Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Valmet 702
Valmetin ominaisuus klapikonetta pyöritettäessä samoilla kierroksilla pitkään.

Valmet 702

Valmetin ominaisuus klapikonetta pyöritettäessä samoilla kierroksilla pitkään.

98709llo.jpg 30032011028.jpg Kuva0252.jpg 28032011265.jpg 28032011264.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1.3/5 3 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva0252.jpg
Albumin nimi:valmet=voimaa / Traktorit ja koneet
Arvo (3 ääntä):11111
Kuvaajan nimi:valmet=voimaa
Kuva otettu pvm:28.3.2011
Paikkakunta:Salo
Tiedostokoko:380 kt
Lisätty galleriaan:%29.%03.%2011
Tarkkuus:1600 x 1200 pikseliä
Katseltu:4179 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=44185
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 10 10:n joukosta
Sivu: 1

samemies   [%30.%03.%2011 kke2011 %19:%maaliskuu]
tohdin väittää että oikea syy löytyy kovettuneista venttiilinvarren tiivisteistä Pyörivät silmät
Nuffieldmaster   [%30.%03.%2011 kke2011 %20:%maaliskuu]
Minä taas väitän, että tuo on vain palamatonta löpöä joka mustunut pakosarjan ja putken noesta. Kovettuneet venttiilinvarren tiivisteet ei tuota aiheuta koska pakopuolella ei ole imua vaan paine eikä siis ime öljyä. Imupuolelta tuleva öljy pääsee palotapahtumaan mukaan ja palaa kyllä yleensä se määrä mikä tulee. Jos syöttöjä säädetty ja ajoitus hitusen pielessä, tekee tuota. Lisäksi kierrokset pitäisi pitää kuitenkin hyötylukemilla ja lämmöt kohtuukorkealla. Äkeen eessä nuo poistuu keväämmällä
valmet=voimaa   [%30.%03.%2011 kke2011 %23:%maaliskuu]
oon kuullu et johtuis et menee männän renkaat samaan kohtaan ni sit öljy pääsee palotilaan. juu kenkimään kun lähtee niin liekki syttyy putken päähän. kierrokset on siinä 1100 kohalla kun klapikoneessa lukee max 400rpm.
702   [%31.%03.%2011 kto2011 %08:%maaliskuu]
ei näissä edes ole kumeja venttiilien varsissa. Samaa tekee meilläkin ko. hommassa.
samemies   [%31.%03.%2011 kto2011 %19:%maaliskuu]
pahoittelut tietämättömyydestäni. omassa 165 massikassa teki halkotöissä samaa ja minua neuvottii vaihtamaan venttiilinvarren tiivisteet ja pakoputken kastelu loppu heti. vanhat tiivisteet oli halkeillu ja ihan kovettuneet
valmet=voimaa   [%31.%03.%2011 kto2011 %22:%maaliskuu]
olisi kiva tietää muiden kokemuksia tästä kyseisetä ominaisuudesta muissa merkeissä. foortit ja international eivät ainakaan meillä puske öljyä pakoputkesta tasakaasulla. mutta valmetti senki edestä Nauru
  [%02.%04.%2011 kla2011 %10:%huhtikuu]
minä olen 702s llä pyörittänyt klapikonetta pitkiäkin toveja, mutta ei se koskaan ole tuollatavalla öljyä ulos sylkenyt. Ompa vähän outo homma.
Power major   [%03.%04.%2011 ksu2011 %21:%huhtikuu]
meilläkin on 565 valmetilla pyöritelty klapisirkkeliä melko pitkiä jaksoja eikä ole tuollasta puskenu. majuri ei myöskään tommosta tee, puimakonetta ja klapisirkkeliä on pyöritelty.
joutomies   [%04.%04.%2011 kma2011 %01:%huhtikuu]
Kyseisen valmetin moottorimallin tyyppivika.ei kannata huolestua jos ei muuta vikaa ilmene.Ongelma johtuu sylinterinkannesta se on susi tässä mallissa.702s oli turbo jolloin kyseistä ongelmaa ei ilmennyt.Seuraavan mallisarjan uudistetussa moottorissa ei kyseistä ongelmaa ollut. Nauru
valmet=voimaa   [%06.%04.%2011 kke2011 %22:%huhtikuu]
turbokoneella tuollaista tasakierros hommaa matalilla kierroksilla ei suositella tehtäväksi. ja kyllä 905 nenki puskee öljyä halkomakoneen edessä kun käy 1000 kierroksen paikkeilla Nauru

Kommentti 1 - 10 10:n joukosta
Sivu: 1