Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 8831/8910 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.6/5 5 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Tuomon kuvat. 118.JPG |
Albumin nimi: | Tomelius / Kuorma-autot, rekat |
Arvo (5 ääntä): | |
Avainsanat: | autot |
Kuvaajan nimi: | tomelius |
Kuva otettu pvm: | lokakuu 2005 |
Tiedostokoko: | 56 kt |
Lisätty galleriaan: | %22.%12.%2005 |
Tarkkuus: | 640 x 471 pikseliä |
Katseltu: | 6365 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=7920 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 10 10:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
tuota mie en tied_ joen kysyn et miks akselien m__r_ vaikuttaa hy_tykuormaan_
|
|
|||
Kokonaispaino - omapaino = hy_tykuorma. t_ss_ tapauksessa liikaa akseleita on enemm_n omapainoa on v_hemm_n hy_tykuormaa.
|
|
|||
tuohon ei kyll_ j__ en__ paljon paskaakaan kantavuutta, telivetonen, neliakselinen kasetti niin ep_ilisin ett_ jotain 35-36 tonnia
|
|
|||
joka tapauksessa enemm_ ku pelk_ll_ nupilla, ei oo ollu laanilla ottaa 3-akselista k_rry_, arveleisin
|
|
|||
no paljos yks akseli sitten lis__ painoa_ tonnin vai kaks_ onko niin hirveen suri merkitys_
|
|
|||
se on varmaan aika l_hell_ tonnin luokkaa
|
|
|||
Pienemm_t firmat joutuu yleens_ k_ytt_m__n kompromissikalustoa , on helpompi saada toit_ kun auto k_y muuhunkin kuin seulasannan ajoon asfaltilla. Lavaan tulee helposti liikakiloja kun tehd__n "kest_v_" 36-37 tonnia aika normaali hy_tykuorma autoissa jotka soveltuvat maansiirtoajoon.
|
|
|||
tuo k_rri on varmaan aika mielenkiintoinen vedett_v_ liukkaalla kelill_, siell_ on kolme yht_ vastaan kun p__tet__n minnep_in menn_
|
|
|||
yksi vet_v_ akseli on siin_ 1000kg:n paikkeilla.. Tua iveco se ei hirveesti n_yt_ liikkuvan ei vissiin hirveesta ajoa oo
|
|
|||
kamazi kasetin edes tuo on harvinainen näky ainaski meil päin..eikä oo tainnu rippeli 4aksl kamatsi viel keksiny.
|
Kommentti 1 - 10 10:n joukosta Sivu: 1 |