Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Valmet 705 & Maxi
Konehallin nurkalla oleili tuommonen konseptinkehittelyvaunu 2000-luvun alkupuolelta niin sovittelin sen eteen huumorilla 80-luvun keskikokoista nelivetopeltotraktoria. Scaala väärä mutta Staili hyvä.. :D 
Avainsanat: Valmet 705 Karko Maxi

Valmet 705 & Maxi

Konehallin nurkalla oleili tuommonen konseptinkehittelyvaunu 2000-luvun alkupuolelta niin sovittelin sen eteen huumorilla 80-luvun keskikokoista nelivetopeltotraktoria. Scaala väärä mutta Staili hyvä.. :D

12905_289252284525119_111572269_n.jpg IMG_0044.JPG V705_Kmax.png 423850_10151132882560816_19666590_n.jpg DSC_0485.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.9/5 7 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:V705_Kmax.png
Albumin nimi:Kemopetrol / Traktorit ja koneet
Arvo (7 ääntä):44444
Avainsanat:Valmet / 705 / Karko / Maxi
Kuvaajan nimi:Kemopetrol
Kuva otettu pvm:10 / 2012
Tiedostokoko:1440 kt
Lisätty galleriaan:%04.%11.%2012
Tarkkuus:1205 x 617 pikseliä
Katseltu:4112 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=50381
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 8 8:n joukosta
Sivu: 1

Sontakuski   [%04.%11.%2012 ksu2012 %21:%marraskuu]
kuorma päälle ja mäkeä kohti, vai miten se meni Erittäin iloinen
Kemopetrol   [%04.%11.%2012 ksu2012 %21:%marraskuu]
Ei vihti kuitenkaan keikata toisten omia kärryjä.. Erittäin iloinen Mutta miksei sitä puru / hakekuormaa viittis sulalla tiellä lähtä tuollaki tilapäisesti viemään johki ku lähtöpiste on mäen päällä ja muita mäkiä sitte onki harvasa Erittäin iloinen
Kyntäjä   [%05.%11.%2012 kma2012 %20:%marraskuu]
Eiköhän toi KARKOn esiaste ole
Kemopetrol   [%05.%11.%2012 kma2012 %21:%marraskuu]
Kyll. Nimen omaan esiaste eli konseptin kehittely vaunu. Suurempia linjauksia / valintoja tehty on mukava rueta ajaan jo testiä ja sitte aletaan hiomaan konseptin yksityiskohtia vielä paremmaksi samalla kun prototyyppi on käytännön testiajossa ja paranteluideoita/ parantelutarvetta voi tulla käytännönkin kokeissa mieleen. Vaunun tunnistaa kyllä mutta silmälläki erottaa helposti mitä on muutettu varsinaiseen tuotantoversioon..
  [%06.%11.%2012 kti2012 %21:%marraskuu]
paljonko tuolla kärryllä on painoa?
Kemopetrol   [%07.%11.%2012 kke2012 %15:%marraskuu]
Tuosta ei taida olla puntari dataa muutako kärryn omistajalla mutta jos otetaan osviittaa Karkon nykymallistosta niin alusta ittesään varmasti suurinpiirtein sama rapiat 3 tonnia ja lava rapiat 2 tonnia tässäkin, koska vaikka täsä lavasa on vähempi varusteita niin paino tasottuu kuitenki aika liki samaan tuotantoversion kans ku on huomattu että sivulaidois ja takalaidas on liiallinen pitkittäisjäykiste ja se on jätetty vekeen ja käytetty se painonsäästö parempiin varusteisiin sekä samalla on ulkonäköki parantunu viel.. Mutta siis tuon kärryn paino varmaan jotain 5-6 donan välii eli karkiasti puolet enemmän kuin tuhti M120 / WS120 "isoilla huikeilla 520/50-17 renkailla"
Kyntäjä   [%07.%11.%2012 kke2012 %22:%marraskuu]
Ok kärry,mut suunnittelu jäänyt takalaidassa puol tiehen. Nykyisissä jo fiksu.Pokattu laidan ympärille.
Kemopetrol   [%08.%11.%2012 kto2012 %01:%marraskuu]
Nyt ei yhtäkkiä vähäseen kuvamateriaaliin perustuen hoksaa minkälainen nykyversio perälaudasta on, joka tapauksesa alkupään tuotantoversiois oli tuommonen perälautarakenne ilman tuota yhtä ylimäärästä poikkitukee perälaudas. Muuten perälaudan runko kuvista päätellen on sama täsä ku niis alku tuotantoversiois eli perälaudan runko koostuu lavan pohjaa ja laitoja vasten olevista kulmaraudoista ja sitte takalaidan rungon päällä perus suorakaideputkipalakki jota on luonnollisesti myös perälaudan saranavarret sekä perälaudan keskiosan kaks pystysuuntasta jäykistettä. ja tietty lavan sisäpuolella on saranavarsille kolomiotuet.. Omasta mielestä tuo on hyvä perälauta

Kommentti 1 - 8 8:n joukosta
Sivu: 1