Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto |
TIEDOSTO 806/1480 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 0/5 1 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 220.jpg |
Albumin nimi: | nine / Kaivurit, maansiirto |
Arvo (1 ääntä): | |
Avainsanat: | volvo / 220 |
Kuvaajan nimi: | Nine |
Kuva otettu pvm: | 01/2008 |
Paikkakunta: | Kajaani, Mustalahti |
Tiedostokoko: | 209 kt |
Lisätty galleriaan: | %25.%01.%2008 |
Tarkkuus: | 1600 x 1200 pikseliä |
Katseltu: | 6853 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=25474 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 50 - 69 69:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 |
|
|||
aina valmet: varohan sitä sulinin koplaa jos vaan tampereelle oot menossa töihin kyllä täällä etelässä saapi tehä töitä niin paljon kun vaan sielu sietää eipä ole luppopäiviä tarvinu pitää (kun saiskin vaan vapaata etes viikon) töitä on piisannu ihan samallalailla kesät/talvet ja loppua ei näy
|
|
|||
500 km ylempänä sitä kiirettä riittää vain 8-9 kuukaudeksi
|
|
|||
Nytkin keskiviikkona tuli oltua 16tuntia töissä ja tänään olisi ollut sama homma mut jätin väliin
|
|
|||
SkiDoo, eikö oo hiekan ajoa_ tuli se teidän 3-akselinen kajaanissa vastaan kärri perässä. eipä kyllä meiltäkään aja kun ronkaisen autot kaupungille ja 3 destian kasettia sinne ratatyömaalle! melko määriä menee siihen talvivaara-kajaani ratapätkälle tavaraa! mekin yli 200 000 tonnia tehdään tuossa mustalahessa.
|
|
|||
oon eri firmassa nyt ja ajot alkaa tässä tai ens kuussa. Sinne talvivaaraan päin rupean ajamaan varmaan huhtikuussa. Kyllä ne nytkin ajaa hiekkaa kajaanista sinne, myös ne entisen firman autot kun aurauksilta joutaa.
|
|
|||
motari työmaalla tuli "käytyä tutustumas" heti sain olla viikon hommiis. Louhetta ajettiin Catin alta rampille ja maata meluvallille. catintelat mitäs suliinin koplas pitää varoa_Maanantaina taas Motarille!!
|
|
|||
Niin mikäs siinä Sulinissa on_ Tervaojallako ajelet vai kenen koneilla_ Ja missä kohtaa motaria_
|
|
|||
perustuu pelkkään kusetukseen koko homma. ei viihti ruveta huuteleen sen enempää täällä yleisesti :-_ sanompahan vaan varotuksen sanan sit sen ymmärtää kun joutuu niille töihin :-_
|
|
|||
taitaa olla pahin kilpailija...
|
|
|||
ei ole mut olin joskus niillä töissä enkä kusekkaan sinne päin enää koskaan
|
|
|||
ei oo vissiin mitkään huipputaksat siinäkään työmaas...destia kus....a
|
|
|||
tervaoja tekee kuormia.. 330 Catilla ja 325Catti ottaa vastaan. mutta en oo töis tervaojalla.
|
|
|||
eli taidat olla sulinin leivissä
|
|
|||
en mie sulinin leivis oo.. s.ylinen jos tunnet/tiedät.
|
|
|||
tuo kynsi systeemi on hyvä kun se vaan on kunnon kauhassa.3 kynnellä paras.itse syöttäny tällä systeemillä ja osoittautunu hyväksi..1 kynsi-eli harppuuna se vasta perseestä onki,penkkaan työntäessä "väistelee" kaikki kivet ja heittelee vaan etusia sivuun,eli osoittautu täysin paskaksi!
|
|
|||
oliko minkä kokosissa koneissa nuo 3 kynsinen_ tämän kokosissa koneissa loppuu vaan voima useammalla kynnellä, tässäkin nämä 2 kynttä vaan tökkää sinne lujaan rintuuteen, tosi lujaan! yhdellä kynnellä saa hyvin raivattua tilaa sinne rintuuteen ja just kierelee hyvin niitä lujia kiviä ja irrottelee ne.. jossain kasiparissa ehoton 2 tai 3 kynttä, yhdellä kynnellä huulilevykin turhan lujilla isossa koneessa. tämä 220 ja pillarin 980 on vaan niin voimattomia koneita ja muutenkin niin isoja vielä kauhatkin.
|
|
|||
mä oon 5 vuotta sitten altakannossa ajanu sellasta 220E:tä jolla on syötetty lemminkäisen murskaa jotta se siitä ensimmäisestä...
|
|
|||
joo, vai ei varmaan oo 15000-20000 tuntia VAIN syötetty murskaa? missä päin oot sillä ajanu? mehtälällä?
|
|
|||
etelässä...
|
|
|||
volvolla nopeaa lisävarusteiden toimitusta, melkein vuosi meni että sai tuohon lisävastapainot ja joystickin. jos kone kestää 3 vuotta ja sillä kannetaan yli 2 000 000 tonnia ja ei pahempia vikoja ole niin se on hatun noston arvonen kone. 980 pillarit on sen kyllä hyvin kestäneet, volvon käyttökouluttaja ja asentajat epäilivät että ei kestä 220:ssä loova.
|
Kommentti 50 - 69 69:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 |