Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto |
TIEDOSTO 580/1480 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.3/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | nokia_024.jpg |
Albumin nimi: | catintelat / Kaivurit, maansiirto |
Arvo (4 ääntä): | |
Avainsanat: | catintelat / volvo / l350f |
Kuvaajan nimi: | catintelat |
Kuva otettu pvm: | 14.9.09 |
Paikkakunta: | vesilahti |
Tiedostokoko: | 233 kt |
Lisätty galleriaan: | %14.%09.%2009 |
Tarkkuus: | 1200 x 1600 pikseliä |
Katseltu: | 7653 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=37681 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 14 14:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Kenen murskalta tää on?
|
|
|||
soon vilppulan kivijaloste
|
|
|||
onko mitkä myllyt? mahtaa 110 olla tuo leuka kun nuin pieni syötin ja vähän akseleita.. liian iso syöttökonekkin..
|
|
|||
3054 on etupää. eikä syöttökone ole yhtään liian iso. tahtoopi hien pukata päälle jo tuollakin
|
|
|||
no se onkin volvo.. jos tuolla hien pukkaa niin me ollaan sitten märkiä hiestä kun 220F syötetään 110 lokomoa. nytkin ivalon lentokentällä jauhetaan ja 5500 tonnia 0-31 menny 16 tuntiin läpi, sitten kun semmosta palikkaa ja juuri niiiiin lujassa niin meinaa välillä hermot olla aika kireällä.. onko teillä minkälainen letka tuolla perässä?
|
|
|||
soon semmonen juttu et kasipari on lelu ton rinnalla ja 220 on kyllä altakannossa mut penkaan niillä mopoilla ei ole mitään asiaa. ei vaiskaan ei tolla muuten kiireitä ole mut karkeempia lajikkeita kun tekee niin sillon saa työnnättää jo ainaki puolitosissaan 300:sia metsolaisia pari kipaletta ja muutama seula +hp+parmakki ja välillä vielä joukonjatkona tuulimylly ja rumpuseula
|
|
|||
no ei nuista 300 myllyistä mahottomia lyödäkkään kyllä läpi, meillä 2614 välimylly, 1315 jälkipää, tarvittaessa 1014 neljänneksi vaiheeksi ja oresizer sitten lingoksi mikä hakkaa kyllä parmakin mennen tullen.. nuilla myllyillä pääsee niin älyttömille tehoille lajikkeissa, seuloissa vaan tahtoo loppua pinta-alat.. ois se tuommonen 350 kyllä paikallaan kun karkeita tekee, sais vaan kasikympin takas niin nousis tehot takas.. niin saanu taas kirota volvoa kun tiukkaa louhetta repiny ja aina jotain vikaa.. ja kalliita vikoja..
|
|
|||
kyllä tuolla 220:llä saa melkosesti kaahata kun alkaa meneen tunti vauhti yli 300 tonnin. nytkin älytöntä palikkaa kun lentokentällä semmosia vanhoja kallioon louhittuja saarekkeita/teitä murskataan pois.. juuri metrin kova niin magia repiä.. edellis savotta oli niiiin mahtavalla soralla niin siellä sai tuon 3000 tuuriin, taho vaan kunnon sorapaikkoja olla paljoa kun joutuu aina hiekkaa erottamaan niin se vähän hiljentää tahtia.. miten/mistä te erotatta hiekan jos tarvii?
|
|
|||
Kova on kyllä tahti... meillä kun meinaa toi 220 volvo olla lujilla pelkästään altakannossa (karkeilla) sitähän joutuu jo tankkaamaankin neljä kertaa päivässä jos sillä noin hullusti louhe kasaa repii irti =D
|
|
|||
no juuri tuurin menee tankillinen, volvokin oli herroille luvannu että kasikymppiä 30% pienempi polttoaineen kulutus vai paskat! 32-38 litran välillä menee eli sama mitä pillarissa. sitten kun vielä pienempi tankkikin vulvassa, mätä kone jo syntyessään..
|
|
|||
Meneepä vähällä... Meillä tankattiin parhaimmas paikas kolme kertaa päivässä, kulutus oli reippaasti 40 litran päälle ja pelkän 0-90 altakannossa...
|
|
|||
onko teillä f-malli kans? on meillä jotain myytimies mynttisen magneetteja löpöletkujen ympärillä, jos ne sitten laskee niin paljon kulutusta mitä se kehu.. http://www.youtube.com/watch?v=-Z9Cm92vfQA tuossa pieni varotus siitä miten saattaa käydä kun menee rautaa pillittämään myllystä pois..
|
|
|||
E mallihan meillä on.. ei meille noin uusia vehkeitä anneta =) toivottavasti on ensimmäinen ja viimeinen volvo meirän asemalla...
|
|
|||
eikö e-malleissa oo vielä vanhan mallin moottorit, tai siis ei ainakaan oo näitä uusi d12d pumppusuutin moottoreita. Joo, ei oo kyllä itelläkään volvon koppiin hinkuja, sais vaan pillarin takas äkkiä. Se kuka kehuu volvoja niin ei niillä oo töitä kyllä oikeasti ikinä tehny!!
|
Kommentti 1 - 14 14:n joukosta Sivu: 1 |