Galleria > Yleinen > Autot |
TIEDOSTO 376/546 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | IMG_0400.JPG |
Albumin nimi: | massikkamies / Autot |
Kuvaajan nimi: | massikkamies |
Paikkakunta: | punkalaidun |
Tiedostokoko: | 57 kt |
Lisätty galleriaan: | %12.%11.%2006 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 2375 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15501 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 20 - 39 39:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Jii: Kyllä täs jo pari kk on ajeltu vitolla, manuaali versio sitä lopulta tuli. 112 cdi vm -03, rosteria löytyy niin nokasta kuin kyljistäkin, eli ihan näyttävä peli se on. Voin vaikka meilata kuvia, jos haluat. Helppo sillä on ohittaa, kun ei tartte keppiä hämmentää, 2000 kierroksen jälkeen rupiaa tapahtumaan.
|
|
|||
Juu,laita vaan meililä tulemaan. Onhan se 112 eripeli kuin 110 vaikka vain 20hv eroa. Perusohjelmalla kummastakin 150hv,taitas luonne muuttua mukavasti,kummassakin ja kulutuskin pudota. Tuossa tosi tyylikäs diisseli mersu,ei mikään supertehokas mutta riittävän Rattimiehiä... Videoita epäuskoisille joissa tapahtuukin,tuo rauhallista pyörittelyä. http://smg.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Viteot/_action=view¤t=matskuu-1.flv
|
|
|||
itellä ollu tuommonen 2,5 vapari ja nyt tällä hetkellä tuommonen viimenen 2,5 turbo ja kyllähän se aikalailla ilosemmin kulkee... viime kesänä käytätin ylivieskassa pumpulla sen vaan ongelma tuli ku kukkaan ei tunnu tietävän miten tuohon vakio ahtimeen sais lisää painetta kun on tuommonen alipainesäätönen ahin
|
|
|||
heitä se vakio ahdin hittoon sieltä. paineita ei kannata sillä paljo nostaa. edullinen konsiti on laittaa cooleri ja 300td ahdin+syöttöä. tehoa lähtee silloin n.150-180hv...täytys varmaan omassa koneessa kokeilla tuota ensin, 300td ahdin kun löytyy hyllystä.
|
|
|||
ai jai kun oli nätti 123
|
|
|||
Nuo taitaa olla kaikki kotimaisia,pari siisteintä kavereiden Pikkukuvaa klikkaamalla löytyy videoita,kyyti on huimempaa todellisuudessa. Viimeiset sakemmannien virityksiä. Varsinkin videot om606 W201 alla valaisevia http://www.rodionenkin.de/mbdt/dieseltuning-mb.htm
|
|
|||
kyllähän se cridden 123 farkku on siistein. turbolla ja mekaanisella ahdettu om617
|
|
|||
ei varmaankaan maha käyä iha heittämällä tuon 300td:n ahdin tuohon 2,5td pakopuoleen... cooleriks passais ilmeisesti joku sprinterin tai vastaavan tai nii ainakii oon kuullu...
|
|
|||
ne uudet mersuhat vasta laatupelejä onki. nämä vanhat on tehty vielä käyttöä varten.
|
|
|||
samaa mieltä mika3:sen kanssa... mersun tehtailla piti pudottaa laatu puoleen, että saatiin taas kilpailtua hinnassa
|
|
|||
niin todennäköisesti mika3 on tietoinen uusien mersujen paskoista pelleistä :-_ kaikki 04vuoden vitot ja c sekä e mallin mersut menee helmojenvaihtoon ja korikäsittelyyn. joku kämmi tullu tehtaalla, mätäne käsiin.. ja eikös se niin mene että mersussa on nyt ne viat, jotka japseissa oli 80luvun alulta 90 alkuun
|
|
|||
Ny taitaa olla kavahöylällä mutkan kautta tullutta tietoa... Kyllä ongelmat ruosteen kanssa painottuu w210 sarjaan. Tosin niissäkin eroa,omasta ei ruostetta löydy vaikka nytkin autotallissa melkoisen kuran peitossa,kiitos suomen "talven". Vitossa ruostetta takaoven pielessä,kivet hakkaa maalin pois... Enpä viittis enää vanhaa ostaa vaikka laatupelejä ovatkin,uudet mukavampia,turvallisempia ja paljon tehokkaampia jo vakiona,virittäminen noiden vanhempien mallien heiniä,uudempia vain hiukan "optimoidaan"
|
|
|||
vehon kauppias sitä puhu huoltomiehen kanssa, ja yks sälli meittin mettästysseurasta, joka oli ostanu tuollaasen viton kyseisenä vuotena, toi sen nyt näytille ja sano että alko tänvuoden alussa mätänemään. kattos vaan oon kirjottanu ton väärin, ei suinkaan kaikki, mutta osa myyjä sitä kiros, että porukka on valittanu pirusti, ja hän sano että ottaa itte suoraan yhteyttä tehtaalle :-_ ja jii nuo ruosteviat on ympäri auton helmoja, lokareita, ja ovien alareunoja, johtuen edellämainitusta puutteesta.
|
|
|||
ei ne c mersut niinkään kait ruostu_ uudet eemelit ihan kaameita...tai siis 04-05. uusista dieseleistä puheen ollen passatti aikas mukava peli ajella. lastutettu 2.5ltd v6 aikas tehokas.
|
|
|||
mitäs ongelmia audissa on ollut tuon 2,5 v6 tdi koneen kanssa, jostain luin että ois aika epävarma ja öljyruutta, onko perää_ kyllähän se varmaan liukkaasti liikahtaa
|
|
|||
kröhöm... en kyllä muista nähneeni uuemmissa meseissä ruostetta :-_
|
|
|||
no se on sun häpees se, ei se ainakaan mua kiinnosta mitä sä oot nähny.. juu mika3, ei ne niin pahoja ole, mutta vähän on havaittu niissäkin ja älä massikkamies ota hernua
|
|
|||
Jos cattimies tarkoittaa muutaman vuoden vanhaa moottoria,niissä audin koneissa kuluu nokka-akseli pskaksi voitelun puutteessa. Ellei remppaa ole tehty,se tehdään eikä kilometrejä noissa paljoa tarvi,100-200tkm riittää yleensä. Ei se muutenkaan kovin häävi moottori,uusi kolmilitrainen ainakin paperilla huomattavasti parempi. Massikkamies: huomenna mersu ruostekorjaukseen,kutsu tuli vaikkei ruostettakaan
|
|
|||
kannet ja nokat niistä hajoaa. isäukolla passatissa just se 2.5l. 150tkm kohalla tehty kansiremppa ed.omistajan toimesta. uudet kannet kuulemma kestää. pirun hyvä moottori ominaisuuksiltaan. pääsee alle 7l kulutukseen ja tehoa ainakin 200hv lastulla. laatikko toimii paremmin kun mersussa, lähtee paikaltaan tosi äkäseen, noinkin pienillä tehoilla. ja selvää plussaa "vastaavaan" mersuun on edullinen hinta ja neliveto...mersuahan sekin katteli, mutta passatti tuli
|
|
|||
.... meille tuli tänää -97 pyöreelamppunen mese laitan siitäkin piakkoin kuvii. en ota hernettä
|
Kommentti 20 - 39 39:n joukosta Sivu: 1 - 2 |