Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 7693/8910 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 2012-05-11-052uusi.jpg |
Albumin nimi: | Forest87 / Kuorma-autot, rekat |
Arvo (1 ääntä): | |
Avainsanat: | Zil, / 131, / maastokuorma-auto |
Kuvaajan nimi: | Forest87 |
Kuva otettu pvm: | 11.5.2012 |
Paikkakunta: | Ulvila |
Tiedostokoko: | 206 kt |
Lisätty galleriaan: | %11.%05.%2012 |
Tarkkuus: | 1024 x 768 pikseliä |
Katseltu: | 2697 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=48755 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 20:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
rekkavalokin mitä tämmönen kustantaa? olen miettiny itelle myös tämmöstä kampetta
|
|
|||
eihän nämä ole harraste pelejä! iiiisossa itä naapurissa näillä ollaan vielä täydessä työn touhussa
|
|
|||
Onko bensakoneella? Eikös se sillon mene aika liki litra per kilometri, vähintään, jos säästeliäästi kaasua käyttää, näin joku joskus totesi.
|
|
|||
volvo fh16: Juu ja kaikkee löytyy työkaluista lähtien, ketjut 2kpl ja kapellivermeetkin mukana ja hinta vain 1350€. Kallein meni 1500€ ja halvimmat 800€ päälle. dexta-_: harrastepeliksi tämäkin tuli ja jossain välissä tarkotus laittaa museokilpiin ja tämäkin tuli ajamalla kotiin sen 90km . Fergumies: bensa V8 löytyy ja tuon kotimatkan perusteella kulutus 45l/100km, eikä ihan hiljakseen tultu 75km/h ja mäissä vähemmän
|
|
|||
No katos, sehän on melkein taloudellinen ajettava sitten.
|
|
|||
paljonkohan vie ainetta
|
|
|||
Katos kohtalotovereita Samanlaisella tuli kotio täristeltyä, ohan se vaan karmee peli ajella. Noh mutta poikkihan tuo oma pitäsi laittaa.
|
|
|||
Jaa, kärrinkö motorheadi meinasi zilistä väkertää? Paljonhan noita ovat kärrivärkeiksi aina välillä nettikoneessakin myymässä, välillä aika halvallakin.
|
|
|||
hevoskoppero: kannattais lukaista aikaisempia kommentteja, mut pahimmillaan viel sen 1l/km. motorhead: Mitä. karmee, ei lähelläkään, sillä elämys tällä on ajella , ei tämmöistä katkaista, sillä auto tykkää kun sillä ajetaan . No jos tekniikka petää niin sitten laitetaan vaikka vetäväksi kärryksi.
|
|
|||
Ostikos Foresti tämän jostakin PV:n huutokaupasta vai mitenkä? Eivät vielä ole sentäs maseja alkaneet myydä eteenpäin.
|
|
|||
Sieltähän tämä on huudettu (Kalkun varikko) ja hiukan kuuntelin niin et nyt syksyllä olis yks masi tulossa huutokaupattavaksi
|
|
|||
Yks... sitten en taida etes vaivautua yrittämäänkään, sille saattaa vaikka hintaa kivuta vielä hyvän traktorin verran.
|
|
|||
Vetävää mettäkärryä tosta vähän uumoilin juu. 850€ tuosta omasta köyhtymään joutui, että eipä kallis kokeilu tule. Eihän tuolla kaupasta saa kun pari pallorengasta. Tää kuvan yksilö vissiin 90-luvun puolelta?
|
|
|||
Juu ei nää paljoa maksa suhteessa siihen mitä porukka huusi soppatykeistä Tämä on papereiden mukaan rekisteröity- 89 ja vuosmalli -88
|
|
|||
ostitkos Tampereelta poliisihuutokaupasta??Isäpuolen veli osti tuollasen sieltä...siinä oli vaan pressulava...
|
|
|||
Puolustusvoimien huutokaupasta ja on tässäkin pressu, eli kapellit mukana, muttei asennettuna. Olikos sillä isäpuoles veljellä siinä yksilössä piikkiketjuja mukana, tästä löyty 2kpl.
|
|
|||
Nettikoneessa taisi olla halvin tällä haavaa 1900, vaan on niitä näkyny halvemmallaki ollu myynnissä. Parhaillaan muistelen, taisi olla kaks kappaletta, nimenomaan kärryvärkeiksi, toinen ilman moottoria, 1200 taisi olla pyyntö, paitsi että olivat Krazeja.
|
|
|||
On yhtä paljon eroa zilillä ja krazilla kuin yöllä ja päivällä
|
|
|||
Kerroppa sitten asiaan paremmin perehtyneenä ne kaikki kriittisimmät erot, tällaiselle jota ei ole pahemmin itärajan rauta niin suuremmin kiinnostanut, jotta mitkä niissä on jos kärrivärkeiksi myyvät, välityssuhteet vaihteistoissa ym ym ym. Yks ja sama minkä merkkisiä lie, eivät taida myyjät aina itekkään tietää, kun välillä myydään ziliä krazina ja krazia zilinä, uralia kamazina ja millon minähi ja välillä gazia zilinä ja vaikka mitä.
|
|
|||
Laitoin kuvia tulemaan Krazista ja UIralista ja muustakin huutokauppa kalustosta, josta näkee eroavaisuuksia. Kraz: 11t vrt. ZiL 6,2t, leveys Kraz 2,8 ja erikoisajoneuvoissa enenpi ver. ZiL 2,5m, moottori Kraz V8 15l diesel (ollut jopa suoraa 6, 2-t) vert. ZiL 131 V8 6l bensa. Uralissa vähiten eroavaisuuksia ZiL:n nähden, bensa V8 7l (sama moottori kuin ZiL, mutta porattu suuremmaksi).
|
Kommentti 1 - 20 20:n joukosta Sivu: 1 |