Galleria > Erikoiset > Vinkit |
TIEDOSTO 34/155 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | DSC00343.JPG |
Albumin nimi: | deutz-fahr / Vinkit |
Avainsanat: | alusterä / tempo |
Kuvaajan nimi: | deutz-fahr |
Kuva otettu pvm: | talvi 2012 |
Paikkakunta: | iisalmi |
Tiedostokoko: | 555 kt |
Lisätty galleriaan: | %22.%02.%2012 |
Tarkkuus: | 2048 x 1536 pikseliä |
Katseltu: | 8435 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=47904 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 14 14:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Mikäs deutsi tuossa kuvassa on? TTV?
|
|
|||
vanha 110! ei mikkään ttv ihan
|
|
|||
kovassaki käytös tuo alusterä??
|
|
|||
on se melko paljon käytössa jos vaan on kärrillä ajua esim: sorateihin lanailua, kenttien tasausta ja muuta soran tasoitusta
|
|
|||
Miks tossa on noi takavanteet väärinpäin... Niinkuin TTV:ssä ja M640:ssä
|
|
|||
No nyt ei ainakaan lopu paino terältä Täys murkekuorma päälle nii loppuu teutsista vetokyky ja pito
|
|
|||
Onko tuossa mitään joustoa tuolle terälle? Täys kuorma kun päällä niin saattaahan tuo tökkiä isoimmissa kivissä..
|
|
|||
niin en tiijä miks ne on nuin päin ja takaset on vielä 5 cm kapeemalla ku etuset puoleltaan ... joo kyllä sillä lähtee ku kuorman ottaa kyytiin ja ei ole mitään muuta kuin letkut suoraan sylintereille mut hydrauliikka ei ole yhtä joustamaton kuin mekaaninen
|
|
|||
Typpiakku nuitten ylempien letkujen kaveriksi niin sais vähän joustoa.
|
|
|||
Et oo kokeillu miten lähtee polanne tuollaisella? Traktorilla auraavallehan tuollaisessa olisi polanteenpoistoon ratkaisu, kun kärrissä vain painoa. Vetävä kärry jos vielä ylämäessä vähän avittaisi.
|
|
|||
lähteehän sillä aika hyvin polanne on kokeiltu, ja tuohon ois helppo tehdä rulla veto jos tarvii ja peräti semmosen että pito ei lopu. ja ei tarvitse akkuja kun kokemusta on toisesta tämmösestä!
|
|
|||
Mistä antaa periksi tiukan paikan tullen? Kärry tuskin nousee ilmaan
|
|
|||
Jos paljon teiden sorastuksia yms., niin mahottoman hyvä idea. Paksummatkin matot saa kantavaan/henkilöautolla ajettavaan kuntoon saman tien ilman erillistä lanaajaa. Nää ei kuitenkaan yleistyny, vaikka Hyväkone yritti sillon aikanaan koneviestiä myöden markkinoida. Tämähän on suoraan traktoriin nähden? Lanausvaikutus paranisi, jos olis pikkasen viistossa "ojaan" päin.
|
|
|||
hydrauliikka antaa tarpeek peris ja sit nuo vetoaisat hieman elää jos jomman kumman nurkan alle tulee este... se on täysin suorassa ja se viistoon laitto vaikeuttaa erittäin paljon tämmösen suunnittelua ja sitten pitäs olla jo kallistukset ja kaikki jos sille tielle lähdetään. Kun kummallakin puolella on nuo topparit niin sillä on hyvä vetää tavaraa alleen kun aina se hiekan levitys tahtoo vaan pursuta ojaan asti mut näin se hiekka / sora on helpommin hallittavissa ja se levenee kun monta kertaa ajelee tällä Idea Tässä on myös haettu maastokelpoisuuden pysymistä kuten se traktorin alusterän ka
|
Kommentti 1 - 14 14:n joukosta Sivu: 1 |