Galleria > Yleinen > Autot |
TIEDOSTO 355/546 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.3/5 3 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Ducato.JPG |
Albumin nimi: | Lassipe / Autot |
Arvo (3 ääntä): | |
Avainsanat: | fiat / ducato |
Kuvaajan nimi: | Lassipe |
Kuva otettu pvm: | Kevät-07 |
Paikkakunta: | Kurikka |
Tiedostokoko: | 77 kt |
Lisätty galleriaan: | %31.%03.%2007 |
Tarkkuus: | 1024 x 572 pikseliä |
Katseltu: | 1736 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=18096 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 14 - 33 33:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
kai minä nyt tiedän millainen "cooleri" ducatossa on, kun sellaisen omistan itsekkin... cooleri on siis "postimerkin" kokoinen... yksi tuttu käyttää coolerina tuota valotelinettä, auto siis vanha transit mersun TD koneella... ja kilvissä...
|
|
|||
ei maha olla kaksinen hyöty tuon kokosesta coolerista
|
|
|||
eipä tuo muutenkaan ole järin korkiaviritteinen..
|
|
|||
tuosta ducaton omasta coolerista ei taida olla kuin haittaa ehkä se vakio 1.9 vielä menee, mutta kun samaa käytetään myös 2.5 ja 2.8 litraisessa... (oma ducato on 2.5 ja nykyään miedostosti ruuvattu)
|
|
|||
niin, kaamee musta sauhu, mutta mitään ei tapahdu siinä sun värkissäs
|
|
|||
no, kyllä se nyt aina vakio 2.5 ducaton voittaa muista, että auto painaa yli 2 tn tyhjänä, samoilla tehoilla sun maksalaatikko karkais jo käsistä
|
|
|||
mitäs siinä sitten noin arviolta niitä hevosia on_ eikö siinä vakiona ole reilu 100_ en muista että olisit sanonu sillo, ku esittelit polleena siä sircuitilla kuinka pölläyttelee
|
|
|||
oliko siinä vakiona joku 115 hp kyllä siinä nyt vieläkin yli 130 on, vaikka hieman syöttöä pienensinkin... pumpussa olis kyllä varaa suurempiinkin tehoihin, se vakio turbo ei vain enää pysty tarjoamaan ilmaa riittävästi... kun jaksais, niin tekis vesiruiskun ja heittäis tuon vakio coolerin pellolle vaikka turbon päivitystä se kyllä ekana vaatis kytkinlevystä repes keskiö viimekuussa, remppaan meni mukavat 700 €
|
|
|||
no isompi turbo ja kuuleri sitten
|
|
|||
ja teit sitämyöden vararikon joo kyllä sellane koppa jo vähä vaatiiki tehoa.. Parempi ko virittelet sitä kuussatasta, ja pidät ton ihan vaan työautona..
|
|
|||
vaikka kyllä sen tehot jo mulle riittää nytkin, ohitukset on jo riittävän ripeitä, yli 80 km/h tuolla ei siis sais ajaa lain mukaan, mutta tarvittaessa pääsee rekasta ohi "turvallisesti" (80 km/h nopeudesta, kun lyö kaasun pohjaan on rekan ohjaamon kohdalla yleensä sellainen 130 km/h mittarinopeutta...), vakiosäädöissä ei oikein innostanut ohitella rekkoja, ellei ollut 1 km pituinen suora...
|
|
|||
jaa se on kuormis onkos siitä kusiaisesta kuvaa
|
|
|||
kusiaisesta ei ole kuvia vielä...
|
|
|||
onko vielä vaiheessa kuinka pahasti :_:
|
|
|||
tekniikka alkaa olemaan nipussa hallin lattialla, mutta korille ei ole tehty vielä mitään... kun en ole vielä päättänyt, teenkö koko korin (tai osittain) uusiksi lasikuidusta, vai päädynkö muokkaamaan tuota nykyistä pellillä nyt vaikuttais siltä, että teen keulan ja perän lasikuidusta ja jätän korin keskiosan alkuperäiseksi
|
|
|||
taitaa tulla aika katseenkääntäjä
|
|
|||
"auto on kaunis, kun se on nopea"
|
|
|||
pääseekö/laitatko sen gti magazineen esittelyyn
|
|
|||
öö, en ainakaan siihen lehteen, se on ihan varmaa... tuskin tuosta nyt sentään mitään lehtijuttua kukaan tekee, kun se ei varmaan oikein täytä nykykriteerejä, eli siinä ei ole stereoita puhumattakaan 20" subbarista netistä saavat kiinnostuneet lukea...
|
|
|||
ei niitä stereoita tartte kun äänet tulee konehuoneesta
|
Kommentti 14 - 33 33:n joukosta Sivu: 1 - 2 |