Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Deutz-Fahr Agrotron 110 mk3
Tuommonen tuli kevättalvella taloon. 170 hv irtoaa
Avainsanat: reutti fahri mk deutz fahr

Deutz-Fahr Agrotron 110 mk3

Tuommonen tuli kevättalvella taloon. 170 hv irtoaa

Kuva0158.jpg Kuva0171.jpg 20052011096.jpg SL387628.JPG Kuva0146~0.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1/5 1 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:20052011096.jpg
Albumin nimi:Ursus / Traktorit ja koneet
Arvo (1 ääntä):11111
Avainsanat:reutti / fahri / mk / deutz / fahr
Kuvaajan nimi:Ursus
Paikkakunta:vieremä
Tiedostokoko:1631 kt
Lisätty galleriaan:%26.%05.%2011
Tarkkuus:1536 x 2048 pikseliä
Katseltu:4132 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=44954
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 2 - 21 21:n joukosta
Sivu: 1 - 2

dexta-_   [%28.%05.%2011 kla2011 %12:%toukokuu]
komee deutsi Cool
Huoltopäällikkö   [%28.%05.%2011 kla2011 %22:%toukokuu]
joo aika siistin näköin doitzi mitä nyt kuinkain aisan suuruus pilaa ton hyvän näkyvyyden muuten... minusta toi deutzi on ihan hyvältä vaikuttanu vaikka muutamia sähkövikoja esim. lokasuojan nostolaitenappien toiminta on heikkoa kun eivät kestä kosteuttaa juuri mitään Pyörivät silmät onkos tuo vehje muuten 50 lootalla Kysymys
ZETOR8045   [%28.%05.%2011 kla2011 %23:%toukokuu]
Tuommosella tuli talvella hiukan muutamaa lumikasaa koukittua ja oli samanlainen kuikka nokassa niin näkyvyys on kyllä tuossa ihan ylivoimaisen hyvä Cool Lokasuojien nappuloiden kanssa meillä ei oo kyllä ikinä ollut vikaa....
Huoltopäällikkö   [%29.%05.%2011 ksu2011 %02:%toukokuu]
Joo kyllä tuon saa kulkemaan 50 kun vaan saa noi rajoituksen säädettyä... työnantajalla olis sama projekti 150 agrtroniin. 155hp joku oli ottanu 110 agrotronista tehoja... Pyörivät silmät en sitte lokasuojanapeista tiedä onko se tyypillistä se niiden toiminta mutta työnantajan 3 agrotronista napit paskana Häkeltynyt
ZETOR8045   [%29.%05.%2011 ksu2011 %12:%toukokuu]
No tuota 110 deutsia ei kyllä oikeen saa kulkemaan viittäkymppiä kun on tuo ZF7100 laatikko ja ne on mun muistaakseni vasta K-sarjassa 50 kulkevia... Pyörivät silmät Ainakin tuo 110 mitä itse talvella hiukan pyörittelin niin se otti täydet kierrokset vaikka meni vasta 40... Kun taas 150 deutsissa on ZF7200 loota joka ei ota kuin joku 1800 kierrosta kun se kulkee 40 ja kierroksia 2100-2200 nostamalla kulkee sen 50... M620 kulkee 52 2000 kierroksella kun M640 ottaa taas sen 2200 ja kulkee 52 Pyörivät silmät
mx   [%29.%05.%2011 ksu2011 %13:%toukokuu]
Onko tämä iisalmen tai kiuruveden agrilta ostettu?
motard   [%29.%05.%2011 ksu2011 %17:%toukokuu]
ZETOR8045: Tämä on mun käsityksen mukaan ZF7200:lla, eli sillä nelipikavaihteisella... 110-mallinumerolla on myyty kahta eri traktoria, eli isommalla lootalla oleva "vanha" 110, joista uudemmat on mark kolmosia. Se millä sä olet ajanut on varmaankin tämä uudempi 110 (ei mk3), jossa on nelosagrotronien vaihteisto ja jota ei tuolla mallimerkinnällä markkinoitu kauaa (korvasi 105 mk3:n). Noi satakympit erottaa ainakin siitä, että niissä kevyemmissä on uudemman mallinen hytin katto.
VALTRA M150   [%29.%05.%2011 ksu2011 %18:%toukokuu]
kyllä saa kulkemaan... muistaakseni yks sulake piti ohittaa tai jotain sinne päin...
deutz-mies   [%29.%05.%2011 ksu2011 %19:%toukokuu]
Meillä ainakin 120 teutsista kävi huoltomies ohittamassa sen rajottimen.
Ursus   [%29.%05.%2011 ksu2011 %20:%toukokuu]
Kyllä tämä nelipikavaihteinen on. deutz-mies: paljon maksoi se ohittaminenja paljon kulkee sen jälkeen?? Mitä se teki se huoltomies?
ZETOR8045   [%29.%05.%2011 ksu2011 %20:%toukokuu]
http://www.konedata.net/Traktorit/dfAgrotron90MK3.htm http://www.konedata.net/Traktorit/dfAgrotron80MK3.htm Pyörivät silmät 120 on ZF7200 sitä pienemmät on ZF7100 lootalla Vink En ole varma olikos se 105 vai 110 mutta kutoskone siellä oli ja on varmaan vieläkin... Erittäin iloinen http://www.konedata.net/Traktorit/dfAgrotron106MK3.htm Jaa tuolla on 110 ZF7200 lootalla no ei sitten mitään Aika paljon on vaihtelua ollut noissa malleissa...
Nauru
mx   [%29.%05.%2011 ksu2011 %21:%toukokuu]
Kyllä tuon saa ite ropeloimalla kulkemaan, oikeelta puolelta sivukonsoli ja pahvit pois ja siellä jossain pitäis olla johonpäät
Ursus   [%29.%05.%2011 ksu2011 %23:%toukokuu]
hitto
kun tietässii että mitkee johon piät ne oes. Erittäin iloinen Joku kun sen sattus tietämään nii oes mukava
df 6.05   [%30.%05.%2011 kma2011 %00:%toukokuu]
oikealta puolelta penkin vierestä peltilevy pois ja sieltä pitäis löytyy johdon pätkä missä tuhjä 2 napanen liittin ja kun ne yhdistää johdon kanssa ni ohittaa rajottimen eli sen jälkeen kiertää viimesel vaihteella täydet. tulik tarpeeks epäselvästi Nauru
Ursus   [%01.%06.%2011 kke2011 %00:%kesäkuu]
mites sitte pitää tehhä ku ei oo kaks napaista liitintä??? on sielä kolmenpainen.... kertokee!!!!
df 6.05   [%01.%06.%2011 kke2011 %00:%kesäkuu]
en kyl sit osaa sanoo jos ei siel oo ku tolleen mä sen tein omas
eski   [%01.%06.%2011 kke2011 %01:%kesäkuu]
väri väriin ja loput nippuun Cool
Ursus   [%01.%06.%2011 kke2011 %14:%kesäkuu]
HEI df6.05: oliko sinulla mitä muita johotja siellä?? eikös se ole nimenomaan se harmaa 3 ruuvilla kiinni oleva pelti levy?? siinä käsikaasun alapuolella, onko se siinä käsikaasuvimpstaakissa se rajoitin?
df 6.05   [%02.%06.%2011 kto2011 %00:%kesäkuu]
ei ku penkin vieres takana lattian rajas semmone pelti. 2 torxil ja 2 13mm kiinni. lattia maton ku nostaa ylös ni näkee ruuvit
Ursus   [%03.%06.%2011 kpe2011 %00:%kesäkuu]
Juu kiitoksia tiedoista, nyt menee reutsi tasasella 56 km/h Hymy Cool

Kommentti 2 - 21 21:n joukosta
Sivu: 1 - 2