Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 8490/8910 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 0/5 1 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Image1001.jpg |
Albumin nimi: | OlliP / Kuorma-autot, rekat |
Arvo (1 ääntä): | |
Avainsanat: | Volvo / FH480 / OlliP |
Kuvaajan nimi: | OlliP |
Kuva otettu pvm: | Canon Power Shot A520 |
Paikkakunta: | Kivijärvi |
Tiedostokoko: | 337 kt |
Lisätty galleriaan: | %08.%03.%2008 |
Tarkkuus: | 1136 x 852 pikseliä |
Katseltu: | 5185 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=27143 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 8 - 27 27:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
No jokos siä pikkuhiljaa sais sen puuvarustuksen päälle niin pääsis näkeen livenä tämän retelin_
|
|
|||
oishan ne siellä weckmanilla valmiina muuta kävis hakemassa,voi olla ettei tänä talvena tolla puita ajeta.
|
|
|||
tuleeko pankot kiinni soralavan apurunkoon vaiko soralavan apurunko kiilatapeilla kiinni ja kummallekin oma apurunko_
|
|
|||
kiilatapeilla on kiinni ja kummassakin oma apurunko, ja puuvarusteisiin tulee jatkopala perään et saahaan normaali puuauton peräylitys. vetopalkkia,valoja yms. siirretään vaan taakse päin.
|
|
|||
eikö oo työläs vaihtaa jos pitää ruveta vetopalkkeja siirtämään taaksepäin ja senhän pitää olla helvetin tukeva että saa lailliseksi, missä välissä tuolla on tarkoitus sitten ajaa puuta jos kesäisin asfalttia ja talvella kalkkia, k
|
|
|||
Onhan se vähä työläs, kylläsen päivässä vaihtaa mutta ompahan kunnon kuorma tila, mahtuu hyttikone paremmin perään. Kyllä Weckman on vaan lailliseksi ton systeemin saanu. Ei täällä päin tota kalkin ajoa oo ihan koko talveks.
|
|
|||
siinäkö on hitsattuna apurunkoon volvon omaa runkoa pätkä ja tämäkä pätkä on sitten pultattava rungon päähän_
|
|
|||
juu, se pätkä on siinä apurungossa ja pulteilla rungonpäähän kiinni.
|
|
|||
lähteekö lokarit vetävien päältä puun ajoon lähtiessä.._
|
|
|||
siinä puu apurungossa on erilaiset lokarit, alumiinilevyt+parlokit
|
|
|||
sitä arvelinkin, vois ruveta vähän ketuttamaan jo ykköspyöräketjujenkin pistäminen tuohon väliin, todennäköisesti sais vain teli ylhäällä, onko sulla 3- vai 4-aks puutavarakärri_
|
|
|||
teli ylhäällä siihen saa ketjun mahtumaan, 4-aksilainen, parempihan se 3-akselinen ois ton perään,mut toinen auto ku on perus 3-akselinen puuauto ni siksi 4-akselinen
|
|
|||
Paljonko kyseisessä yhdistelmässä kantavuutta_ 37-38 tonnia _
|
|
|||
monesti tulee itekin liikaa tuijotettua tuota kantavuutta, loppupeleissä aika harvinaista että lapuille joutuu ajamaan, kun sorakuormankin tekee laitojen tasaan niin eiväthän nuo oo kuin vilkaissut lavalle ja kyselleet että hyvinkö vetää ja taitaa liikkuvien vaa'at vielä näyttää sen 2-6 tonnia vähemmän kuin todellinen paino
|
|
|||
Joo aika pitkälti niinkin mutta ennen pitkää jää kiinni. Mutta kyllä se pitäs saada 40 tonnia laillisesti ottaa kyytiin ja voithan sitten laittaa vähän lisää vielä
|
|
|||
Tuohon kärsii sen 39 tonnia ottaa.
|
|
|||
Joo ja siihen on varmaan prosentit jo laskettu. Se on jännä miten uudet kärrytkin tahtoo olla pari tonnia painavempia kun mitä vanhat ja eivät välttämättä kestä edes paremmin kun vanhemmatkaan
|
|
|||
Kevyen näköiset lavat. Kyllä pitäs 39 olla ihan laki kantavuus..
|
|
|||
juu, pystyy lp:n lappujen alle ajamaan ilman sanomista.
|
|
|||
22 t jää meillä 30 t:n kärriin kantavuutta, prosenttien kanssa jää karvan alle 41 t kantavuutta, alumiinilavalla kärrissä sais varmasti sen 24 tonnia kantavuutta
|
Kommentti 8 - 27 27:n joukosta Sivu: 1 - 2 |