Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat
Puolustusvoimien Kuormaauto
Puolustusvoimien Mercdes Benz Atego 1323
Avainsanat: Puolustusvoimat MercedesBenz

Puolustusvoimien Kuormaauto

Puolustusvoimien Mercdes Benz Atego 1323

1585.jpg 1489.jpg 1296.jpg 1282.jpg Obelix2.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.3/5 3 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:1296.jpg
Albumin nimi:Superman / Kuorma-autot, rekat
Arvo (3 ääntä):33333
Avainsanat:Puolustusvoimat / MercedesBenz
Kuvaajan nimi:Jussi Pihlaja
Kuva otettu pvm:04-06-2006
Paikkakunta:Vaasa Ravirata
Tiedostokoko:188 kt
Lisätty galleriaan:%01.%03.%2008
Tarkkuus:1024 x 768 pikseliä
Katseltu:3190 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=26864
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 14 14:n joukosta
Sivu: 1

AJK   [%02.%03.%2008 ksu2008 %12:%maaliskuu]
Eipä kyllä vakuuttanut Mese ominaisuuksilla intissä, etupyörän lokarin sisällä avonaisia johtonippuja siellä täällä ja siihen kun risu osuu ja kiskasee irti niin eipä tietokone enää paljon keskustele eri komponenttien kanssa ja matkan teko loppuu siihen. Ja eipä se umpihangessakaan kovin kummoisesti edennyt tosin eipä noi renkaat kummoset ollut.
Auts   [%02.%03.%2008 ksu2008 %15:%maaliskuu]
Mutta melkein olisin toivonut Ategoa itselleni ajoon, kun tuolla Pahkajärven alueella oltiin käytänöössä koko ajan tienpäällä. Helppo nousta tälläisen keskenkasvuisen autoon.
Cattimies   [%02.%03.%2008 ksu2008 %22:%maaliskuu]
miellyttävä tuommonen atego oli ajaa, ei kai ne oo edes ostanut tuota maasto-ominaisuuksia silmällä pitäen
Maruko   [%03.%03.%2008 kma2008 %08:%maaliskuu]
Ategossa oli aina lämmin kun webasto huusi 12h päivässä. Miksi kökkiä ulkona ja odotella jotakin tapahtuvaksi kun voi mennä ategoon kuuntelemaan radio rockia Hymy
Cattimies   [%03.%03.%2008 kma2008 %19:%maaliskuu]
mortit kahteli aina pitkään kun ite kärvistelivät ulkona ja kaikki kuskit änkes aina siihen autoon missä eberi pelitti
Maruko   [%03.%03.%2008 kma2008 %22:%maaliskuu]
Puolustusvoimien rauhanajan arvoasteikossa kuski on skapparista seuraava. Saa nukkua yönsä rauhassa, Inhimilliset työolosuhteet, Ei tartte juosta pitkin mettiä kieli pitkällä, pääsee käymään sotkussa/posliinipaskalla/kassulla "polttopuunhakukeikalla", Kuskilla ei oo ratioo, joten joku huolehtii kuskista ja kuski voi huolehtia ilmasuojassa kahvinkeitosta Hymy
Jönssi   [%03.%03.%2008 kma2008 %23:%maaliskuu]
Toiset haluu intiltä muutakin kuin mahdollisemman helpolla päästä nukkumalla, olemalla lämpöisessä ja istumalla sodessa. Itse Vekaralla ollessani sain yleensä ryhmälleni nohevan kuljettajan, ei ollut kuski itkemässä vartioon menosta, pitkistä jalan siirtymistä tai vähäisistä yöunista ym. Sit kun kuskiksi sai perinteisen lusmuilia gonan, niin ei voinut kuskia pitää yhtä hyvänä kaverina, kuin ekaksi mainitun tyylistä kuskia vaan osasi järjestää kuskillekin muuta tekemistä kuin autossa istumisen Vink
Mutta ehdottomasti huippu oli mitä intin kuskeissa tuli vastaan, oli Haminan kuskit ei osanneet laittaa autoon ketjuja.
Cattimies   [%03.%03.%2008 kma2008 %23:%maaliskuu]
liekö ollut osaamisesta kiinni epäilen viitsimisestä, ei niitä protoonkaan huvikseen ketjuja pistänyt, tarkemmin muistellen niin lieköhän ollut yhdessäkään ajossa ketjut alla, hyvähän se on jälkikäteen sanoa että ei halunnut löysäillä epäilen että palveluksen aikaan olleet vähän eri ajatukset..
Jönssi   [%04.%03.%2008 kti2008 %00:%maaliskuu]
No kyllä ne yritti niitä ketjuja alle laittaa mut ei nyt kovin vakuuttavaa ollut ja skapparit ne loppu pelissä alle pyöräytti turskien kanssa.
Cattimies: Itsellä oli ainakin intissä intoa yrittää olla noheva ja eikä se reservissäkään ole kadonnut nimimerkillä "viime viikonloppu taas sissitoiminta harjoituksessa olleena", mut jokainen taaplaa tyylillään Vink
Maruko   [%04.%03.%2008 kti2008 %16:%maaliskuu]
Jos nohevuus tarkoittaa kiertovartiota, aluepartiota, lähivartiota ja kipinän yhdistelmää, yli seittämän tunnin odottelua lumihangessa, ohjusjoukkueen voimin yhden partion kimppuun käymistä neljän aikaan aamulla tai muuten vaan päätöntä toimintaa ja vielä pitäis olla hymyssä suin jessörrjessöör niin ei mee miun kaaliin. ps. en oo kuski, mutta jos mää kävelen niin olen epäonnistunut tehtävässäni Cool
Cattimies   [%04.%03.%2008 kti2008 %16:%maaliskuu]
ei miullekaan nohevuus tarkoita tetsaamista, oikeastaan nohevampi osaa pysytellä moisesta pois..
Jönssi   [%04.%03.%2008 kti2008 %18:%maaliskuu]
No itse nautin siitä et onnistuu käymään kohteella silleen, et vartiomiehet ei huomaa jättää oma "viesti" paikalla käynnistä miinoittamalla cv (jonka miehistö nojaili toisella puolella vaunua) tai huoltojoukkuuen päiväkirjaa kirjoittamalla omat terveiset ym. Cool
Ei se nohevuus tarkoita sitä et pitää just noita asioita tehdä, vaan sitä et hoitaa annetut tehtävät kunnolla Vink
Cattimies   [%04.%03.%2008 kti2008 %23:%maaliskuu]
kuski on yhtä lailla noheva kun hoitaa sovitut hommat, osa skappareista tajus sen että jos kuskiin suhtaudutaan kuin johonkin morttiin niin toimet sen mukaiset, jos taas suhtauduttiin kuten kuskiin pitääkin niin hommat luisti kuten pitikin ja eikä vituttanutkaan, kuten eräskin skappari kerran totes kuljettaja on kingi ja näytti peukkua
Maruko   [%04.%03.%2008 kti2008 %23:%maaliskuu]
CV-mies onkin oma väärinkohdeltu eliölajinsa. Vuoden mies, joka osallistuu samoihin koulutuksiin kuin puolen vuoden mies, saman arvoisena olit sitten pelkkä psj, alik tai kers. Tai yritetään laittaa osallistumaan, huonolla menestyksellä Cool Tosin sekin riippui kouluttajasta. Jokkut jopa ymmärsi, ettei niitä ny ihan hirveesti kiinnosta muu kuin se vaunu ja kattoi läpi sormien.

Kommentti 1 - 14 14:n joukosta
Sivu: 1