Galleria > Erikoiset > Muut |
TIEDOSTO 197/464 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 10 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Mb_track_2.jpg |
Albumin nimi: | Jopo / Muut |
Arvo (10 ääntä): | |
Avainsanat: | takaa / MB |
Kuvaajan nimi: | Jopo |
Kuva otettu pvm: | emt |
Paikkakunta: | Kajaani |
Tiedostokoko: | 48 kt |
Lisätty galleriaan: | %20.%12.%2009 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 4924 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=38962 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 12 12:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
kun en oo noihin "vetopöytiin" perehtynyt niin mitäs tolla sitten kiskotaan kertokaa viisaammat tyhmemmälle...
|
|
|||
Puolperävaunua yleensä nyhdetään vetopöydällä..
|
|
|||
Autosotamiehet vaihdelleet renkaita: toisessa kuviot toisin ja toisessa toisin.
|
|
|||
auttaakohan renkaittein kääntö jotenkin pitoon vai miksi jotkut kääntävät renkaat toisin päin
|
|
|||
Taitaa auttaa eturenkaitten kulumiseen se kääntäminen. Takimmaisessa tehty kompromissi, kun renkaat pitää keskiverrosti molempiin suuntiin ajaessa.
|
|
|||
Juu ja jos maantiellä ajaa paljon niin kannattaa kääntää ne etuset, ainakin työkaverilla loppus renkaitten kuluminen aikasta hyvin.
|
|
|||
Huoltokäsikirja kehoittaa etu-ja takarenkaiden vaihtamista keskenään 600 tunnin välein.
|
|
|||
onne vuan komeita!
|
|
|||
Oisko kellään kuvaa miten kyseistä vetopöytää käytetään, eipä siihen ainakaan normaalia puolikasta voi perään laittaa
|
|
|||
Pitää melko hanhenkaula vastine olla että tuolla jotain vedetään.Menee vaan monikäyttöisyys kun kärrit oltava räätälöityjä
|
|
|||
Ettei sitten pioneerikäytössä olis ollu jonkintyyppisiä venetrailereita tms. jotka sopis juuri tuohon vetopöytään?
|
|
|||
Kone oli armeijalla ponttoonikalusto 84 siirtelyä varten. lautan vetoaisa oli aluksi suunniteltu kuorma-auto käyttöä varten ja siitä johtuen vetopöytä. kyllä tolla Uisko-venekkin siirtyi.
|
Kommentti 1 - 12 12:n joukosta Sivu: 1 |