Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11969/14488 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 62 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | t_ja_claassi.jpg |
Albumin nimi: | t190 / Traktorit ja koneet |
Arvo (62 ääntä): | |
Avainsanat: | t / valtra / t190 / claas / uniwrap |
Kuvaajan nimi: | t190 |
Kuva otettu pvm: | 17.6.2006 |
Paikkakunta: | - |
Tiedostokoko: | 47 kt |
Lisätty galleriaan: | %08.%07.%2006 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 4370 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=13273 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 25 - 44 44:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
Asiasta poies. Muistatteko kun tuli telkkarista talonpojanrallit. Saatto kaupunkilaiset vähän ihmetellä kun maalaisjuntit veti raktorilla rallia . Sais tulla uusintana
|
|
|||
Sanoppa 70kymppi-90kymppi turbo että mikä tuosta tekee niin kankean jos se on mukamas kankea
|
|
|||
sen takia tuo on hirviän kankia kun on pitkä akseliväli ja aika isot rattaat.
|
|
|||
No onhan se tietysti, mutta onhan esim. Massey Fergusonissa ja monessa muussa vielä pidempi akseli väli et mahtaa ne vasta kankeita olla
|
|
|||
ihmeellisiä malleja sulla dirty. en ookkaan ennen kuullu sellasta mallia kun 70kymppi 90kymppi. Huonosti menee kun jo omia malleja keksii
|
|
|||
Niin tuskinpa ne kaupunkilaiset täällä vänkää... kunhan sivusta seuraa ja naureskelevat maalaisille...
|
|
|||
onks tääl hämeenkoskelaisia ollenkaan kun tuntuu että ei oo
|
|
|||
Niin kauan kun valmetti kääntyy saralla ympäri, niin hyvä on
|
|
|||
enpä minä ainakaan ole huomannu mitään eroa 6320 ja 6800 valmetin välillä siinä notkeudessa oishan tuo jd varmaan notkeampi jos olis "normi" renkaat...mutta, minkäs teet onhan valtra aika kankia ,mutta esim lumitöissä se kääntö jarru on mainio keksintö
|
|
|||
On tuo ketterästi tähän asti kääntyny ensimmäisenä tulee paalaajan puomi vastaan niin ei sen tarvi tuon paremmin kääntyäkkään. Kyllä tuo on kohtuullisesti vetäny.
|
|
|||
kyllä ei ainakaa yhdenkää JD tai mässy kuskin kannata todellakaa tulla valtran käännöstä avautumaan Ollenkaa. Tehtaalla vaa päi H***ettiä laitettu rajoitin topparit, ne kun säätää niin jättää muut 2-7taakse. Ja asia On kokeiltu. Case sit onki jo eri juttu.
|
|
|||
Paljonko vie tuo t190 polttoainetta paalaajan edessä`_
|
|
|||
8150 valtra imas sen 150l soranajossa polttoainetta, mutta tää ei taas liity mitenkään tähän
|
|
|||
Jotain 11-17 riippuu vähän miten ajetaan. vanhempi 190 paljon pienempi ruokanen
|
|
|||
nykähtääkö kovasti kun paali tipahta käärijälle_ koneviestissä oli että on maatallousvetolaitteeseen saa semmosen kumi tyyny etei niin pahasti nytkähtäs
|
|
|||
Ei se kovin pahansti nytkähä. Tuon paalaajan mukana tuli kans semmosia kumi ja metalli kiekkoja.
|
|
|||
nii eli súllaki on se maatallousvetolaite vai_
|
|
|||
Joo tuosa on se eurokoukku että saa koukun nykästä pois ja vetolaite tilalle
|
|
|||
Se maatalousvetolaite on ihan näppärä keksintö. Casessa on vetolaitteen laitto heleppua, yks tappi pois niin vetokoukku lähtee pois
|
|
|||
|
Kommentti 25 - 44 44:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |