Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
mf 7485 
Alku talvi 2006 ja massikka 7485
Avainsanat: 7485

mf 7485

Alku talvi 2006 ja massikka 7485

IMG_1222.jpg IMG_0009.JPG IMG_2072.jpg Kubota_L4200.JPG Valametti.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.1/5 7 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:IMG_2072.jpg
Albumin nimi:Delaval VMS / Traktorit ja koneet
Arvo (7 ääntä):33333
Avainsanat:7485
Kuvaajan nimi:Delaval VMS
Kuva otettu pvm:2006
Paikkakunta:Suomi
Tiedostokoko:387 kt
Lisätty galleriaan:%15.%01.%2008
Tarkkuus:1536 x 1152 pikseliä
Katseltu:3602 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=25144
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 17 17:n joukosta
Sivu: 1

leukku   [%15.%01.%2008 kti2008 %19:%tammikuu]
minkäslaisissa hommissa tämmöstä massikkaa pidätte_ Hieno on!
Delaval VMS   [%15.%01.%2008 kti2008 %19:%tammikuu]
tämä kone on kai käytössä ihan perus karjatilalla.
oppes   [%15.%01.%2008 kti2008 %20:%tammikuu]
Onko teillä varakone ,meinaan sen ferku tarttee kun tulee haaveri niin varaosat vipyy vipyyy viipyy Suru
Delaval VMS   [%15.%01.%2008 kti2008 %22:%tammikuu]
ei ole meidän kone!
Fender   [%16.%01.%2008 kke2008 %12:%tammikuu]
Kai siitä on tulossa muutos kun kesko satsaa ferkkuihin. Varaosahinnat vaan on nuossut todella paljon Suru Mahtaako nämä uudet massikan vaihdelaatikot kestää_ 7400-sarjaan varmasti kun on portaaton mutta entäs 6400-sarja_ Ferkku huoltomies sanoi että rähjädyskuvassa näyttää olevan sama laakeri mitä 3000-sarjassa, juuri se joka pettää..
Fender   [%16.%01.%2008 kke2008 %17:%tammikuu]
Se on juuri sen laakerin takia kun se yksi pääakselista menee pskaks. Toleranssit kasvaavat liian suureksi ja sitten pamahtaa. Synkrot juoruaa että vaihdelaatikossa on vikaa ensin. Yleinen virhe on myös uskoa että dynashift laatikot ovat kestävämpiä, samalla tavalla ne menee. Sama laakeri käytetään kaikissa 3000srj koneissa, esim täälläpäin ei yhtä 3060 (ei turbotettu) laatikko on avattu. Tiedä sitten, näin ferkkuhuoltomies kertoi mulle ja esitteli laatikkon osia.. Sääli siinänsä, ku on hyvä traktori.. 8000sarja on asia erikseen kuulemma.
RM80   [%16.%01.%2008 kke2008 %21:%tammikuu]
muistaakohan kaikki polkee sitä kytkintä kunnolla pohjaan ja pukataan vähän väkisin vaihe silmään ja kun on pitkät vivut niin vääntö voimaa laatikon pääs jo kohtuulisesti et eiköhän se paljon käyttäjän korvienvälis oo noi vaihelaatikkohommatkin
MF6470   [%16.%01.%2008 kke2008 %23:%tammikuu]
Meillä oli MF 3060 E 14 vuotta, mittarilukema 12156 tuntia kun meni vaihtoon.Vaihteistossa ei mitään vikaa tai toimintahäiriötä sinä aikana kun traktori talossa oli. Traktori oli uusi taloon tullessa. Erittäin iloinen
H_yl   [%17.%01.%2008 kto2008 %00:%tammikuu]
eikös 3060 E:ssä ole eri laatikko, kuin normaali 3060... se E:n laatikko on vissiin ainut joka kestää...
scania 143   [%17.%01.%2008 kto2008 %02:%tammikuu]
Suurin syy massikan laatikon kestävyydessä on kuljettajassa.Ne öljytkin kannattaa joskus vaihtaa ja yleinsä muutenkin huoltaa se kone.Meillä on ollut tähän mennessä 25 massikkaa eikä yhdestäkään ole laatikkoa aukaistu.Etukuormain kone on 3060 Dataronic tunteja 18000 eikä vielä ole laatikossa mitään vikaa.Mutta tosin jokaisessa traktorimerkissä on aina maanantai kappaleita(valmetteja). Järkyttynyt
Fender   [%17.%01.%2008 kto2008 %10:%tammikuu]
E-mallissa eri laatikko. Kuten tossa kirjoitin niin yhtä 3060laatikko on avattu. Syy siihen koska laakeri kestää sen tehon ja väännön. Kun saman kokoinen laakeri käytetään isomissa malleissa se ei enää kestä. Tietenkin voi olla myös kuskin vikaa, mutta karu totuus on että laatikko 3000sarjassa menee ennen tai myöhemmin. 6400-sarjassa kuten tuossa aiemmin kirjoitelin, näyttää olevan sama laakeri ja muutenkin aski on melko samanlainen. Aika näyttää jos siitäkin tulee ongelmia. 6100 ja 6200 sarjaan pitäisi koht alkaa löytyä kokemuksia vaihdelaatikon kestävyydessä. Esim. 3090-3095sarjan kohdalla laatikko hajoo 4000-5000h
Fender   [%17.%01.%2008 kto2008 %17:%tammikuu]
Uskalsitte ottaa toinen massikka vaikka vanhassa 3kertaa aski auki_ Vink Toivottavasti kestää. Kyllä minä itte lasken että Valtra tai massikka on ne kaks jonka vois ostaa, vielä jos pitäis hakea polttopuut metsästä. Jontikka on kyllä puhdas peltokone, ja erittäin hyvä sellainen.
massikkamies   [%18.%01.%2008 kpe2008 %09:%tammikuu]
scania 143 osu asian ytimeen Vink
aina valmet   [%18.%01.%2008 kpe2008 %14:%tammikuu]
Massikka mies mites nyt kun uusissa massikoissa on sisu-dieselin moottorit_ (samat kun valtroissa_)
Simppa   [%18.%01.%2008 kpe2008 %17:%tammikuu]
Onhan niissä perkinssiäkin Vink Kai se sisuriesel sitten on oltava jonkinlainen moottori kun Agco meni ja osti sen konsernin..
mikuko   [%19.%01.%2008 kla2008 %02:%tammikuu]
Valtran hydrauliikka on kovin hidas.Lisäksi siinä ei toimi 2 sylinteriä yhtäaikaan.Kyllä toi sisudiesel kohtalainen moottori on.Polttoainetta sisu vie vain kamalasti enemman kuin perkinssit. Neutraali
oppes   [%24.%01.%2008 kto2008 %22:%tammikuu]
Perkinssi vie hirveesti voiteluöljyä Yllättynyt

Kommentti 1 - 17 17:n joukosta
Sivu: 1