Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 14332/14488 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.3/5 133 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | IM000763 (2).jpg |
Albumin nimi: | Casseus / Traktorit ja koneet |
Arvo (133 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | Casseus |
Kuva otettu pvm: | Kevät -04 |
Tiedostokoko: | 27 kt |
Lisätty galleriaan: | %01.%08.%2004 |
Tarkkuus: | 576 x 432 pikseliä |
Katseltu: | 8288 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=757 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 6 - 25 25:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
paljo tolla kep_:n keissill_ ajettu_ vm_
|
|
|||
en muista vm, mutta matalakoppi. kuikan 560 nokalla ja 5800h. voin kattoon tarkemminkin.
|
|
|||
aika hyv_ pyynti..meill_ on korkee koppi ja 6000h ja 660Q...pit_s vaan vaihtaa pian toiseen...
|
|
|||
T_m_ kulkee 53km 710/70-38 ryss_n renkailla. nopeutus ollut minullakin mieless_ .kuvassa oleva rengas sarja vanteineen olis myynniss_,16.9-24 ja 20.8-38 ovat jotain 80% pinnaltaan.
|
|
|||
meneek_ noi renkaat suosiolla_ mitk_ sulla on sitten edes_
|
|
|||
piti hytti_ nostaa takaa kumil_tkill_ n.18mm.edess_ on 23,1r24 ryss_ sekin
|
|
|||
Se KeP_n case on tehty 5130st_,oliskohan ollu -93nen,ukko kehu ett_ ruuvattu rankasti ja kulkee pirusti ku syksyll_ soittelin,en viittiny l_htee ees kattomaa,palakumit alla,paikallinen punasen myyj_ sano ett_ kuormaaja on ihan raato,kone muutenki jatkuvasti lappenrannassa remontissa,sano ett_ on se kone ainaki kenk__ saannu...
|
|
|||
just kes_ll_ vaihdettiin taakse uudet kumityynyt, kolisi aika pahasti...Meneek_ noi eturyss_t vakiovanteille_
|
|
|||
alkuper_iset vanteet on liian kapeat!
|
|
|||
levitt_m_ll_ takavanteet 710/70r38 menee taakse. eteen oikea rengaskoko olisi esim. 16.9r30. suosittelen noita renkaita, on hyv_t ...nuppi, vai 5130:st_ "tehty"_! eli pienell_ voimansiirrolla. siin_ taas ostajaa kusetetaan...
|
|
|||
Eik_s Plus mallissa ole sama voimansiirto kuin 5150:sess_ :_:
|
|
|||
m_ muistelin ett_ vasta pro malleissa. en ole varma. mutta ainakin 5150:n esittelyn aikaan se oli muita j_reempi (93_)
|
|
|||
Kyll_ se niin on, ett_ vahvempi per_ tuli 5130:seen vasta Pro mallissa Tos noita Maxxum Plus -mallien etuja lainaten konedataa: "lis__ pieni_ uudistuksia, mm. suunnanvaihtajan vapaa-asento, pehme_mmin toimiva kytkinpoljin, ry_mint_vaihteiden synkronointi ja kaapelien l_pivienti takalasin kulmassa."
|
|
|||
tihkukytkin,pikavaihteet vaihekepiss_,ovenaukasulla syttyv_ sis_valo,viskokytkin,takalokasuojat korkeammalla ym :_:
|
|
|||
Eiks toi j_lkimm_inen lista oo jo Pron uudistuksia_ Ainakin siin_ 5130 Plussassa jolla mi_ on ajannu oli erillinen keppi pikavaihteille.
|
|
|||
niin, ja proossa korkeempi koppi.
|
|
|||
Juu,on kuulemma turbotettu uuen karheena ja ruuvattu rankasti... Toi em. myyntimies sano ett_ 5150n teipit on vaihettu nokkapeltii yms... "harrastaa" urakointi, on t_iss_ jossain muualla...ei kait sit_ muuten varaa oliskaa n_perrell_ tollasia tarran vaihtoja
|
|
|||
Taitaa olla melkonen pommi...Onko tohon kuvan ceissin namiruuviin kajottu_
|
|
|||
Melko maltillisesti ruuvia kiristetty,Ootellut ett_ tulis tilaisuus mitata tehot,paljonkohan kierros vaikuttaa_Vaikea arvioida perstuntumalla kun tuo Samsoni haukkaa melkoisesti tehoa
|
|
|||
Olis kans mukava k_yd_ kokeilemas mit_ ceissi py_ritt_is...itte ei oo ruuvattu,edellinen omistaja pikkusen k__nt_ny...
|
Kommentti 6 - 25 25:n joukosta Sivu: 1 - 2 |