Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
rehunteon alottajaiset
doitz 105,nokka 185 ja wärtsilän 5000
Avainsanat: deutz

rehunteon alottajaiset

doitz 105,nokka 185 ja wärtsilän 5000

JF_.jpg DSCF1529.JPG Kuva_490.jpg DSCF1509.JPG moiiå_577.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.7/5 3 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva_490.jpg
Albumin nimi:deutz-fahr / Traktorit ja koneet
Arvo (3 ääntä):33333
Avainsanat:deutz
Kuvaajan nimi:deutz-fahr
Kuva otettu pvm:6.6.07
Paikkakunta:iisalmi
Tiedostokoko:71 kt
Lisätty galleriaan:%06.%06.%2007
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:3504 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=19370
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 11 11:n joukosta
Sivu: 1

sampo30   [%07.%06.%2007 kto2007 %09:%kesäkuu]
kattos sielki alettu ajaan rehua mee alotetaan tunnin sisällä Cool
romu   [%07.%06.%2007 kto2007 %09:%kesäkuu]
Kah, vielä näkee nokan silppuria hommissa... Onko miten kestäny_
minävaan   [%07.%06.%2007 kto2007 %13:%kesäkuu]
ohan toi ihan hienon näkönen silppuri,mutta kärrystä ja raktorista en sanois samaa
deutz-fahr   [%07.%06.%2007 kto2007 %13:%kesäkuu]
no taitaa olla silippuri tässä ketjussa se heikoin lenkki no on tämä kestäny ja ois edellinenkin jos lomittaja ei ois ajanu sitä maakasaan mutta kuntoon senkin saa jos on tarvis ja itepurkava kärri voittaa mennen tullen kippikärrit vaikka pieni onkin Cool ja kaikki deutseista kiinostuneet ja muutkin katsokaa video! http://www.topagrar.com/content/service/archiv/2007_2_deutz.jsp
raven   [%07.%06.%2007 kto2007 %19:%kesäkuu]
Taittaa tuo elukoitten pito olla sivubisnestä, koneista päätellen, ku veturi kallis ku mikä ja silippuri ja kärryt kuusakoski.fi kamaa. Kuulopuheiden mukaan nuo lierioniittopäällä olevat silippurit on semmosia että ne olis pitäny jättää keksimättä..
samemies   [%07.%06.%2007 kto2007 %21:%kesäkuu]
no niissä on se hyvä puoli että heinän voi korjata ihan ojan päältä koska kaikissa lieriökoneissa ei ole tukipyöriä ollenkaan
romu   [%08.%06.%2007 kpe2007 %09:%kesäkuu]
Aikoinaan markkinoille tullessaan oli kelasilppuriin verrattuna paljon tehokkaampi, ja teki parempaa jälkeä. Nostolaitteelle vaan aika kamala, kun paino käytännössä kokonaan toisella puolella. Ja märkänä kesänä painoi takapotku-903:n kiinni hyvin helposti. Meillä antautui ko laitteesta torvi sekä sen säädöt.
6350   [%08.%06.%2007 kpe2007 %09:%kesäkuu]
jep hakkas lietsottomat kelasilppurit 6-0. meillä ylön mallissa oli vaan pyörät ja veto pitkillä hihnoilla. raskas rakenteinen ja vetoinen, mutta tehokas silppuri. traktorikoko rajoitti sillon korjuutehoa..
romu   [%08.%06.%2007 kpe2007 %14:%kesäkuu]
Näin teki. Toimiessaan pullonkaulaksi muodostui välien aju: ei meinannu ehtiä kahdella 9 tn kärrillä ajaa tavaraa siilolle ilman että silppuriyksikkö odotteli pellolla...Hymy Säännöllisesti kyllä toisaalta hitsailtiin torvea ja painittiin torvenkäännön ja lipan sähkömoottorien kans. Rinnepelloilla meinas loppua 903:sta pito, mut oli se vaan komeaäänistä toimintaa!
Wallu kuski   [%08.%06.%2007 kpe2007 %17:%kesäkuu]
raven: sitä minäki epäilen Pyörivät silmät Vink
deutz-fahr   [%10.%06.%2007 ksu2007 %10:%kesäkuu]
en osaa sanoa että painon jakakauma olisi haitannyt lienee että raktorissa on tarpeeksi painoa että ei kiiku ja vaatii vähemmän voimaa kuin tupla-junkkari joten ihan käytännöllinen peli .no huonoja paikkoja ovat pohjalautanen joka kuluu melko nopeaan sitä saapi hitsailla aina silloin tällöin ja sähkö mottorit joskus aina teppuilee mutta käytännöllisyyteen niin ei haittaa Cool

Kommentti 1 - 11 11:n joukosta
Sivu: 1