Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11979/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 9 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Pottupelotton2_copy.jpg |
Albumin nimi: | SisuDiesel / Traktorit ja koneet |
Arvo (9 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | Sisudiesel |
Kuva otettu pvm: | 17.6.2006 |
Paikkakunta: | Pohjois-Pohjanmaa |
Tiedostokoko: | 22 kt |
Lisätty galleriaan: | %07.%07.%2006 |
Tarkkuus: | 400 x 300 pikseliä |
Katseltu: | 3086 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=13238 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 16 - 35 35:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
kyllähän nuo pelkät hytin jousetkin menoa tasoittaa. viltsu: kyllä ainakin kaverin tm120c teki saman tempun..ja huoltomies väitti, et muitakin on ollu. sä käänsit nyt keskustelun tuohon mukavuuteen, joka minusta on välillä sitäkin, että kone kestää kasassa ja toimii niinkun pitääkin. napilla ja kepillä tullu ajettua pitkiä päiviä, enkä ole yhtään sen väsyneempi ollu valmetista poistuttuani. hyvin renkain ja hyvällä istuimella varustettu 400 on kyllä tarpeeksi mukava ja toimintavarma! tosin eipä pitäisi megaa enää verrata uusiin.
|
|
|||
No jos Megaa on myyty Viimmiseksi vuonna 03,Niin eiköhän sillon oo jo Tm:tkin jo ollu myynnissä :_:
|
|
|||
eikös sitä enään saa__ainaki tiiän yhen t sarjalaisen mikä on mega ja minusta se ei oo niin vanha..siksi käännin keskustelun mukavuuteen ja hallintaan ku tarkotan vaihteitteitten hyvyyttä,napilla vaan niin paljo parempi pistää pienempää tai suurempaa kuten nevalla missä pykältämään joutuu pakostaki usein..kumpiki kone tällä hetkellä nevalla enkä mieti kahta kertaa kummalla 12 tuntia ajan
|
|
|||
Sori,Tarkotin siis 8000 sarjalaisia
|
|
|||
Ei noissa uusissa traktoreissa liene kestävyydessä suuria eroja. Itse valitsen traktorin käyttöominaisuuksien perusteella. Esim. T-Valtra ei kiinnosta, koska se on kankea kääntymään, ei sovellu etukuormaaja käyttöön sekä ankea ja kankea vaihteisto. Tie ajoon varmasti hyvä, mutta ei pelto/karjatila käyttöön.
|
|
|||
Tunnen monia joilla on T-sarja justiinsa pelto ja karjatila käytössä. Ja varustettu etukuormaajalla, minkä takia ei soveltus_ Sinulla on varmaan ennen ollut joku runko-ohjattava sitten.. Monesti kääntyvyyteen vaikuttaa renkaat melko paljon
|
|
|||
Nyt kun taas kinataan niin pakko heittää vähän löylyä ja todeta, että Valmetti ei käänny, se kaartaa
|
|
|||
Harvaan merkkiin joutuu tekee kytkin remonttia 1200h ja vielä juhannuksena ja merkki oli tietysti t valtra.. kjäh kjäh
|
|
|||
voihan sitä joutua vanhaan ns. "kovaan" kytkimeen tekemään remontin vaikka jo 500h jos se käyttämällä hajotetaan. oletin että kyseessä classic_ NH:n ilmenneen viat on selvää laadun puutetta kasauksessa.. venttiilit rallattaa ja ilmastoinnin putkiliitokset vuotaa. nojaa turha tätä merkkisotaa on enempää lietsoa. jatketaan joskus jonkun toisen kuvan alla..
|
|
|||
pah.. t valtra ja kytkinremppaa 400 tunnissa
|
|
|||
jokosse julle kävi kalikkakuorman viemässä. kärri ja laijjat oli ainaki hävinny.
|
|
|||
No jokainen kampe on yksilöllinen, sanottasko vaikka näin
|
|
|||
Olikohan Profi, tai joku muu ulkomainen lehti, joka mittasi T190 Valtran kääntöympyrän suuremmaksi mitä melkein 3 metrin akselinvälillä olevan TM190 Nyyskyn. Myös Koneviesti on mitannut T:n kankeuden kilpailijoihn verrattuna pariin kertaan. Mun mielestä myös raskas ja pitkä keulainen traktori ei ole omiaan ek käytössä. Pahimmillaan T-Valtrassa keula ulottuu pidemmälle, mitä ylös nostetun ek:n aisat. Yritä siinä sitten kuormata korkelaitaiseen kärryyn, kun tavarat tippuu kauhasta konepellille.
|
|
|||
siellä se pihassa rötköttää.. Ei oikee mienannu onnistua se laitojen laitto ku olin enste vähä ongelmissa niitte tolppie kaa enne ku älysin et ne pienet pitää ottaa pois siitä
|
|
|||
Samaisessa koneviestin testissä myös massikkalle mitattiin valtramaisia kaartoympyröitä
|
|
|||
Maruko; meisasko Masikalla olla V:mäisiä kaartoja_
|
|
|||
maruko: eikös se ollu just se testi, missä massikas oli etunostolaite ja leveimmät renkaat.
|
|
|||
Tais niis kaikissa olla aika leviät renkaat, mutta mansikissa oli etunostolaite. Eri asia sitten miksi mansikkia sanotaan raktoriksi, kun raktorissa ei etunostolaite rajoita kääntymistä niin, että tulee vahingossa metrikaupalla lisää kaartoympyrää
|
|
|||
jaa kyllähän ainakin megalaisessa olis varaa kääntää lisää notkeutta.(vakio raidevälillä) mutta jaken rauta rajoittaa..
|
|
|||
joo ohan ne nelisatasista pyörittäny rajottimia et pyörähtäs saralla ja sit menee tehfoja etu akselista..
|
Kommentti 16 - 35 35:n joukosta Sivu: 1 - 2 |