Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 4030/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | P3262743.JPG |
Albumin nimi: | Delaval VMS / Traktorit ja koneet |
Avainsanat: | 720 |
Kuvaajan nimi: | Delaval VMS |
Kuva otettu pvm: | 2012 |
Paikkakunta: | Kuopio |
Tiedostokoko: | 408 kt |
Lisätty galleriaan: | %26.%03.%2012 |
Tarkkuus: | 2730 x 2048 pikseliä |
Katseltu: | 3328 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=48238 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 13 13:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Tuossa vois olla jo jotain...Paitsi se myynti organisaatio...hyi
|
|
|||
Tämä se on kyllä traktori ja näkyvyys ihan omaa luokkaansa ja kulkee tiellä kuin juna
|
|
|||
Kyntäjä mikäs siinä myynti organisaatios on vikana?
|
|
|||
Täällä päin ainakin valtralta tosi vaikia saada tarjousta tai myyjä innostumaan kaupan teosta ,kyllähän ne nuille valtra uskovaisille tekee tarjouksia joilla ollu valmettia iän päivää..
|
|
|||
Onhan ne nostanu pikkuhiljaa ventin markkinaosuutta. Paljon keltavanteisia isompia koneita vaihtolistoilla, epäilen ettei oo Valtraan vaihdettu.. Ainakin vaihtokone hinnoittelun puolesta täytyy täälläpäin antaa kotimaisen myyjille pisteet. Poonuskaupassa pyyntejä ei aina voi nauramatta kattoa.
|
|
|||
No ei ne kyllä fenttejä halua myydä. Ostamalla piti omaki ostaa aikonaan.
|
|
|||
Toivon mukaan on tullut 930 yms fendttiä eikä mitään directejä.Directit rupee olemaan kuusankoski kamaa.Niin kauan hyvä kun veto jää ekakerran jörnimään päälle vaikka lumitöissä,trukkipiikkityöt yhtä tuskaa epätarkan hallinnan vuoksi,linko työskentely??-> käsikaasulla,suunnanvaihdin heittää toimimaan ympyrää(eteen on taakse ja toisinpäin),eikä pysähdy ennenkuin sammuttaa. Saatikka pakkasessa ei toimi kuormain koska herjaa kela vikaa johtuen kylmistä hydr öljyistä joita ei voi enää lämmittää ajamalla/ulosotolla..Saatikka laatikon sulamis vietti.Kaikissa koneissa vikoja,mut suunnittel
|
|
|||
No nyt jäi kyntäjältä juttu kesken
|
|
|||
Perustietoa tirektistä.. "Tallissa" ois se PORTAATON, niin kannattais mennä mf:n jalanjäljissä ja vaihtaa lootat tuossa kuvassa olevasta, jossei sitä omaa saada toimimaan/kestämään äkkiä. Menetettyä mainetta on vaikea takaisin kiiriä, ja tää nyky tirektin linja siihen väistämättä johtaa. Täytyy olla viel tyytyväinen noihin HT-sarjalaisiin, vaikka alkavat nykymittakaavassa olemaan jo menneen ajan tekniikkaa. Jos joku onneton on -20 sarjan AP peuran jälkeen menny tirektin hankkimaan, niin kyllä siinä varmaan taivaspaikka aukeaa.
|
|
|||
Juu kyllä tosiaan naru kaulassa helposti... Ja jäi juurikin juttu kesken et valtra vario voimansiirrolla niin oispahan myyty peli.Ja varmaan tulee vielä näin käymäänkin,valtralla tällähetkellä vetelät housussa,uusia ei saada tehtyä saatikka sitten et vanhoihin varaosia,saldot miinuksellä kokoajan. Outuo politiikkaa et jo töissä olevat koneet eivät saa hätä tapauksissa linjalta osia,kun yleensä jolle uusi tulossa löytyy vielä se vanha kone jolla voi toimia.
|
|
|||
Itekki kävin tänään koeajamassa valtralla 213 directi valtraa eikä kyllä oikeen sytyttäny... Minusta se laatikon toiminta oli vähä semmosta tökkivää ja alueen vaihto tosi hidas..
|
|
|||
213 tais olla versu?
|
|
|||
Tarkemmin ku ajattelee nii niihän se tais ollakki versu
|
Kommentti 1 - 13 13:n joukosta Sivu: 1 |