Galleria > Erikoiset > Projektit |
TIEDOSTO 84/740 |
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Perinnemersunetutukivarret.jpg |
Albumin nimi: | Kemopetrol / Projektit |
Arvo (4 ääntä): | |
Avainsanat: | Mercedes / w202 / etutukivarsien / vaihto |
Kuvaajan nimi: | Kemopetrol |
Kuva otettu pvm: | 1/2015 |
Tiedostokoko: | 733 kt |
Lisätty galleriaan: | %27.%05.%2015 |
Tarkkuus: | 1815 x 1020 pikseliä |
Katseltu: | 2369 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=56081 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 6 6:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Paljonkohan tuolla mannelautalla on ajettu ku kaverilla on tuommonen 1000 000km ajettu eikä vaihtanu alustaan mitää ja hyvin toimii.
|
|
|||
Pikkusen vajaa 360tkm tällähetkellä ja kaikki on satavarmasti mittarissa. Se riippuu paljo minkälaisella tiestöllä auto liikkuu, tämä on joutunu kulkemaan 16-vuotta samaa erittäin kolosta soratienpätkää ees taas joka kuluttaa tietenki alustan niveliä hemmetisti verrattuna hyvään tai kohtalaiseen kestopäällysteeseen. Lisäksi ikä tekee nivelien suojakumeille sen että ne suojakumit kopristuu ja pikkuhiljaa voi tulla suojakumiin joku pikku reikä josta pääsee kuravesi hiontatahnaksi nivelkuppiin ja sepä rupee nivelen vaihto läheneen sitte.. Voi olla että joku on laittanu tukivarret kaverisi puolesta jo ennakkoon mutta jos osien asennus on tapahtunu kassakonee
|
|
|||
Riippuu tietenki loppuviimein aina katsastajasta jos auton omistaja/ käyttäjä ei ite huomaa pieniä ei vielä hirveän teräviä väljästä nivelestä/ nivelistä kertovia pieniä kolahduksia eikä tunne rattiinkaan mitään " ylimääräisiä ajo-ominaisuuksia" .. Eikä kaikki katsastajat tunnista väljiä tukivarisien puslia eikä etuvetojen sisempien vetonivelten väljyyksiä.. Oon ite ajanu muun muassa yhdellä tuoreella leimalla olevalla w124 vuosia sitte ja hetikö istuin penkkiin ja lähin ajaan niin pikkuvauhdista tuntu heti että koko vehe kulukee jatkuvalla " rapuohojauksella" eteenpäin..
|
|
|||
Lisäks suomenteillä liikkuu hirviästi etuvetosia autoja, joissa on tuore leima mutta auto ravistaa hemmetisti jokases kiihdytykses ja moottorijarrutukses vähintään ja tasavauhdillaki saattaa tuntua isommissa nopeuksissa kunnon humpaamista rattiin ja matkustamon penkkeihinkin Jos puukolla vetäs sisemmän vetonivelen suojakumin auki vaikkapa nivelkuulalimppu tyyppisestä sisäpään vetonivelestä niin ne nivelkuulat tyylin tippuu heti sitte lattialle ku vähä pyöräyttää vetarista.. Ja tripodi nivelissä kuluu sitte se ulkokehän nivelpesä vaikka ite liukulaakerit oiski ehjät..
|
|
|||
Juu niihän tuo saatta olla.Myö ostettii ite semmone 230 bensa mersu siinä on pieniä ruostevauriota joten ylimaalaus tässä kesällä tehään
|
|
|||
joo oonhan määki tuosta rontinluukun ja kyljet ylimaalannu pari vuotta sitte katolla olevia listoja myöten. Sitä aiemmin 2009 kesällä vedin " pikavetona" ovet kylkilistoista alaspäin kaikki listat paikallaan. Mutta sillon jäi ruosteenrippeitä oven alalistojen alle niinkö yleensä käy tuommosis " pikavedois" että tehään nopiaa vaan siisti ja matka jatkuu.. No parivuotta sitte purin auton kunnolla atomeiksi ja puhalsin kaikki huolellisesti Konepelti pitäs vielä vetästä ku oisin sen tehny sillon heti kerralla mutta sit oli joku pakko kasata auto nopsaa kasaan. Ehkä nyt loppukesästä vedän tuosta tuon konepellinki sitte..
|
Kommentti 1 - 6 6:n joukosta Sivu: 1 |