Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 5623/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 2 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva063.jpg |
Albumin nimi: | sampo30 / Traktorit ja koneet |
Arvo (2 ääntä): | |
Avainsanat: | Kones |
Kuvaajan nimi: | Sampo30 |
Kuva otettu pvm: | Nokia 3110c |
Paikkakunta: | Mäntsälä |
Tiedostokoko: | 289 kt |
Lisätty galleriaan: | %09.%10.%2010 |
Tarkkuus: | 1280 x 1024 pikseliä |
Katseltu: | 2893 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=42357 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 32 - 51 51:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
Niissä koneissa joissa se ollut jo entuudestaan urakkanuppi on tullut käytettyä, mutta ei kyllä tule vartavasten hommattua. Tietysti jossain kuormaus hommassa yms ihan kätevä missä pitää pyörittää paljon rattia laidalta toiselle. Esimerkiksi maantie ajossa häiritsee itseä todella paljon. Toisesta mega vallusta suunnitellut ottavani sen pois, ku ei valmetti moista tarvi, pientä rattia muutenkin joutuisa ja mukava pyöritellä.
|
|
|||
mitatkaa nyt rullamitalla vielä ratin halkaisija
|
|
|||
jos ei tiellä pysy tai saa hallittua muuten konesta ilman teknistä vikaa niin suosittelen lippalakin vaihtoa vaikka kokomustaan pipoon ilman mitää logoa
|
|
|||
Holsti: Tottakai!
|
|
|||
Urakkanuppi on oikeastaan kaikissa koneissa.... Mutta on sitä haitekillakin ajettu ja siinä oli ihan sama paska ratti ja huonompi ohjauskin Ja sen verran mitä on tullut Teekkareilla ajettua niin omasta mielestä valmetit hakee kokoajan tiellä kuin tiellä mutta saattaa johtua renkaistakin... Versua ja directiäkin tuli koitettua ja nekin on tuttua valtraa eli ei sovi käteen ei sitten millään mutta ovat sentään jo siihen suuntaan eli kohta voi varmaan niitäkin jo sanoa traktoreiksi
|
|
|||
varmaan ollu rengaspaineet päin vittua jos o hakenu... mulla ainaski menee ku juna ja vauhtia 60... mäkeen ku laskettelee liki 70 mittarissa ni sillo voi hitusen jo hakee
|
|
|||
raidetangon nivelet/ harittaa ei saisi yhtää ainakaa vallun, ohjaussylinterin korvat/tapit, olkatapit/laakerit ja akselin keinun helat tekee ihmeitä merkistä riippumatta.. vittumaisia välyksiä löytyy jopa rattiaksilalta ohjausventtiilin boorilta saati ristinivelestä.. että koeajolla selviää millälailla niitä koneita pidetään jokavuotinen omatoiminen katsastus niin on sitte mukava ajella
|
|
|||
No kaikilla tulee työt tehtyä ja toi ratti juttu nyt oli pientä vitsailua mutta hyvin sain ainakin keskustelua aikaiseksi näköjään Mutta jonnikka sopii käteen edelleen parhaiten
|
|
|||
jontikka ei sovi yhtää käteen... tänää kone foorumiski iha karmeita mun mielest sisält noi uudetki ku kävi kattoo.. Caseki sopii paremmin..
|
|
|||
kyllä jontikka ja nyykkäri ovat ajo mukavuuksiltaan parhaita
|
|
|||
ootkos sampo ajanut jontikalla?
|
|
|||
Aikapaljon makuasia tuo ratin koko eli turha siitä on vääntää..
|
|
|||
urakkanuppi se täytyy ol
|
|
|||
ei minula ole väliä sillä ratin koolla ole,paitsi ei nyt ihan mikään bussin ruori,pääasia varmaan että työt tulee tehtyä ajallaan ja maku asiahan tuo ratin koko on....
|
|
|||
Tumex: oon ajanu jontikal ei sovi käteen. koulus on JD meinaa..
|
|
|||
mikä jd on koulus?
|
|
|||
5720 mopo mikä mopo.. ei jaksanu ees luoko junkkarista vääntää H varoke palaa paskaks ku imas tukkoon ku pahnoja silppuroin kyntö kilpailu pellolta pois -.-
|
|
|||
Sillä koolla tai niillä muodoilla ei ole merkitystä jos sisältö ei ole riimaa
|
|
|||
Jontikoita on erilaisia. Ite tykkäsin 6620 jd:stä, hyvä ajaa...
|
|
|||
Onko kukaan törmänny semmoseen valtran N142:n kun "mosku"? Eli kopissa lukee mosku ja jossain muuallakin. Vihree katto, siniset takapilarit ja konepelti. ryömintälaatikko, paineilmalaitteet, etunostolaite yms. On proto ja kierrellyt suomea pitkin. Nyt menossa havaintovälineeksi. Vain nelospakka enää pelaa, muut lipiää... kovia kokenut
|
Kommentti 32 - 51 51:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |