Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat
Scania 144 530 ja 2x Matec-Trailerin puolikas Alucarin pankoilla
Modernia puunkuljetusta, 22-metrinen B-juna kuitukuormassa
Avainsanat: puupää

Scania 144 530 ja 2x Matec-Trailerin puolikas Alucarin pankoilla

Modernia puunkuljetusta, 22-metrinen B-juna kuitukuormassa

koljosen_scania.JPG flyktmanin_scania.JPG Peejuna.jpg 11052008.jpg muut_191.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4.9/5 42 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Peejuna.jpg
Albumin nimi:Jopo / Kuorma-autot, rekat
Arvo (42 ääntä):55555
Avainsanat:puupää
Kuvaajan nimi:Jopo
Kuva otettu pvm:Kesä 2008
Paikkakunta:Peräseinäjoki
Tiedostokoko:72 kt
Lisätty galleriaan:%30.%07.%2008
Tarkkuus:500 x 280 pikseliä
Katseltu:5269 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=29860
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 10 10:n joukosta
Sivu: 1

simula   [%31.%07.%2008 kto2008 %17:%heinäkuu]
Paljonkos on yhistelmän tyhjäpaino...?
Jopo   [%01.%08.%2008 kpe2008 %20:%elokuu]
En oo varma. Pistetään valistunut arvaus 17-20 tonnia Nolo , vähemmän kuitenki kuin perinteisellä tukkiautolla EDIT: Omapaino Huuhaametsätrans-lehden mukaan reilun 17 tonnia
simula   [%02.%08.%2008 kla2008 %09:%elokuu]
No sitten ei oo tonnia eroa nousuteliseen siirtoautoon... jossa ei tietenkään kuormaajan pukkeja ja perus täysperä perässä.. Hymy
  [%02.%08.%2008 kla2008 %12:%elokuu]
Mahtaako tosta b-junasta loppujen lopuksi olla mitää hyötyä jos puuta tulee tehtaalle noin 4 tonnia enempi jos vertaa nosturilliseen autoon kerta ko kuormausautoki sen palkkansa vaatii,siirtoauton ymmärrän ku voi vaihtaa vaa kärryä ja pelkästään nuppi heitellää kyytiin ns ylimääräsen kerran.
Jopo   [%02.%08.%2008 kla2008 %19:%elokuu]
Tuossahan on ideana se että veturilla on muutakin ajoa, ja käy aina sopivassa välissä kun junaan on saatu kuorma, heittämässä sen Kaskisiin. Onhan ton yhdistelmän polttoaine- ja rengaskulutkin hiukan pienemmät kuin perinteisissä vehkeissä Vink
  [%02.%08.%2008 kla2008 %19:%elokuu]
joo kyllähän idean ymmärrän ,mutta mikä se rahallinen tulos vuoden lopus sitte mahtaa olla,koska siinä on kiinni se toinen autoki jolta jää kuormia ajamatta.Paljonko muuten kuluttaa satasella?
Jopo   [%02.%08.%2008 kla2008 %19:%elokuu]
Jos se on sitä "korkeemman tason matikkaa", tai jotain... Pyörivät silmät
Sisu R 500   [%02.%08.%2008 kla2008 %19:%elokuu]
kenelläkään mitään tietoa kenen vanha veturi toi on? näyttää kauhean tutulta...
sisumiäs   [%06.%09.%2008 kla2008 %16:%syyskuu]
jos tolla veturilla lähetään haahuileen muualle, kallis kärry jää tien varteen toimettomaksi. mielestäni tuon hintainen kärry pitää olla koko aika liikkeellä, järjetön vekotin.
Väsynyt Mies   [%16.%09.%2008 kti2008 %19:%syyskuu]
Kyllähän tuo on ihan järkevä vekotin, varsinkin, jos on paljon siirtoajoa. Sitten, jos on vielä mettäkoneita siirreltävä työmaille niin tuohon heittää lavetin perään ni ei tarvii erikseen koneenkuljetusautoa. Samalla lavetilla voi sitte siirrellä muitakin koneita, nykysellä rakennusbuumilla koneidenkuljetuskalustosta on kokoajan pulaa. Mitäpä se pölliauto tekee kun puu ei liiku, ei liiku se pölliautokaan. Kyllähän monipuolisuus on valttia, Kotkassa pyörii puolikkaanveturi missä on välillä sementtikuuppa perässä ja välillä ajetaan konttia.

Kommentti 1 - 10 10:n joukosta
Sivu: 1