen suunnanvaihtaja tietyssä hommassa jouhevampi käyttää Hymy
erik   [%18.%08.%2011 kto2011 %22:%elokuu]
No et sä paljoa kuormaa jos mieluummin 05 sarjan valmetila alat veivaamaan... kyl se on kuormainkoneena niin kamala laitos vaikka muuten hyvä traktori onki
6350   [%19.%08.%2011 kpe2011 %08:%elokuu]
Kompit erikille. Ehkä tuosta valmet 705:sen kirjoituksesta paistaa kuitenkin vielä poikamaisuus. Kyllä noi kovalootaset vehkeet on hyviä ns. "tyhmään vetoon", esim. Mega on lyömätön kärrynvedossa!
HenkkaP   [%20.%08.%2011 kla2011 %01:%elokuu]
6350 on kyllä oikeessä! omassa mega8750:ssä vois nostolaitteett olla 90% ajasta hallin nurkassa. ei siinä oo ollu työntövarttakaan koko kesänä. tuossa 8150:ssä ne saa olla vielä välillä paikallansa.
valmet 705   [%22.%08.%2011 kma2011 %10:%elokuu]
kyllä meillä on suuhteellisen palio kuormain töitä! kyllä se hitecci tunttuu raivostuttavalta 05,8400 ja ursuksen jäläkkeen ku mittää se ei tee niinkö käskettään ainakkaa ajallaan Erittäin iloinen
SeKonemies   [%22.%08.%2011 kma2011 %13:%elokuu]
No ei siihen haitekkiin tarvi kytkin remonttia tehdä tuhannen kuormaus tunnin jälkeen niinku 05 valluun

Kommentti 14 - 33 33:n joukosta
Sivu: 1 - 2