Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 10998/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 6 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Vallu3.jpg |
Albumin nimi: | ZETOR8045 / Traktorit ja koneet |
Arvo (6 ääntä): | |
Avainsanat: | valtra |
Kuvaajan nimi: | ZETOR8045 |
Kuva otettu pvm: | 19.2.07 nokia 5140 |
Paikkakunta: | aura |
Tiedostokoko: | 40 kt |
Lisätty galleriaan: | %19.%02.%2007 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 3585 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17414 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 6 - 25 25:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
tossa koneessa on rätti tossa keulassa ettei siinä nokassa olis enempää pastaa kiinni nokassa mutta nokalla oli kauhee kökkö
|
|
|||
noh pojat miettikää hetki!!valmetti on monesti yhtä pitkä kuin vastaavan kokoinen kilpailia mut akseli väli on joissain pienempi!!joka on ketteryyden ja metsä ajon kannalta hyvä!!
|
|
|||
Mietis hetki kun katot mitattuja kääntöympyröitä,harvemmin siellä vallut kärjessä koreilee vaikka lyhyt akselivälisiäkin
|
|
|||
taitaapi fiatit ainakin olla kärki kolmikossa
|
|
|||
On noi Valmetit tosiaan surkeita etukuormaninvärkkejä. Nehän suunniteltiin nimenomaan nelivetoisiksi ILMAN etukuormaajaa, insinöörien laskut pettää heti kun siihen istuttaa kuormaajan. Peräkärryillekkään ei tahdo saada tavaraa nostettua kun nokka ottaa kiinni, ja peräpää on ilmassa.
|
|
|||
on tossa sentään turbiini se on aika hyvä
|
|
|||
valmet=voimaa: vanhemmat fiiaatit kankeita, mutta esimerkiksi 800 valmetin kääntöympyrä 9.6 m ja 110-90 fiiatin kääntöympyrä 9.4 m. Kuitenkin eroa on kaksi mukia vähemmän valmutissa.
|
|
|||
valametis menöö turbiinit hukkahan,
|
|
|||
huonomminhan se kääntyisi silloin jos sitä siirrettäs etiä päi!!selvä juttu.joisssain koneis tarvii etu ja jossain taka painoi en tiiä mitä välii sillä loppu peleis on__ku semmosii painoja on jotka ei häiritte!
|
|
|||
no ei oikeestaan ei mee turbiinit hukkaan ku tulee/lähtee risteyksistä isolla vaihteella kuorma päälläki ja kasasta on mukavampi ottaa ku ei tartte kytkintä luistatella
|
|
|||
705 etukuormaajan kera oli onneton vehjes. Talavellakin kun vähä raskahampaa nosti niin takapää keveni senverran jotta liukkahalla alakas peräpää luistamahan suaraa sinne mihinkäpäin etupyärät osootti, peräpaino piti olla aina hollilla vaikka takavannepainojakin oli 6x80 kilua. Eturenkahat kuluu tiäajolla nopiaa, peltohommis etupyärät painoo kylvökselle raiteet niin jotta jyräämisestä huolimatta jäljet näkyy. Paripyäriä ei aksila kestäny.
|
|
|||
pomon 505 on aika hyvä etukuormaajakone (tosin ilman suunnanvaihtajaa :-_ ) ei nouse perä kovin helpolla vaikka olis vähän enemmänki tavaraa kauhassa ja sitten ei ainakaan nouse kun on maatila kaivuri perässä ja neliveto kannattaa ottaa tieajossa pois päältä jos kuluu nopiaan tai sitten on auraus kulmat piälessä eturenkahissa ja 505 on etupariksetki kestäny vähän on vaan joutunu kääntöö rajottamaan
|
|
|||
mitäs (...) se massikka poika puhuu valtrasta_! http://www.pottupellossa.com/galleria/displayimage.php_pos=-14932 siinä yksi parhaimmista etukuormain traktoreista, jos tuosta haluaa vielä parempaa niin sitten täytyy siirtyä jo pyöräkuormaajaan
|
|
|||
nokan ku siitä xm pudottaa pois ni olis hyvä mutta saa nähä tuleeko tuosta xn ikinä
|
|
|||
kyllähän se on niin et valametit on kankeeta! Mut onneksi newe on keksiny ss:n
|
|
|||
No sillo jos ss on ni ehkä etunostolaite ennemmi_ ite ainakaa tykkää enää siitä ku kuormaaja on vielä etempänä akselista..
|
|
|||
Matsikka. olet oikeassa että 705, 805, 905 eturenkaat kuluu todella äkkiä mutta takarenkaat ei lainkaan
|
|
|||
05 kuluu renkaat varmaanki sen takii kans kuluu ku ne on melkos ketterii koneita!ja nyyhkyn ss välys hirmu jonkun tuhannen kuluttua muutenkai se ois hyvä!!
|
|
|||
juu on ne aikas ketteriä ikäisekseen
|
|
|||
vaikka joku 705 eihän sen perään saa semmosta konetta ett se ei taittuis tarpeeksi jyrkkään!meidänki 655 ja 6400 ei oo mitään moittimista ketteryydessä varsinkaan 655 kanssa
|
Kommentti 6 - 25 25:n joukosta Sivu: 1 - 2 |