Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 3279/14488 |
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.9/5 7 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | V705_Kmax.png |
Albumin nimi: | Kemopetrol / Traktorit ja koneet |
Arvo (7 ääntä): | |
Avainsanat: | Valmet / 705 / Karko / Maxi |
Kuvaajan nimi: | Kemopetrol |
Kuva otettu pvm: | 10 / 2012 |
Tiedostokoko: | 1440 kt |
Lisätty galleriaan: | %04.%11.%2012 |
Tarkkuus: | 1205 x 617 pikseliä |
Katseltu: | 4112 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=50381 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 8 8:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
kuorma päälle ja mäkeä kohti, vai miten se meni
|
|
|||
Ei vihti kuitenkaan keikata toisten omia kärryjä.. Mutta miksei sitä puru / hakekuormaa viittis sulalla tiellä lähtä tuollaki tilapäisesti viemään johki ku lähtöpiste on mäen päällä ja muita mäkiä sitte onki harvasa
|
|
|||
Eiköhän toi KARKOn esiaste ole
|
|
|||
Kyll. Nimen omaan esiaste eli konseptin kehittely vaunu. Suurempia linjauksia / valintoja tehty on mukava rueta ajaan jo testiä ja sitte aletaan hiomaan konseptin yksityiskohtia vielä paremmaksi samalla kun prototyyppi on käytännön testiajossa ja paranteluideoita/ parantelutarvetta voi tulla käytännönkin kokeissa mieleen. Vaunun tunnistaa kyllä mutta silmälläki erottaa helposti mitä on muutettu varsinaiseen tuotantoversioon..
|
|
|||
paljonko tuolla kärryllä on painoa?
|
|
|||
Tuosta ei taida olla puntari dataa muutako kärryn omistajalla mutta jos otetaan osviittaa Karkon nykymallistosta niin alusta ittesään varmasti suurinpiirtein sama rapiat 3 tonnia ja lava rapiat 2 tonnia tässäkin, koska vaikka täsä lavasa on vähempi varusteita niin paino tasottuu kuitenki aika liki samaan tuotantoversion kans ku on huomattu että sivulaidois ja takalaidas on liiallinen pitkittäisjäykiste ja se on jätetty vekeen ja käytetty se painonsäästö parempiin varusteisiin sekä samalla on ulkonäköki parantunu viel.. Mutta siis tuon kärryn paino varmaan jotain 5-6 donan välii eli karkiasti puolet enemmän kuin tuhti M120 / WS120 "isoilla huikeilla 520/50-17 renkailla"
|
|
|||
Ok kärry,mut suunnittelu jäänyt takalaidassa puol tiehen. Nykyisissä jo fiksu.Pokattu laidan ympärille.
|
|
|||
Nyt ei yhtäkkiä vähäseen kuvamateriaaliin perustuen hoksaa minkälainen nykyversio perälaudasta on, joka tapauksesa alkupään tuotantoversiois oli tuommonen perälautarakenne ilman tuota yhtä ylimäärästä poikkitukee perälaudas. Muuten perälaudan runko kuvista päätellen on sama täsä ku niis alku tuotantoversiois eli perälaudan runko koostuu lavan pohjaa ja laitoja vasten olevista kulmaraudoista ja sitte takalaidan rungon päällä perus suorakaideputkipalakki jota on luonnollisesti myös perälaudan saranavarret sekä perälaudan keskiosan kaks pystysuuntasta jäykistettä. ja tietty lavan sisäpuolella on saranavarsille kolomiotuet.. Omasta mielestä tuo on hyvä perälauta
|
Kommentti 1 - 8 8:n joukosta Sivu: 1 |