Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 5093/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1/5 2 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 010520112800429.jpg |
Albumin nimi: | sampo30 / Traktorit ja koneet |
Arvo (2 ääntä): | |
Avainsanat: | Kones |
Kuvaajan nimi: | Sampo30 |
Kuva otettu pvm: | 1,5,2011 |
Paikkakunta: | Hämeenkoski |
Tiedostokoko: | 289 kt |
Lisätty galleriaan: | %01.%05.%2011 |
Tarkkuus: | 1600 x 1200 pikseliä |
Katseltu: | 3095 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=44609 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 18 18:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
hyvinkö äes kulkee ei oo kiirerrä pellolle kun sen verran viileetä ja yöpakkasia
|
|
|||
itse asias yllättävän hyvin noilla tehoilla siinä missä vanhakin meni. joo kylvämisellä ei oo kiire. piti vaa äestää toi pelto mikä ajettii ekana lietteelle ettei turhaa käryä siel ku oli vissii ollu vähä ongelmia..
|
|
|||
paljos teillä on peltoo yhteensä? ja paljo on toukotöitä tälle keväälle?
|
|
|||
etupää painunu kunnol maahan takaparipyörät ihan turhat ku etupää painaa jo piukkaa ku ei pareja
|
|
|||
no lyöppä valmet=voimaa lietekärry täynnä tohon perään ni kyllä painuu takasetki yhtälailla ellei enemmänki. 45 ha yhteens.. en tiiä tarkkaa paljo toukoja täs tehtävä..
|
|
|||
se nyt on sit ihan sama ku lietevaunus pyörät tallaa kumminki piukkaa et tallaak takapyörät siihe lisäks viel
|
|
|||
Ei se ihan sama oo, paripyörät lisää vetokykyä. Ei pareista ikinä haitaa ole pellolla.
|
|
|||
Sampon lietekärryssä vaan tais olla melkoset sirkkelinterät...
|
|
|||
motokuski ne renkaat ei ole mun päätettävissä vaan isän..
|
|
|||
Joo, kyllä mää sen tiedän, kunhan ihmettelin vaan.
|
|
|||
HSV: Mä kun olen luullut että paripyörien tarkoitus on alentaa pellon pintaan kohdistuvaa painorasitusta eikä niinkään parantaa vetokykyä.
|
|
|||
ja totaa,eikös se osaltaan niinkin ole.että paripyörät jopa pienentää vetokykyä..ei rengas niin painu,ei pitoja.
|
|
|||
Simppa: tarkotinkin, että pintapaineen pienenemisen lisäksi vetokyky paranee. t151ea: paripyörillä kosketuspinta-ala on paljon suurempi ja juuripyörissä voi käyttää pelolla pienempää painetta, jolloin rengas leviää, muttei painu maahan yhtä paljon, kuin ilman paripyöriä. Eli urat pienenevät ja vetokyky lisääntyy.
|
|
|||
koht on toinen vihree talossa tätä konetta isompi vain
|
|
|||
Toivottavasti Jonkka tai Pentti. . No vitsi vitsi. Mikä Valtra sitten tulee?
|
|
|||
6850 -06 Taakse ajolaitteilla pitäs tulla täs lähiviikkoina
|
|
|||
Tämän sain. Ei kuutonen ollu harkinnassa? Ohan toi nelonen notkeempi metsäkärryn edessä.
|
|
|||
metsäkärryn eteen juurikin menee tietääkseni. ens talven taidankin aurailla tällä valtralla enkä 375
|
Kommentti 1 - 18 18:n joukosta Sivu: 1 |