Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 8680/8910 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.8/5 6 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Volvo-2a.JPG |
Albumin nimi: | Gajol / Kuorma-autot, rekat |
Arvo (6 ääntä): | |
Avainsanat: | Volvo / kaljarekka |
Kuvaajan nimi: | Gajol |
Kuva otettu pvm: | 22-02-2007 |
Paikkakunta: | Jyväskylä |
Tiedostokoko: | 124 kt |
Lisätty galleriaan: | %25.%02.%2007 |
Tarkkuus: | 880 x 786 pikseliä |
Katseltu: | 5444 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17516 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 20 - 39 39:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
kertokaa kun en tiijä onko volvon fh12 muuttunu 13 litraseksi :_:
|
|
|||
ei 12:sia tehä ennää
|
|
|||
mikä kaikki tietäväinen nää oot cattimies :_: :_:
|
|
|||
no eihän tuo kaikkea tiijä mie jo epäilinkin
|
|
|||
Viesti (Kaupoille) nyt olen kärsinyt pannaamisen ja haluan pyytää anteeksi rumia kirjoituksia mutta ihmettelen tämän palstan sääntöjä uskon täällä pottupellossa olevan paljon isäntiä jotka nauttivat EU tukiaisia eli EU ssa ollaan niin kuin Latvia josta poistamasi kuvat olivat kannattaisi vähän muutella sääntöjä
|
|
|||
No harm done. Säännöt on kaikille samat.
|
|
|||
pitää vissiin mennä ärmentähän kuskipuolen opettajille ja omalle opettajalle että ne ei tierä mistää mitää ku ne opettaa että rekka on nuppi+kärry eli täys perä tai puoli perä kummakki on rekkoja. Ja kuorma auto on sitte taas se missä ei oo kärryä peräs. Että mää luulen nii täs on ny jollaki väärää tietoa asiasta. En ny sitte tierä siitä o vähä monta eri tulkintaa mutta meikäläänen ymmärtää rekaksi sen että ku o nuppi ja kärry kattomatta siihen että onko se puoliperä vai täysperä
|
|
|||
yleiskoneenkuljettaja: ne opettajat ny jotaki opettaa(puhuu lämpimikseen) palkkansa eteen
|
|
|||
rekka on nuppi + puolikas ja ilman kärryä se on pelkkä naama, täysperävaunullista kuorma-autoa ei saa sanoa rekaksi, se ottaa liikaa korviin... eniten vituttaa lukea lehdistä, kuinka täysperävaunullinen rekka on ollut taas jossakin kolarissa...
|
|
|||
kyllähän noita täysreävaunullisia rekkoja oon joskus tienpäällä nähnykkin. rekkoja joissa on vasikka perässä näkyy lähes joka päivä. täysperän perässä en oo vielä ikinä rekkaa nähny, enkä toivottavasti näekkään. Toki jos vasikka jossa on vetopöytä laitetaan kuorma-auton perään ja kytketään rekka siihen vasikkaan niin pitäis tulla täysperä. Vai onko se sitten rekallinen täysperä Cattimies on täysin oikeassa tässä asiassa
|
|
|||
Johan se joku hurja kuljetti niitä kontteja semmosella "täysperävaunullisella rekalla" eli veturi + puoliperä+ täysperä lailla pitäis kieltää perävaunulliset rekat
|
|
|||
no vihtu ne opettaa jo väärin auto kouluski ja autokauppiaakki kauppaa aiva väärällä nimellä nuota romuja sitte on se ny kumma mihkäköhän Hannu Karpoon tästä ottaas yhteyttä
|
|
|||
HK 75 : johan toi Nuppi+ppv+tpv on ollut laiton n. pari vuotta koska siinä liika kääntö kohtia. vetopöytä, vetokita/aisa ja kärrin kääntökehä. 2 kääntö kohtaa saa olla(kiitos EU:n)
|
|
|||
HOX! kaikki perävaunulliset rekat pitäs kieltää, ei pelkästään täysperävaunulliset rekat
|
|
|||
hk75: miksi ihmeessä_
|
|
|||
Liikenneturvallisuuden takia Se pitäis olla silleen että vain yksi perävaunu eikä sekään saisi painaa enempää kuin vetoauto.
|
|
|||
hk75: EU tirekstiivit kyllä mullisti suomen yhdistelmä painot. Ennen piti olla sentään edes jokunen hevonen pellinalla ja nupissa väh. 25 tn että sai yhdistelmän kokonaispainoksi 60 tn. Nythän riittää että akseleita on 7 ja yhdistelmän kokonaispituus on yli 22 metriä. Outoja sääntöjä. Eli 2-akselinen veturi ja 5 aksilainen täysperävaunu, 18tn auto+42 tn kärry on eurooppalaista liikenneturvallisuutta
|
|
|||
onkohan kuvassa sammallahden entinen auto_
|
|
|||
on se, ei tällä enää ajeta kaljaa
|
|
|||
Ei ole kaljaa kyytillä enää,eikä oo toi kärrykää oikeen suorassa linjassa(kaatui elokuulla Isokosken ja Kouran välillä)
|
Kommentti 20 - 39 39:n joukosta Sivu: 1 - 2 |