Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Valmet 1203 ja Simulta
Valmet 1203 ja Junkkari 3000
Avainsanat: Valmet 1203 Junkkari Simulta

Valmet 1203 ja Simulta

Valmet 1203 ja Junkkari 3000

IMGP7200.JPG IMGP6036.JPG IMGP6031.JPG IMGP6212.JPG IMGP4744.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.8/5 43 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:IMGP6031.JPG
Albumin nimi:Jaakkoo_ / Traktorit ja koneet
Arvo (43 ääntä):44444
Avainsanat:Valmet / 1203 / Junkkari / Simulta
Kuvaajan nimi:Jaakkoo
Kuva otettu pvm:1.5.2008
Paikkakunta:Lapua
Tiedostokoko:51 kt
Lisätty galleriaan:%07.%08.%2009
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:6685 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=37151
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 14 14:n joukosta
Sivu: 1

sarteni   [%08.%08.%2009 kla2009 %00:%elokuu]
luulis olevan aika paljon ketterämpi kuin nelivedot tuossa kylvökoneen edessä ja muute on sit nii piru komee valu mötti sul Erittäin iloinen Erittäin iloinen
vicon   [%08.%08.%2009 kla2009 %10:%elokuu]
samaa aattelin itekki että on varmaan ketterä kylvö raktori ja tavattoman siistin näkönen Huuto
Jaakkoo_   [%09.%08.%2009 ksu2009 %01:%elokuu]
Huippupeli Erittäin iloinen Vie Simultaa ihan yhtälailla kuin jokin uudempikin kone. Ja suht isona ja raskaana traktorina on takavetoisenakin mukava pyöriteltävä; ei tarvi kääntöjarrujen avulla pelata. Polttoainetalous on remmiahdetussa omaa luokkaansa.
  [%20.%09.%2009 ksu2009 %15:%syyskuu]
Ja komiasti vonkuu remmiturpo Erittäin iloinen
VM903   [%28.%07.%2010 kke2010 %18:%heinäkuu]
johan on löydetty muhkea putki velmuttiin Vink
waltra t190   [%28.%07.%2010 kke2010 %23:%heinäkuu]
remmiahdin? Ettei kuitenkin olisi vain comprex ahdin Vink
sr5   [%29.%07.%2010 kto2010 %11:%heinäkuu]
mitenkä se comprexi toimii normi pakokaasuahtimeen verrattuna?
VM903   [%29.%07.%2010 kto2010 %13:%heinäkuu]
kuten sanottu, comprex ei ole remmiahdin. ja zetorimies, mikä on remmiturbo ? kaks eri ahdinta samassa? Pyörivät silmät Suora kopiointi eräältä foorumilta: Hihna toki on, mutta sillä pyöritetään siivikkoa, jolla siivikon "solat" osuu imu ja pakopuolen aukkojen kohdalle. Siis pakokaasun paineaalto työntää imupuolelle tullutta ilmaa kasaan. Siitä nimitys paineaaltoahdin, mikä olikin aikanaan ylivoimaisesti paras tapa dieselmoottorin ahtamiseen ennen nykyisiä hukkaporttiturboja. Aikalaisiinsa normaaleihin turboihin verrattuna siinä ei ollut "turboviivettä" juuri lainkaan.
SeKonemies   [%30.%07.%2010 kpe2010 %03:%heinäkuu]
eipä juuri noissa orkkis turboja ole enää, vaihtunut ihan normi turboihin comprex ahtimet 1203 valmeteista, mitä katellu vaihokkeja. oisko vähä heikko.
waltra t190   [%30.%07.%2010 kpe2010 %14:%heinäkuu]
Taisi olla hieman kestävyys ongelmiakin ja syötön lisäämisestä ei kannattanut haaveillakkaan tai muuten pakokaasua pääsi imusarjaan.
Holsti   [%30.%07.%2010 kpe2010 %15:%heinäkuu]
Edelläkävijä kun kerran egr tuossa. Euro 3 päästönormit täyttävä? Hymy
Jaakkoo_   [%30.%07.%2010 kpe2010 %16:%heinäkuu]
Niin, paineaaltoahdinhan se. Ihan on alkuperäiseksi entisöity kaikkineen. Myös putki on alkuperäinen, mutka vain hitsattu yläpäähän. http://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pos=-13244 Paineaaltoahdin antaa hyvän väännön jo alhaalta, tämä osin korvaa pikavaihteen puuttumista Erittäin iloinen Tässä lähistöllä on kuusi 1203:a, niissä kaikissa Comprex paikallaan. En tiedä yhtään turbotettua...
Nuffieldmaster   [%02.%08.%2010 kma2010 %18:%elokuu]
Voesko juakolta saaha vilmiä kunnon äänistä kun compreksi ahtaa? Esm. Juutuubbiin Häiritsevä
Sontakuski   [%10.%04.%2011 ksu2011 %20:%huhtikuu]
Olis tosi kiva jos sais tästä filmiä Cool

Kommentti 1 - 14 14:n joukosta
Sivu: 1