Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
T130 ja Multiva
Murskeen haussa, sais vaan olla koroke laitoja pikkusen..
Avainsanat: T130 MULTIVA

T130 ja Multiva

Murskeen haussa, sais vaan olla koroke laitoja pikkusen..

62024165.jpg 12122007.jpg 13082007114.jpg koura.JPG holbaek.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.8/5 4 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:13082007114.jpg
Albumin nimi:janspe / Traktorit ja koneet
Arvo (4 ääntä):44444
Avainsanat:T130 / MULTIVA
Kuvaajan nimi:janspe
Kuva otettu pvm:Syyskuu
Paikkakunta:Pirkanmaa
Tiedostokoko:385 kt
Lisätty galleriaan:%12.%12.%2007
Tarkkuus:1481 x 1111 pikseliä
Katseltu:3662 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=23811
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 15 15:n joukosta
Sivu: 1

jupezku   [%12.%12.%2007 kke2007 %19:%joulukuu]
Saa ne akselit vääräks tollaisillaki kuormilla.
6350   [%12.%12.%2007 kke2007 %20:%joulukuu]
15 tn. mursketta_
janspe   [%12.%12.%2007 kke2007 %20:%joulukuu]
no suunnilleen..
aina valmet   [%13.%12.%2007 kto2007 %10:%joulukuu]
kuinkas Multivas lava/Perälauta kestää tommosia kuormia_ ja onko Nokian Renkaat_
janspe   [%13.%12.%2007 kto2007 %10:%joulukuu]
Hyvinhän ne kestää, hardoxsikin osiltaan lujittaa, eikä noi niin kovia kuormia, kun Valmettikaan ei hyydy viä kovin paljoo.. Nokian country kingit on renkaana joo..
Valtra6550   [%13.%12.%2007 kto2007 %16:%joulukuu]
Eipä tarvi mitää lisälaitoja, jos meinaa viä kipatakki... Oon ajanu samanlaisilla kärryillä semmosiaki kuormia, ettei enää nostanu kippiä tasamaalla, piti peruuttaa alamäkeen...
Julle   [%13.%12.%2007 kto2007 %18:%joulukuu]
ois isompi kärry pitäny hommata jos korokelaitaa kaipaa Erittäin iloinen
aina valmet   [%13.%12.%2007 kto2007 %19:%joulukuu]
takavalot sais suunnitella uusiksi muuten varmaan kelpo kärry..
Turvekeisari   [%13.%12.%2007 kto2007 %19:%joulukuu]
Eipä noi valot oo ikänä hyväs paikkaa maakärrys..
^teemuj^   [%13.%12.%2007 kto2007 %19:%joulukuu]
sitte ne on aika hyväs paikkaa ku ne on takalaidas kiinni kopan sisällä ja suojaverkko edessä...ite tein sillain ku kärry tuli meille niin ne valot kesti tasan 10 kuormaa... Nauru
aina valmet   [%13.%12.%2007 kto2007 %21:%joulukuu]
kun ne valot laittaa roiskeläppään joka on lavanpohjassa kiinni niin ne pääsee "elämään" eikä oo pienistä osumista paloina kempuralla.. ja vielä kun siinä läpäs on ketju systeemi että läppä taittuu lavaa vasten kipates niin jo kestää isältä pojalle! tuo "puskuri on huonoin mahdollinen paikka valoille koska se ei anna senttiäkää periksi.. Nauru
valtra t190   [%13.%12.%2007 kto2007 %22:%joulukuu]
ainu miten kestävät on ku laittaa tollaisen puskuri ja valot se ylä puolelle reilusti edemmä ku puskuri on. Ottaa puskuri aina eka kii penkkaan ja ku ovat riittävän ylhäällä ei myöskää lavalta valuva maa osu niihin
ZETOR8045   [%16.%12.%2007 ksu2007 %22:%joulukuu]
no ensinnäkään tuota puskuria ei tarvita mihinkään Yllättynyt
motorhead   [%16.%12.%2007 ksu2007 %23:%joulukuu]
Puskuri... paremminkin hiekkapelli.
t151ea   [%05.%10.%2009 kma2009 %18:%lokakuu]
tempoissa on näköjään semmosella systeemillä valot kiinni miten tuossa aina valmet sanoi..aika kätevät Pyörivät silmät Vink Hymy

Kommentti 1 - 15 15:n joukosta
Sivu: 1