Galleria > Erikoiset > Haaverit |
TIEDOSTO 1077/1687 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.8/5 5 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | hölönpölöä_008.jpg |
Albumin nimi: | matzon / Haaverit |
Arvo (5 ääntä): | |
Avainsanat: | jontikka |
Kuvaajan nimi: | matzon |
Kuva otettu pvm: | pellolla |
Paikkakunta: | lpr |
Tiedostokoko: | 46 kt |
Lisätty galleriaan: | %06.%10.%2007 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 15430 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=21800 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 18 - 37 37:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
aijaa, mä muistelin et se olis tullu jo vuotta aikasemmi Hieno on kyllä toi nimi mut käytännössä aivan hirveä Onneks keksivät "haitekin" ni oli vähän pehmeempää se pikavaihteen käyttö. Tosin nää ykkösversio haitekit oli silti aika nykijöitä joka lähtöö.
|
|
|||
Eikös ne kehunu jokuaika site että valmetin saa yhdellä vaihdekepillä, no jontikassa se on ollu jo maailman sivu
|
|
|||
Mökkiläinen:Eiks töissä yleensä oo jotain perässä_ Eli sillo paino jakauma on persiistä. Mutta tää jääköö tähän, ymmärtää ketkä on esim nevalla koneita nähny että kummassa päässä sitä painoo pitää olla
|
|
|||
se on totta että jontikassa on perse tosi raskas ja kun se koukkukin on prkl matalalla mutta takapainosta on hyötyä ek käytössä ja raskaan kärryn vedossa kestävällä alustalla tieteki vähä eri asia märällä pellolla
|
|
|||
Eikös se joku tuossa aikasemmin sanonu että miksi vaihtaa hyvää_ Onhan se valmetin oma nappivaihde jo suunnittelussa .
|
|
|||
mikä nappivaihe :_:
|
|
|||
valtra: käys kattoo nevalla mis sitä painoo pitäs olla
|
|
|||
Niin ja peruuttelussa on aina joskus aikapaljon hyötyä kun vetokoukku on melko takana ja silloin tällöin myös eteenpäin mentäessä, pääsee menemään enempi linkkuun
|
|
|||
Eipä tuo nyt syvässäkään ole, mutta pidot loppu. Jos kärrissä ois jonkunlaine veto ni varmasti pääsis syvemmälle kiinni.
|
|
|||
Tuliko mieleen että vois koittaa pakkia veto päällä ja veto vasta sitten päälle kun ei tarvii mennä enää eteenpäin ja se ei tarkota sitä että ensin ruovitetaan raktori akseleitamyöten kuraan. No se on kyllä totta että jos ajaa veto päällä niin kauan kuin vähänkin menee niin voi olla aikamoisen varma että on kiinni ja syvällä
|
|
|||
Eikös matzon justihi tuas erellä sanonu jotta JOS kärrys olis veto nii..
|
|
|||
En tarkottanu että lykättäs se kärry vedolla sinne kuraläpeen vaan sieltä pois päin. Sama juttu noiden perälukkojen kanssa että sitten vasta kun ei enempää mene. Metsäkärryjen kanssa kylläkin hieman toisin kun mettässä ei aina ole mahdollisuuksia ja toisaalta ei pidäkkään peruutella ainakaan pidempiä matkoja.
|
|
|||
ite tykkään ku rattorissa on koukku takana niin on ketterä
|
|
|||
Olen aivan samaa mieltä
|
|
|||
sisudiesel: oon kans kuullu et valmettiin pitäs tulla vuojen sissää joku portaaton laatikko
|
|
|||
Hyde "vedosta" mahtaa mahtava apu olla.. Vai Jokos siihe jonnimönttiin saa ajovoa_
|
|
|||
Levitys hydrauliikalla ja veto ulosotolla. Onhan mm. Matti-kärryjä tällaisia. Eihän se ihmeitä vaadi että kärryssä veto mutta painaa ja maksaa. Onko järkeä muutenkaan,ellei pelto kanna,sinne ei ole asiaa niillä painoilla/rengastuksella. Tänä syksynä ei ole asiaa oikeen minnekään millään kärryllä ellei halua liiskata maanmatosia.
|
|
|||
Uunot hei! Kone-viestissä missä oli n-sarjan advancea testattu. Niin oli maininta Valtraa olisi saatavan 2008-vuonna portaattoman vaihteistolla varustettuna . Valtra kyllä ruvennut kovat piipussa paukuttamaan, kun tehdään itse parempi tai halvempi kuin täydellisyyttä hipovan ventin aski ei kelpaa . Tai sitten agco on ottanut vw-konsernilta mallia ja testaavat eka halpismerkeissä skooda,seat,vw uutuuksien kestävyyttä ja toimivuutta. Minut kyllä voidaan tuomita pyhäin häväistyksestä kun jontikan kuvan alle jostain tusina Valtrasta kirjoittelen. Hyi hyi
|
|
|||
aivan laittasivat vaan sen "täydellisen" ventin lootan valluun ja se on kyllä mukava ku on koukka takana niin on ketterä hyvä esim. JD
|
|
|||
meil on samanlainen kärry mutta siinä on lokarit ja pamecon pumppu kuormain.
|
Kommentti 18 - 37 37:n joukosta Sivu: 1 - 2 |