Galleria > Yleinen > Puimurit |
TIEDOSTO 51/505 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | image~25.jpg |
Albumin nimi: | konemies123 / Puimurit |
Arvo (4 ääntä): | |
Avainsanat: | Claas / puinti |
Kuvaajan nimi: | Konemies123 |
Kuva otettu pvm: | 3.9.13 |
Paikkakunta: | Naantali |
Tiedostokoko: | 395 kt |
Lisätty galleriaan: | %11.%09.%2013 |
Tarkkuus: | 2108 x 1581 pikseliä |
Katseltu: | 4315 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=53151 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 6 6:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Minkäs laisia pelejä nuo dominaattorit yleensä ottaen, itsellä ei kokemusta ?! Ja puimurin vaihto edessä.. Onko hyviä ja huonoja puolia ?
|
|
|||
No huonoja nyt on vaikea tähän hätään keksiä kun tuli vasta viime syksynä.. Mutta mutta säiliö voisi olla hieman suurempi jos on hyvä sato niin tulee aikkast lailla äkkiä täyteen ja viime syksynä heitti yhtä pikku ketjua polki vähän väliä mutta itse olen tykännyt ja niin ilmastointi olisi kyllä poikaa ja hintakaan ei niin kauhea ole
|
|
|||
tehokkaita koneita ovat. mutta ohjaamo ei mikään kaikista paras melua on aikalailla.
|
|
|||
No Sampo tuo on kyllä totta
|
|
|||
työpaikan 68 silla reiluun tuntiin ajoin n 290 hehtoa kauraa tänä syksynä.. piti kärri miehelle olla tekemistä
|
|
|||
jämäkästi tehtyjä koneita ovat nuo kyseiset claassit. Tässä kyseisessä claassissa ei näköjään olekkaan säiliön korotusta, se on oikeastaan välttämätön, muuten säiliö jää heti pieneksi! Yhtälailla pidennetty torvi ainakin 58:ssa on välttämättömyys. 68:ssa saattaa ollakkin jo pidempi torvi vakionaan. Claassin lietson variaattori on hieman karrikoidusti sanoen samaa järeysluokkaa kun 680 sampon ajovariaattori, ja claassissan hihnapyörät ovat valua! Niiltä osin ainakin jämäkästi tehty kone. Kaikissa on tietysti hyvät ja huonot puolensa. Nuo kyseiset dominaattorit ovat melko vanhanaikaisia joihinkin kilpailijoihin verrattuna, kaikki ei toimi aivan pikkurillillä
|
Kommentti 1 - 6 6:n joukosta Sivu: 1 |