Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 10573/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4.3/5 3 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva_156.jpg |
Albumin nimi: | Hopea / Traktorit ja koneet |
Arvo (3 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | Hopea |
Kuva otettu pvm: | 13.5.2007 |
Paikkakunta: | Espoo |
Tiedostokoko: | 38 kt |
Lisätty galleriaan: | %15.%05.%2007 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 3181 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=18984 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 35 - 54 54:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
kyllä meillä pihassa seisoo peura ikäväkyllä
|
|
|||
mutta jos puhut 6410 jonnusta niin se on tehty mannheimissa saksassa onneksi teillä on sentään yks rattorikin
|
|
|||
juu juu saksassahan se tehty on pitäähän sitä vähä vilunkiakin keksiä yhtä paskapa se on vaikka ois jenkeissä tehty niin ja kaikki muut meillä on rattoreita paitsi jonnu se pilaa koko konekannan
|
|
|||
niin pilaahan se kun sillä on niin mukava ajaa ja muilla ei ei vaan makuasioita
|
|
|||
no ei sillä kyllä oo paha ajaa täytyy myöntää mutta isoin remontti lasku on kyllä peuralle tullu mutta ois se hyvä ku ois joku vallu ton peuran tilalla
|
|
|||
jaa noi 10- sarjalaiset taitaa kyllä olla vähän susii mutta 00 ja 20 ehkä 30 sarja on tosi hyvii pomolla on 9000h ajettu 6200 ja 6000e menny remontteihin ja 4000e siitä on vaihteisto remonttii ku joku oli ilmeisesti vetäny parkkilukon päälle vauhdissa ni sieltä meni yks lapa poikki
|
|
|||
kaikki ne peurat on samanlaisia susia ja onhan remonttilasku ihan mukava mitä kerroit tossa äsken kyllä se valametin remontti lasku ainaki meillä on paljo paljo pienempi tai oikeastaan ei kannattas puhua koko valametin remonttilaskusta ku se on nii olematon
|
|
|||
niin mutta jos joku olis ollu vetämättä tuota parkkilukkoa vauhdissa niin olis 2000e remonttilasku (osat mukana) ja valmetissa ei ole kuin vikoja ei vaan kaikki on ihmisen tekemiä ja niihin voi vikoja tulla ja jonnikat säästää polttoaineessa vallua enemmän
|
|
|||
tekosyitä löytyy ja meillä ainaki on niin että jontikassa niitä vikoja on eikä valametissa nuo jontikan kassajat ovat nii hökelöitä ja aivottomia esimerkki: meillä on takasen pultit tuumaset ja etusen pultit on millikierteellä tai oliko se toisinpäin ja jos suoraan sanotaan niin peurat semmosia sekasikiöitä että voi...
|
|
|||
ootkos käynyt katsomassa millaisia elämäänsä kyllästyneitä valopäitä ne valmetin kaasajat on, voi hyvää päivää mitä sinne on niitä palkattu kasaamaan... luultavasti keskitysleiriltäkin olis löytänyt iloisempia ilmeitä
|
|
|||
no en kyllä oo mutta isä on eikä ne mittään kyllästyneitä valopäitä oo esim.valametin huolto on huippu luokkaa casen huoltomiehet ees osaa korjata koneesta vikoja ja ja vielä kallistaki se on ja mitäs merkkiä se höylä kannattaa :_:
|
|
|||
ja valmetit on sitten parhaita vai hah salli mun nauraa zetor on paras on halvat osat ja tehoo enemmän ku laki sallii valmetin korjaajat ne onki parhaita pas*a ergonomia sitä paitsi valluissa ja kauhee meteli hytissä
|
|
|||
huoltomiehet ihan reilua porukkaa... myöntävät soittanneensa tehtaalle, että tuotanto seis, kentällä on ihan liikaa sutta ja sekundaa... alkoi ottaa päähän se esittelijän jauhaminen "härmäläisten tekemistä kopeista" niimpä tokaistiin sille, että pitäähän pohjalaistenkin jotain huonoa tehdä, niin tehdään sitten nuo valmetin kopit loppui siltäkin se paskan jauhaminen
|
|
|||
Zetorko paras voe (...) mitä juttua ne niitä karvalakki koneita jos ei oo parempaan varaa niin ne ajaa zetorilla ja Zetori ei oo tainnu uusilla valluilla ajaa kun tuommosia puhuu ja paraski puhuja ku konarissa oli zetori testissä niin melutaso oli vain noussu vanhasta mallista että siinä on sitä zetorin kehitystä ja mitä vikaa vallun kopeissa muka on muutaku että se melutaso on korkea
|
|
|||
no itellä on setori pihakoneena melutaso 80db setori on semmonen jokapaikan höylä jolla voi tehdä mitä vaan mutta jonnikoilla tehään työt ja työt ei tunnu ees töiltä ku on niin helppoo ja mukavaa ku ajelee jonnulla mutta hitech vallulla ku ajelee ja VEIVAA rattii ni on kuin olis ajanu sampo 680 tuplavauhdilla vaan valmutin hytti ei sovi mun käteen millään tavalla :-_ niin ja uus setori on ihan sama kuin mezzo vallu kova meteli suunnanvaihdin 3 pikavaihdetta mutta setorin hytissä vivut on sopivassa kohtaa eli tarpeeksi suuri hytti
|
|
|||
ootko muka mitannu melutason :_: ja minun mielestä valametin ratti on kaikein paras ja minun käteen käy hyvin vallu ja peura ja mezzon hytti on paljo hilijasempi kun setorin ja setorin koppi on semmonen keppiviidakko että sinnehän eksyy toisin kun vallussa ja vallun hytti on iso ja tilava ja ergonominen harmi kun lopettavat tuon 6000 sarjan teon pöljä veto valametilta
|
|
|||
ihan oikein lopettaa semmosen kivikautisen mukamas kehittyvän koneen tekeminen ja setorin nyt kuuluukin olla karu eihän se muuten olis setka mää en tykkää vallun ratista liian pieni kehä ja liian paksu :-_ mutta nää on maku/tottumis kysymyksii kaikilla työt tulee tehtyy paitsi belaruksella ku sitä täytyy kokoajan korjata eikä vallun hytti todellakaan oo iso se on ahdas melunen ja sieltä on huono näkyvyys
|
|
|||
6000 sarjalaiset on huippu koneita kestäviä ja hyviä mehtärattoreita ei liian iso ja valtran kopista on hhyvä näkyväisyys ja on paljo tilavampi kuin esim.jonnun
|
|
|||
jonnussa on sopivan kokonen hytti kaikki on omalla paikallaan ja deutsissa on näkyvyydeltään paras hytti
|
|
|||
uusista verku..
|
Kommentti 35 - 54 54:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |