Galleria > Yleinen > Metsäkoneet
MF 699+patu 8T+patu 597
tolla oon oppinu mettäajon. 699 vetää hyvin ja vakaasti.vähä kömpelö vaa eikä oo mitää mettähyttii et huonos asennos joutuu olemaa. ja toi 1-palkkirunkone kärry o aika kiikkerä mut ketterä kyl hyd. aisaohjauksel.. tassut o paljo paremmat ku kiinteet.
Avainsanat: MF 699 patu

MF 699+patu 8T+patu 597

tolla oon oppinu mettäajon. 699 vetää hyvin ja vakaasti.vähä kömpelö vaa eikä oo mitää mettähyttii et huonos asennos joutuu olemaa. ja toi 1-palkkirunkone kärry o aika kiikkerä mut ketterä kyl hyd. aisaohjauksel.. tassut o paljo paremmat ku kiinteet.

14042010076.jpg 74472_169903109702024_100000470088553_542836_5805567_n.jpg Kuva0167.jpg Kuva007.jpg 28092007040.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva0167.jpg
Albumin nimi:NHTS115 / Metsäkoneet
Arvo (1 ääntä):55555
Avainsanat:MF / 699 / patu
Kuvaajan nimi:NHTS115
Kuva otettu pvm:maalis 2010
Paikkakunta:Kalanti
Tiedostokoko:767 kt
Lisätty galleriaan:%24.%10.%2010
Tarkkuus:2048 x 1536 pikseliä
Katseltu:7693 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=42472
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 12 12:n joukosta
Sivu: 1

Nokka4372   [%24.%10.%2010 ksu2010 %17:%lokakuu]
Onkos nää sun omat retelit vai miten, kun tuolla kuvissa näkyy olevan toi 705 ja Hakki-yhdistelmäki? Kyllä tolla varmasti hankintapuut saa ajettua!
NHTS115   [%24.%10.%2010 ksu2010 %17:%lokakuu]
ei oo omia mikää mistä kuvia täällä.ikää vast 20
Nokka4372   [%24.%10.%2010 ksu2010 %18:%lokakuu]
Ookoo.
Nuffieldmaster   [%25.%10.%2010 kma2010 %19:%lokakuu]
Eipä se toinen palkki juurikaan lisää tukevuutta. Jonkin verran painopistettä tyhjänä ajaessa alentaa, mutta enempi merkitystä olisi nestetäytöllä.
6350   [%25.%10.%2010 kma2010 %21:%lokakuu]
Tuo 1 versus 2 palkkia metsäkärryssä on kyllä näitä ikuisuus kiistanaiheita..
vekkuli   [%26.%10.%2010 kti2010 %14:%lokakuu]
Kolmas pankko näkyy uupuvan. Saisi siirrettyä telin keskelle, niin vois huolettomammin käyttää aisaohjausta, kun ei ole joka mättään kohdalla kärri kenollaan. Nim. kokemusta on Nauru Pienillä kuormilla ja nelivetotraktorilla, ei liika aisapaino hyödytä mitään.
Valmet361   [%27.%10.%2010 kke2010 %21:%lokakuu]
Vastaavasta yhdistelmästä kokemusta vajaa 10000 kiintoa, mutta eipä oikein järkevää syytä vaihtaa kaks palkkiseen. Tosiaan kolme metristä ajaessa hyvin herkkä kaatumaan, mutta kokemus auttaa huomaamaan ne kaatopaikat Pyörivät silmät
Jeeper   [%28.%10.%2010 kto2010 %11:%lokakuu]
Ihan kohtuullisen jalkatilan saa tehtyä MF 600-sarjaankin. 698T:n koppiin tein jalkatilan kääntämällä sen takaseinän alaosan ylösalaisin ja lattiaksi noin 30cm leveä levy pulttikiinnitteillä. Käsijarrun siirsin lattialle. Kääntölevyllä istuin mahtuu hyvin pyörähtämään ympäri, jopa 46 kokoa olevilla saappailla Erittäin iloinen
6350   [%29.%10.%2010 kpe2010 %08:%lokakuu]
600- sarjassa on vaan onneton maavara tuon alhaalla olevan kardaanin takia. Ittekin joskus kiikkunu mettässä 675:lla kiven päällä kardaanisuojuksen varassa. 300-sarja parempi sivukardaanilla ja keulatankilla sekä lisänä vielä Hi:Line ohjaamo.
Valmet 361: On se kaksipalkkinenkin saatu nurin..
NHTS115   [%29.%10.%2010 kpe2010 %22:%lokakuu]
juu 3.pankko olis kova. oli vissii joku tarjouspaketti ku o sähköne on/off vivusto,sit isommat renkaat ku tos normit,joo telin ois hyvä ol keskemmäl.tosin pitkä tukin kans hankalampi
Valmet361   [%30.%10.%2010 kla2010 %18:%lokakuu]
eikös 597:ssa ole on/off vivusto vakiona Kysymys Mitkä renkaat tuossa sitten on? Näyttää kyl ihan vakio kottikärryn pyöriltä.
NHTS115   [%30.%10.%2010 kla2010 %22:%lokakuu]
en tiedä tarkkaa.juu tilalla kans romu 590. harkinnu vaihtoo. oon ehdottanu 390:st mettähytil. ku ei vissii muist merkeist tiedetä ku ferku

Kommentti 1 - 12 12:n joukosta
Sivu: 1