Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 7979/8910 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva0406~0.jpg |
Albumin nimi: | Kuorma-autot, rekat |
Avainsanat: | Scania / G480, / Weckman,foresteri / 2009t |
Kuvaajan nimi: | John Deere |
Kuva otettu pvm: | 17.9.2010 |
Paikkakunta: | Haapamäki |
Tiedostokoko: | 167 kt |
Lisätty galleriaan: | %19.%09.%2010 |
Tarkkuus: | 800 x 600 pikseliä |
Katseltu: | 5808 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=42190 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 9 9:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
aika vajaa kuorma. oishan tuossa ollu tappia vielä laittaa täydempään
|
|
|||
onko jatkokärry?
|
|
|||
Onse jatkokärry..no se on tietty ,että jos sitä puuta haluu ilmatteeks ajaa ni senku lyö tapit täytee...
|
|
|||
Näkeehän sen nyt melkeen sokeekin, että se on jatko kärry.
|
|
|||
Täällä pohjosessa tuommonen on niin harvinainen näky että pakko oli kysästä ja varmistaa. Kärryssä hyvä merkki, vaan liekkö siinä sitten muuta hyvää? Meinaan eikö se oo aika työläs käytä nykimässä sitä pitkäksi ja pukkimassa lyhyeksi, vai onko siinä joku sylinteri systeemi? Ja miten pellaa talavella?
|
|
|||
Kärry toimii ko unelma.. Aika useesti nosturilla työnnän pitkäksi ni se vähentää vähän ramppaamista ,lyhkäseksi sitte autolla ajaen tulee pääasiassa laitettua.Onhan siinä sitä hyvääki aika paljo säästää telaamista ko voi lyhkäsenä/lyhyempänä tuoda.Ja mepa ajossa uskaltaa herkemmin mennä nuppi paikaksi merkattuihin paikkoihin kärryn kanssa ko sen saa aika pieneen paikkaan änkettyä,
|
|
|||
nii eikös ne joissaki metsä yhtiöissä koita jeesustella ylikuormista. muka vääristää kilpailua. se ei pelaa joka pelkää.
|
|
|||
No vääristäähän se, eihän tuloksen pitäs perustua siihen että ajetaan ylikuormilla, mutta jokainen taksanpolkija taaplaa tyylillään...
|
|
|||
Senku vetää aina 65-70 tonnisella ni saa sitte aina pikavoittoja ja pakollisen loman kerranvuotee.Kyllä paikallinen Lp väkes tuntee ni saa olla sitte jatkuvasti puntarilla ko saa konnan maineen.Siinä sitä sitte alkaa miettii että kannattaako ko kerta pääsääntösesti yli 65 t painoista ei rahtiakaa saa.
|
Kommentti 1 - 9 9:n joukosta Sivu: 1 |