Galleria > Erikoiset > Haaverit
Tempo

Tempo

vwrutussa112006.jpg vallu.JPG Pict3235.jpg Kuva012~6.jpg P1010003.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1.2/5 5 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Pict3235.jpg
Albumin nimi:oojiiärrä / Haaverit
Arvo (5 ääntä):11111
Kuvaajan nimi:oojiiärrä
Paikkakunta:pomarkku
Tiedostokoko:36 kt
Lisätty galleriaan:%06.%11.%2006
Tarkkuus:400 x 301 pikseliä
Katseltu:15367 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15452
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 13 - 32 32:n joukosta
Sivu: 1 - 2

kavahöylä   [%16.%11.%2006 kto2006 %18:%marraskuu]
no milläs lähti, toisella hinaamalla_ no ei noi mitään maksakkaan Vink
H_yl   [%16.%11.%2006 kto2006 %20:%marraskuu]
lähti ihan kuormasta mursketta lapioimalla pyörien alle, kippiletku tehtiin tuon kärryn jarruletkusta ja uutta öljyä lisää valmetin perään ja taas mentiin... aikaa meni jotain 15 min. Pyörivät silmät mutta ei ollut oikein hauskaa ajella loppupäivää, kun haalarit valui öljyä...
kavahöylä   [%16.%11.%2006 kto2006 %20:%marraskuu]
olisit ottanu haalarit pois Vink
H_yl   [%16.%11.%2006 kto2006 %20:%marraskuu]
ei oikein innostanut -25 asteen pakkasessa kirmailla kaivuriin tekemään kuormia pelkissä alushousuissa Erittäin iloinen
MULTAKUSKI   [%17.%11.%2006 kpe2006 %21:%marraskuu]
sama ostaa kerralla kunnon kärryt nii ei tarvi koko ajan olla uusimassa ja hitsaamassa tääläki yks ukko laitto ryssän kärryt ja kehu että on kevyet oli pari kuukautta kapunkilla ajossa nii ensi alako toinen teli vinksottaa ja vähän ajan päästä toinen
H_yl   [%17.%11.%2006 kpe2006 %21:%marraskuu]
sitäpaitsi nuo on pirun raskaat vielä vetääkkin, tuo telin rakenne on aivan perseestä alkuperäisenä Hullu
YLLEISHÖYLÄ   [%26.%11.%2006 ksu2006 %11:%marraskuu]
LAITTAKAAA UKOT MULTIVOITA NII KESTÄÄ Huuto Hymy
ZETOR8045   [%27.%11.%2006 kma2006 %01:%marraskuu]
meilläpäin ollu onkelmia multivan äkeen vetosilmukoitten kestävyydessä ja kärrien telipukkeja vaihdettu takuuna Huuto
yleiskoneenkuljettaja   [%03.%12.%2006 ksu2006 %19:%joulukuu]
made by home saa kaikista parahimmat jos vaan osaa jotaki tehrä mikin ja pillin ja rälläkän kans Cool Kattellu nuota tehras kärryjä niin kaikis aiva luokattomat saumat. Paljo paree ku hakoo palakkia kaupasta ja levyä ja pyöräyttää lavan ja hakoo vanhan kuorma-auton rungon ja akselit ja nostaa lavan päälle hommaa tunkin ja pistää paikallensa ja tempasee puomin kiinni ja menoks Vink
colt   [%03.%12.%2006 ksu2006 %19:%joulukuu]
Hyvähän se on maalatakkin, ei ruostu....
6350   [%03.%12.%2006 ksu2006 %19:%joulukuu]
jos meinaat ykk itte alusta asti tehä, niin ei sinne kannata mitään ylipainavaa parhaat päivänsä nähnyttä k-auton runkoa alle laittaa.. tekee vaan sopivasta putkipalkista, tulee kestävä ja silti kevyt runko. eli ei siitä autosta kannata käyttää kun se vetävä akseli ja jousipakat.. Vink
aakoo   [%03.%12.%2006 ksu2006 %20:%joulukuu]
Jättää ne jousipakatkin romukonttiin roikkumasta että pääsee pehmeälläki ja hakee uudet kevytvetoiset navat.. Eli sama jo ostaa uus kärry. Vuoron perään oon kiskonu kuorma-auton perää ja tehdaskärryä, ero kuin yöllä ja päivällä. http://www.nettikone.com/viewMachine.php_id_machine=577363&PN . Tuollaki saa jo pitkästi uutta kärryä_
6350   [%03.%12.%2006 ksu2006 %20:%joulukuu]
mut jos välttämättä haluaa itte tehdä.. Häiritsevä onha se sama ostaa, mutta tehdas tekoset vetävät vaunut on aika harvassa..
aakoo   [%03.%12.%2006 ksu2006 %20:%joulukuu]
Eipä niitä liikaa ole. Kunnon renkaat, maavara ja 4-5t kevyempi tyhjänä + oikea painotus korvaa jo ison osan vedosta. Eikös tuommoinen kuorma-auton perä paina sellaiset 7-8t_
6350   [%03.%12.%2006 ksu2006 %20:%joulukuu]
juu. tässä ollaa mietitty että mikä se paras olisi.. vetokin ois hyvä olla, kun tosissaan ajetaan. ylinevan pajan kärryistä jos ottais mallia..jotakuinkin sellastahan se painaa, jollain louhoslavalla lähennellään 10t. ei hyvältä kuulosta.. jos lain puitteissa ajetaan, niin hyötykuormakin jää jo pieneksi..
ZETOR8045   [%04.%12.%2006 kma2006 %03:%joulukuu]
tossa koneviestissä oli pluto12 mettäkärri ni tekis semmosesta maakärrin ni meni nätisti Huuto Cool
6350   [%04.%12.%2006 kma2006 %08:%joulukuu]
nojuu sitäkin on täälläpäin yks seppä kokeillu, eli telivetoisesta metsävaunusta tolppalava maakärryn.. aakoo: mites muute hyväkone kärryssä navat kestää liikennevauhtia, lämpeneekö_ onko fadit_
aakoo   [%04.%12.%2006 kma2006 %17:%joulukuu]
Seurailin lämpenemistä kun ajelin mursketta 16-18t kuormia tiellä 40-50km/h 15km niin ei lämmenny navat eikä renkaat. Fad tai adr 10 pulttiset, pitää tarkistaa..
yleiskoneenkuljettaja   [%15.%12.%2006 kpe2006 %11:%joulukuu]
Mutta otappa aakoo huomioon myös se että tuo kärry mistä sää kuvan laitoot on kärry mutta kaupasta ostetut ei oo kärryjä ku maata aletaan ajamaan. Parahin olis tietysti sellanen missä o putkipalkista tehty runko tiekarhun pyörät ja aksilat tai sitte kuorma-auton aksilat eli veto. Ja lava lämpiävä ja semmonen dumpperi mallinen nii se tavara tuliski sieltä lavalta poijes.
s@@t@na   [%15.%12.%2006 kpe2006 %11:%joulukuu]
Ja ykk: lla aivan helvetisti asiasta kokemusta Järkyttynyt Järkyttynyt Järkyttynyt

Kommentti 13 - 32 32:n joukosta
Sivu: 1 - 2