Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 3992/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | IMG_5743.JPG |
Albumin nimi: | ^teemuj^ / Traktorit ja koneet |
Arvo (4 ääntä): | |
Avainsanat: | 905 / valmet |
Kuvaajan nimi: | teemu |
Kuva otettu pvm: | 7,4,12 |
Paikkakunta: | Hämeenkyrö |
Tiedostokoko: | 227 kt |
Lisätty galleriaan: | %07.%04.%2012 |
Tarkkuus: | 1065 x 799 pikseliä |
Katseltu: | 4881 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=48380 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 20:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Jonkinlaista "valmetismia" havattaivissa siellä päin.
|
|
|||
no eipähän ole huonoa hankittu
|
|
|||
Vaihdokko 500:n pykälää järeempään? Nyt on kutosen pöhinää teilläkin!
|
|
|||
komia vehjet
|
|
|||
eiih 500 parane mihinkään hukata...
|
|
|||
Traktoreiden kuningas Kutonen se olla pitää. Taitaa olla tossa 100% neliveto vaikuttas Fiatagrin etuakselilta navoista päätellen
|
|
|||
etuakselin pitäs olla joku teolisuusmalli tai semmosta mulle ainaski väitettiin... ja siltä se kyllä näyttää on aika järeetä tekoo..
|
|
|||
702:ssa oli samanlainen napa ja pulttijako, itse akseli lienee järeempi tässä. Onko kuinka kankee kääntyyn?
|
|
|||
Carraro? Löytyykö sähkönostolaite ja/tai ilmastointi?
|
|
|||
kyllä toi ihmeen ketterä on...ei paljoo tosta meirän ännäläisestä eroo.. lisävarusteita ei ihmeenpiä ole.. ryömintävaihde on joskus ollu mutta se on muttettu ylentäväksi pikavaihteeksi..
|
|
|||
Toi on kyl niin totta että 905 ja muutkin 05 sarjalaiset kääntyy yhtä hyvin ja paremminkin kun N ja T sarjat et kehitys on jääny 80 luvulle
|
|
|||
vanha carraro. sama kun 702 ja 903 ja esim. db 1690,ym. kankeempi toi akseli on kun se pienempi carraro. toi akseli oli lisävarustena 805-905 1987 vuoteen asti, eli tuon olessa uusi ei sähkönostolaitteesta tietty mitään.
|
|
|||
itsellähän on vuosimallin 87 905 valmetti sähkönostolaitteella. ilmeisesti ensimmäisiä laatuaan. Toki sigen akseli nokalla...onneksi
|
|
|||
No niimpä niin, autocontrol taisi tulla vasta mustakoppisiin Jos on orkkismaaleissa (tuskin) niin on aikas hyvinsäilynyt punakoppinen. Muuttivatko maalausta mustiin, vai miksi minulla on kuvitelma, että mustakoppiset ovat säilyneet kertaluokkaa paremmin mitä nämä punaiset? Eikös kuitenkin Carrarossa ole levylukko jos on, minun 02 sarjan korjaamokirjassa ei muuten ole etuakselien kohdassa lukollista akselia kuin 602:issa, 702 - 902 mallien carraro näyttäsi olevan lukoton?
|
|
|||
Kyl se meidän vehe on kans vielä punakoppinen.
|
|
|||
Autocontrollin sai lisävarusteena -88 lähtien. Mustat powerplussat tuli -89. Aikaisemmat on tiesti jotai kokeiluversioita?
|
|
|||
onko se sigen etuakseli se kun ei oo ulospäin pullistuvia napoja? vai onko se pienempi carraro kans semmonen ettei ole ulospäin työntyviä napoja meillä on syksyllä 83 ostettu 905 ja napa on vanteen kanssa tasan ja ketterä ompi
|
|
|||
Carraro se on, siinä myös erillinen raidetanko. -88 tienoilla on tosiaa kaikeinlaisa variaatioita näissä. http://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=42449 Tuossa carrarolla ja AC:llä.
|
|
|||
joo toissa linkissä oleva 905 on 88 mallia ja mielestäni tuo on se paras etuakseli
|
|
|||
Komia on 905:nen. Itellä samanlainen mutta ahdettu ja oottellee uutta maalia:)
|
Kommentti 1 - 20 20:n joukosta Sivu: 1 |