Galleria > Yleinen > Autot |
TIEDOSTO 332/546 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 0.3/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | chevyt.jpg |
Albumin nimi: | haataja / Autot |
Arvo (4 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | haataja |
Kuva otettu pvm: | abc |
Paikkakunta: | hirvaskangas ? |
Tiedostokoko: | 33 kt |
Lisätty galleriaan: | %19.%05.%2007 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 3165 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=19068 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 3 - 22 22:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Vai eetä oikein cooleri joko se on sevy päässy heppoissa 150:n päälle_ taitaa nissanin uudessa pickupissaki olla voimakkaampi moottori, kulkee 10l/100km vähemmällä löpöllä ja on vielä parempi ajaakki
|
|
|||
oli vastaavannäköinen yhdistelmä vaakalappujen päällä keväämmällä kärryssä vain lisälaidat ja murskekuorma... Harmi ku ei ollu kameraa mukana
|
|
|||
chevy kuluttaa jotakuinki 10l 100km mutta turha sitä nipponin diisseli konetta on verrata chevyn diisseliin.. ei ne hepat yksin riitä siihen koneen sitkeyteen.. mä meinaan vähä luulen että chevy menee vähä paremmin kuormitettuna kun nippon edes tyhjänä.
|
|
|||
niin mutta nämä riisipussimiehet on niin jumalattoman viisaita
|
|
|||
Juu niihän ne kaikki amerikankoslat kulkee "kympin pintaan" ainaki omistajien puheiden perusteella....oli sitten pensa eli tiisseli
|
|
|||
No kyllä bensa jenkki maasturi vie ainaki 25 litraa tunnisa jos montulla/ maastosa ajelee.. ja tielläki kulutus on jotain käsittämätöntä jos innostuu vähä ajelee.. Mutta on sitävastaan kyllä h*levetin hauskaa
|
|
|||
kyllä tuommonen jenkki suburban ym. on joskus hankittava, tuntuu vaan olevan aika kalliita ylläpitää
|
|
|||
chevy van g20 6.2ltr v8 dsl vapari koneen kulutus tarkasti laskettuna 10.3l ja tuo urpaani on jo paljon uudempaa tekniikkaa niin menee luultavasti samoihin jos ei jopa alle..onkohan tuo urpaani 4x4_
|
|
|||
äääh. toyota landcruser se pitää olla...
|
|
|||
Landcruiser on kyllä oikeestaan järkevin valinta jos tarvii maasto-ominaisuuksia. Mutta katumaasturiks olis pätevä semmonen uus Range Rover Sport jota ryssätki vetää maahansa käsittämättömiä määriä päivittäin..
|
|
|||
eilen illalla startissa oli käkkylä escalade kokeilussa. ei jarruja ei alustaa ja tehoa yli 400hv...ei mitään mairittelevia kehuja saanu.
|
|
|||
jos joku härveli niin landcruiseri pitää hintansa, 500tkm ajettu joku 91-92 niin pyynnit taitaa pyöriä siellä 15t€->
|
|
|||
pitää kait minunkin kommentoida, täällä kun näkyy olevan usa vastaan japani. yhdistelmän kokonaispaino oli noin 5800kg ja kulutus sadalle vakionopeussäätimellä ajettuna 16,8 l eikä oltu tien tukkona. miten olis mahtanu olla nissanin vehkeillä_
|
|
|||
Kyllä meillä vedellään Magnumilla ja Kingcapilla 3200kg kärryjä ja mainiosti tulee perässä. Navaro on sitten tosi raaka vetämään. Eihän niistä ihan 5800kg:n yhdistelmäpainoa tule, mutta kärryt on takuulla painavampia, kun tuossa kuvan yhdistelmässä.
|
|
|||
600 kilsaa ajeltiin 7,5 tuntiin 4 kertaa stopattiin kahville
|
|
|||
veturilla ikää jo 12v pitäis vertailla saman ikäiseen. vai verrataanko duramaxiin että päästään saman ikäisiin 320hp ja vääntöjä ihan possuna.
|
|
|||
ja mikäs kone se duramacissa onkaan_ isuzu. suosittelen kokeileemaan hj61 turbo cruiseria, meinaan kulkee ja vetää. jenkkivehkeistä joku rami ihan ok cumminssin koneella.
|
|
|||
gm ku gm. vai olis cummins ok. onhan se ihan mukavan kuulonen raksuttaja, on vain niihin tullut sellainen kauhu että ieipä kiinnosta. isuzun koneet on aina olleet takuu varmoja. toistaiseksi 6,5 piisaa mulle.
|
|
|||
Eipä ole gm:llä enää ainuttakaan Isuzun osaketta....taitaa toyota nielasta kohta koko gm:n
|
|
|||
eipä passaakaan purnata liikaa, kun itelläki on yhen letukan keulalla ruottalainen riisseli. saattaa se toyotalta nielasematta jäädä, nuo korean "chevyt" kyllä joutais lopettaa.
|
Kommentti 3 - 22 22:n joukosta Sivu: 1 - 2 |