Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 8275/8910 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4.3/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | scania_3.jpg |
Albumin nimi: | Jakke88 / Kuorma-autot, rekat |
Arvo (4 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | Jakke88 |
Kuva otettu pvm: | 7.4.2009 |
Paikkakunta: | Uimaharjun Hiiskoski |
Tiedostokoko: | 495 kt |
Lisätty galleriaan: | %07.%04.%2009 |
Tarkkuus: | 1500 x 1125 pikseliä |
Katseltu: | 6875 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=34486 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 14 - 33 33:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Sellasia ne scan-autot on.
|
|
|||
Onkos revolutionilla paljonkin kokemusta näistä asioista ?
|
|
|||
ei tietenkää..nää on näit "kaikkitietävii"
|
|
|||
sisulla siitä selviää!!!!!
|
|
|||
Ei Sisulla vielä kuuhun mennä
|
|
|||
kyllä niillä kohta mennään kun saavat volvon motit niihin..
|
|
|||
katoava luonnonvara SISU
|
|
|||
ei kai tuo mihinkään kuuhun olekkaan menossa, volvon moottorilla ei mennä paljon minnekkään, kettinkitki päällä, eikä sittekään menny, voi noita ruottalaisia.
|
|
|||
johan on taas juttui. täällä taas kommentoi sellaset jotka on maksimissaan armeijassa ajanut jotn käppänää. Tai naapurin sedällä on volvon pölliauto, niin sehän se paras sitten on eikä sillä jää kinni minnekkään. yhdyn Volvo FH Peat Trainin kommenttiin täysin!!
|
|
|||
sedälle sen verta, ettei tullut volvoa kehuttua vaan totesin, että sisun saa vielä moottorillakin, ei tuohon kyllä pitäis jäädä kiinni, jos oikealla autolla liikkeellä. teli ylös ketjut vetävillä ja kaasulla sädellään vauhtia, niin se vaan menee, eikä minun todellakaan tarvi kertoa naapurin tekemisistä.
|
|
|||
kuinka moni täälläkin on ajanut puuautoa ja mitenkä kauan? sen voin sanoa että jos autona on teliveto napaperillä niin erot eri merkkien välillä on hyvin marginaaliset. kertokoon joku viisaampi jos on merkittävä ero ja mistä se syntyy
|
|
|||
Noista eroista sen verta, että kyseisen ajokin kuljettaja on ajanut puuta 25 vuotta. Merkkeinä on ollut vain volvo ja scania, eli muista merkeistä ei ole henkilökohtaista kokemusta. Ennen tätä ajokkia oli neljä volvoa, tällaista kommenttia tuli. Scanian ryömintävaihde on isompi, kun volvossa , scanian aluevaihtaja on hitaampi, kun volvossa , kuljettajan työympäristö on huonompi (nappulat ja säilytystilat) , scania on raskas veivattava, jos on huono kääntöpaikka . Scania on parempi ajettava muuten , paremmin alavääntöä, kun volvossa ja ei sähkövikoja
|
|
|||
sisumiäs. En minäkään lähtis volvoa kehumaan Lähtökohta oli se kun aina auton merkkiä arvostellaan jos se on jossain jumissa. mäkeen ku menee niin pitää olla se asenne et prkele ylös mennää, sit jos ei mene ni sit ei mene. ilman asennetta ei parane edes lähtä. En väitä etteikö tällä kuskilla olisi ollu asennetta, kunhan vaa sanoin.
|
|
|||
taitaa vaan saksalaisten tekemät telivedot mennä pompottamatta ja ivecon teliä kanssa monen kuullun kehuvan
|
|
|||
joo Daffit on hyviä metässä.
|
|
|||
oliko kuin hirveitä painoja koko retelissä kun tuohon kiinni jäi?
|
|
|||
Muistaakseni 65 tonnia kokonaispaino.
|
|
|||
kuule meikäpoeka scaniat on parhaita senkin...
|
|
|||
Sisuunko ne volvon moottorit nykyään laitetaan? ilmankos niitä ei volvoihin stten enää riitäkkään ku uudet volvothan on kaikki renaultin moottorilla, paitsi tietysti kuusitoista litraset..
|
|
|||
volvo on volvo, sen verran olen sisulla ajanut , kaksikymmentä vuotta puuta sisulla ja sitä ennen rahtia volvolla ja sanialla jonkin verran puuta, sanon näin kokemattomana, että sisu/catti tai cummins, kettingit ja teli ylös, niin ei mitään ongelma, mäenpäälle ja tehtaalle.
|
Kommentti 14 - 33 33:n joukosta Sivu: 1 - 2 |