Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto |
TIEDOSTO 277/1480 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 7 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | lan.jpg |
Albumin nimi: | steyr / Kaivurit, maansiirto |
Arvo (7 ääntä): | |
Avainsanat: | lännen / 8600 / g |
Kuvaajan nimi: | steyr |
Kuva otettu pvm: | 26.5.13 |
Paikkakunta: | espoo |
Tiedostokoko: | 878 kt |
Lisätty galleriaan: | %26.%05.%2013 |
Tarkkuus: | 1000 x 667 pikseliä |
Katseltu: | 4867 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=52375 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 9 - 28 28:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Suurin piirtein tarpeeksi(verollisena lähelle parisataa - vaihtokone), mutta onpahan ainakin konetta useaksi vuodeksi
|
|
|||
Joo linkku on kyllä todella ylivoimainen. Tosin aurauksessa nuo Lusikkahaarukat liian tehottomia, nihkeitä etenemään. Tai no riippuu tietenkin mitä auraa. Varmasti on konetta useammaksi vuodeksi.
|
|
|||
No auraamaan ei olla vielä päästy , mutta voimaa ja nopeutta tässä on enemmän kuin volvon kuormaajissa. Alamäkeen reilu 50 ja tasasella reilu 40. Nyykkäriin verrattuna voimaa ja vauhtia mielettömästi enemmän. Kaivuulaite kun on käyttämätön niin on hyvä, kun ei ole missään väljää.
|
|
|||
On kyllä todella hieno peli !! jos ajelisin meiän länkkärillä ja tulisit tuolla vastaan niin voi sanoa että kyllä tulis pojalla kusi housuun
|
|
|||
Steyr: Hyvällä vitsillä ehkä mutta auratessa ei todellakaan ole voimaa ja nopeutta lähellekään kuten pyöräkuormaajassa.. samalla paikalla nähty mikä ero on kuormaajalla ja kaivurikuormaajalla. Ei muuten aurauksessa puhuta ollenkaan samalla sivulla. Siirtonopeus tuossa tyhjänä parempi. Tosin onhan uusissa kuormaajissakin muuntimen lukot että kulkevat helposti sen just vajaat 40km/h. Nuo lusikka-haarukat ei oikein missään korvaa pyöräkuormaajaa eikä oikein missään kaivinkonetta mutta on se vaan pirun monikäyttöinen! Yhdellä koneella teet molempia Ja tosiaan kuulostaa hyvältä tuo uusi kaivuulaite. Ei ole välyksiä..
|
|
|||
No sehän näiden etu onkin, monikäyttöisyys. Tänään juuri pääsin todistamaan kun ihan oikeasti osaava kuski hoiti vastaavanlaisella länkkärillä periaatteessa kahden koneen hommat, levitteli ja tasaili sorat niin nätisti että olis jo ympäripyörivänkin kuskilla saattanu mennä sormi suuhun siinä vauhdissa. Mikä siitä teki kaikkein jännintä, niin kaveri piti koko ajan koneen pikkuisen liikkeellä kun tasaili soria kaivupäällä. Tuumasin kaverille vieressä että siinä kuskissa on jo tasoa mitä tavoitella.
|
|
|||
Nooh.. oli kone mikä tahansa niin osaavan työtä katselee mielellään
|
|
|||
jan79: Ootko sä keksiny mitää viksua kesäkäyttöä pyöräkoneelle?
|
|
|||
Kuormaamistahan tuolle olisi mutta kesät teen aivan muita hommia..
|
|
|||
tuossa ei taida paljoa tassuja kevyissä töissä tarvita ?
|
|
|||
Vasta sitten kun aletaan tosissaan kaivamaan tai nostelemaan. Suurin osa töistä menee ilman tassuja, niin säilyy hyvin liikkuvuuskin.
|
|
|||
Kaivurikuskit, metsäkonekuskit jne saavat koneista itselleen käden jatkon, semmonen kaveri joka osaa käsitellä näitä saavat kaiken näyttämään helpolta Kaverilla on zetorissa nosturi, se kyllä tekee kaiken mahollisen mitä sillä voi tehdä, hyvä että ei maitoa aamulla kahviin kaada. Se on todella se käden jatko
|
|
|||
Jan79: Rahamiehiä siis
|
|
|||
6350: Jos olisin, en leikkisi pelkästään yhden koneen kanssa
|
|
|||
Yhdenmiehen firmat kaikista kannattavimmat. Kuski vie rahat ja hermot
|
|
|||
Riippuu varmaan ihan sopimuksesta sen työntekijän kanssa
|
|
|||
jan79: Aattelin vaan tuosta koneenvaihto innosta Kyllä ympärivuotisella palkkamiehellä(konetyö) liikevaihto pitäis VÄHINTÄÄN tuplaantua, että viirun alle jäis sama.
|
|
|||
On muuten jännä, että vaikka tämä on isompi kone kuin edellinen, niin tässä polttoaineen kulutus on pienempi.
|
|
|||
Länkkärit syövät aika vähän suhteessa siihen kuinka paljon hyvää jälkeä on saanut tankillisella aikaan
|
|
|||
https://www.youtube.com/watch?v=CioIH03p5U0 Tossa veljen(ajaa tätä konetta) videota tästä koneesta aurammassa.
|
Kommentti 9 - 28 28:n joukosta Sivu: 1 - 2 |