Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 8693/8910 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.2/5 5 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva000~11.jpg |
Albumin nimi: | international / Kuorma-autot, rekat |
Arvo (5 ääntä): | |
Avainsanat: | sisu |
Kuvaajan nimi: | international |
Kuva otettu pvm: | 27.12.06 |
Paikkakunta: | vuolijoki |
Tiedostokoko: | 29 kt |
Lisätty galleriaan: | %28.%12.%2006 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 7896 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=16292 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 8 - 27 27:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
joo ja hajottamolta peräkärryvärkiksi purettu peräpää ja eiku menoksi ei häpee uutta sisua yhtään
|
|
|||
logset:eiköhän se fulleri ole kaikista paras vaihteisto maansiirrossa, jos sitä vain osaa käyttää. osaava kuski kepittelee fullerilla paljon nopiampaa, kun tavallinen pulliainen normilootalla. ja se fulleri kestää
|
|
|||
no se on kyllä enää ainus oikia siootus kohre noille vanhoolle autoolle joko sulattohon tai kärryksi niistä oo enää kellekkää muuten ku harmia jos niitä ns autona vielä pitää.
|
|
|||
äläs nyt. ittekkin tunnen muutaman sellaisen "harrastelijan" joka maanviljelyksen ohessa käy metsässä OIKIALLA metsäkoneella. ja sitä rahaa ei välttämättä kannata niin hirviästi laittaa kiinni siihen mettäkalustoon, niin on se hyvä, että on joku vanha sisunkräpsä kunnostettuna alustana jonkun uuden "miljoonasisun" korvikkeena
|
|
|||
no paras ja paras toinen tykkää äireestä ja toinen tyttärestä, se kyllä yrittää parantaa sisun/ romujen moottori vaihtoehtojen ominaisuuksia , onnistumatta siinä. eli muut valmistajat on menny sisun ohitte jo 80 luvulla. ikävä kyllä
|
|
|||
niin on koko sisu valmetti juttujen ohi
|
|
|||
mitä nää vanhat sorakuskit, ja nuoremmatkin, missö on samassa puljussa usiampaa merkkiä, sanovat että sisu soveltuu parhaiten maan ajoon maasto ominaisuuksiltaan, ja mielellään fullerina. sisuunhan saa vielä nykyäänkin tilauksena fullerin eiköhän se sisu ja scania ole tämän päivän parhaimmistoa
|
|
|||
ainakin jälkinmäinen , kulutus on tuolla jälkinmäisellä omalla kymmen luvulla verrattuna sisuun ,siis huomattavasti vähemmän
|
|
|||
jos sora-auto on joko telivetonen taikka napaperänen rullilla ja niitten avustuksella jos ei saa kuormaa vietyä niin peiliin kahtominen, ei siinä vaiheessa sisun logolla rintapellissä oo mitään merkitystä, ainut mikä sisussa ja mersussa on etuna tietysti että pakat on akselin yläpuolella, volvoonkin aikanaan saanut tuota nummekin teliä
|
|
|||
näin on
|
|
|||
pistetäänkö kontti sisusta samanlainen___se muuten sai leiman!!!!
|
|
|||
Kyllä yks lavetti per talous pitää olla eipä tartte nöyristellä lainalle
|
|
|||
joka koneelle pitää olla oma kyyti
|
|
|||
Joo ei mitään kimppakyytiä
|
|
|||
kyllä se kontti sisu kyllä kannattas katkasta ! vai vielä leiman antovat siihen !
|
|
|||
meikälääsellä on kaks lavettia toinen on ylimäärääsenä tierä mitä sen kans tekis ku kaikilla tuntuu jo noita lavetteja piisaavan
|
|
|||
minkälainen ylimääräisenä_
|
|
|||
joo meki tehtiin 7t velsoista lavetti 2.5t yanmarille vähän vaan korkee ja soukka ku tulee kaivurin hytistä alas tilaa ei meinaan oo kenkää enempää
|
|
|||
no ei oo oikestaan väliä että kumpiko siinä on ylimäärääsenä mie saan vietyä omaa konetta kummalla vain että siinä olsi kaanian perästä tehty eestäpäin kyytiin ajettava kaks aksilaanen lavetti. Toinen olis kaks aksilaanen rovaniemen konepajan tekemä vankkurilavetti tai se dolly on vanha kaanian perä kans. Olisko kiinnostusta__
|
|
|||
Kyllä se niin vaan on et kyl se Cummins & Fuller on kautta aikojen paras yhdistelmä Soran ajoon ja metsään!
|
Kommentti 8 - 27 27:n joukosta Sivu: 1 - 2 |