Galleria > Yleinen > Turvekoneet |
TIEDOSTO 776/1488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva(353).jpg |
Albumin nimi: | Flames / Turvekoneet |
Arvo (1 ääntä): | |
Avainsanat: | volvo / 110E |
Kuvaajan nimi: | Flames |
Kuva otettu pvm: | 12.11.2006 |
Paikkakunta: | Rantsila |
Tiedostokoko: | 145 kt |
Lisätty galleriaan: | %13.%11.%2006 |
Tarkkuus: | 1152 x 864 pikseliä |
Katseltu: | 6857 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15517 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 13 - 32 32:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
No voihan pillarin mylly sentään, kyllä se riittää pienempikin kuin 120 volvo turpeen lastaukseen, toisilla on vain erilaiset tarpeet
|
|
|||
no toki riittääähän se vaik joku ysikymppi jos vaik vaan muutama kuorma lähtee päivässä..
|
|
|||
Muutama ja muutama, vajaat 40kpl/vrk. Eikä siihen määrään tarvita edes kuskia koneeseen
|
|
|||
tietyissä olosuhteissa tuntuu 90 kulkeva paremmi suossa ku 120... kyllä ainaki tähämennes on aumanpäälle päässy pyöräkoneella, oli minkälaine kukkula tahansa... Samate aumankuoriminen sujuu kivasti
|
|
|||
nii riippuu ajomatkasta mihin ajavat,tänäänki pistelin ripeet 30 kuormaa 12 tuntiin ja ei ollu montaakaan pitempää taukoo 150 on silti pop
|
|
|||
Piruako niitä kuorimaan, kyytiin vain kaikki
|
|
|||
jaa teillä on sellanen tapa ei mahtas kauvan saaha lastailla ku kaikki kamit ja paskat löis kyytille...
|
|
|||
paljonko kestää n. yhen kuorman teko_ täysperään vai oliko se volvoti nuppina mihin lastasit
|
|
|||
ei tullu tänään tehtyä yhtään pelkkää nuppia,siin oli sisusta mersuun asti autoja..riippuu tavaran painosta ja olosuhteista,mut kyl sen reippaaseen 10 min lätkii kevyesti.
|
|
|||
Ei tule mitään kameja kun annetaan aumojen lämmetä huoletta, pysyy koko talven sulana
|
|
|||
ja ylivuotisista nousee jo savu ennenkö kerkeevät laitokseen.
|
|
|||
Lämpeneminen täytyy olla hallittua
|
|
|||
korkalalla 6 komatsu. joo kyllähän siihen semmonen nyrkin kokonen reikä palo kesällä mutta eipä oo enää ollu sitä ongelmaa ku pistettii puhaltimet moottorin ja turbon päälle. ja tuo sauvaohjaus on kyllä ihan ehoton näissä hommissa.
|
|
|||
viltsu155 et antanut ymmärtää niin , se oli oma mielipitee Mutta ne joil ei o ni ei herneit.
|
|
|||
nii i
|
|
|||
Flames:onko ollu tässä mitää ilman aikosia lasten tauteja_tuo e malli vaikuttaa paljon "hienommalta" mitä esim c,ja sen myötä on tullu sähköhäikät sun muut..
|
|
|||
eipä siinä oo muuta ollu ku että turbo on jouduttu vaihtaan.
|
|
|||
teillekkös tuli toinen samanlainen_uuves tulokkaassa ollu tieten muutaki__
|
|
|||
kyllähä ny pienempiki lastaus kone riittääkö 120... 4400 volvolaki on lastattu turvetta
|
|
|||
Flames: Onko 110E Volvo ollut kestävä peli? Itse olen hieronut 110E:stä kauppoja mutta kokemusta E-mallista ei ole. Toiset vauhkoaa että D-malli on niin ja niin kestävä mutta ei tahdo enää sellaisia vähillä tunneilla löytyä joten pakko siirtyä ajassa eteenpäin Kiinnostaisi vaan kuulla kokemuksia kokeneemmilta käyttäjiltä onko tuollaisella luvassa ongelmia vaiko huoletonta työskentelyä.. Riippuen tietysti ettei satu maanantaiyksilö kohdalle..
|
Kommentti 13 - 32 32:n joukosta Sivu: 1 - 2 |