Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 8805/8910 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4.1/5 9 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | BKG_t_alustoina_-05_2.jpg |
Albumin nimi: | Gripen / Kuorma-autot, rekat |
Arvo (9 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | Gripen |
Kuva otettu pvm: | kesä -05 |
Tiedostokoko: | 89 kt |
Lisätty galleriaan: | %30.%01.%2006 |
Tarkkuus: | 800 x 448 pikseliä |
Katseltu: | 7437 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=8930 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 25 - 44 44:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
se saattaa hyvinkin olla kun o vanhempi malli. jos samanik_si_ vertaa samas ajos eik_ kumpaakaa ole v_lityksill_ pilattu nii siit_ kyll_ l_ytyy ero. tietty saman merkin osalta.
|
|
|||
3,08 per_t ja samanlaiset k_rryt ja samanlaiset ajot. Ja "optio"cruise kun fortumille ajettiin
|
|
|||
ja sama kuski _
|
|
|||
Useita eri kuskeja, 3-4 kuskia per auto
|
|
|||
juupa, ja sit olis kiva tiet__ mist_ ero oikeesti tulee..
|
|
|||
No sit_ ei pysty kukaan sanomaan, mutta n_kisin n_in ett_ t_ss_ meid_n tapauksessa vaikutti se ett_ isompi kone oli taloudellisempi pieness_ ajossa kun ajetaan ns. vaihteella esim: kaupunkiajo, mets_-autotiet, kyl_tiet, kiihdytykset yms. ja pienempi vastaavasti maantieajossa. Ja t_ss_ tapauksessa maantieajon suhde t_h_n muuhun ajoon oli sen verran pieni ettei pienmpi kone enn_tt_nyt kuromaan eroa umpeen
|
|
|||
toi mallisarjan ero tekee jonkin verran, mut kun aattelis et pienempi on ominaiskulultaan pienempi ja mit_ lyhyemp__ ajoa ni ero pit_is olla toisinp_in. taik niin se menee ainaskin puunajossa.
|
|
|||
Niin tai n_in..Jos ajotietokoneeseen on yht__n luottamista niin ero oli aika selke_ kun nollas mittarin kun poistui pikitielt_ kuorman hakuun ja tuli takasin pikitielle..
|
|
|||
no nyt sekin selvis. eli todellisista kulutuksista ei ole tietoa. ne kun saa selville ainoastaan ite laskien. mittareissa on melkosia kummajaisia noi lukemat kun vertaa todelliseen kulutukseen.
|
|
|||
Siis kyll_ kulutukset on laskettu niin kuin pit__kin mutta t_m_n miss_ se ero tulee pystyi havainnollistamaan kyseisill_ mittareilla.
|
|
|||
juup. no sitte... siihen tarkotukseen mittarit l_hinn_ sopiikin. tossa uudessa r-sarjalaises on mittari kyll_ muuten melko tarkka ku josain tankillises n_ytti jopa v_h_n enempi, mut viikko tasolla suht kohillaan. ollaan kokeiltu v_h_n kaikenlaisia koneita ja p__s__nt_sesti huomio on et isokin kone menee tasasta matkaa pienell_ kululla, mut nurkissa lyhytt_ niin ero korostuu enempi.. kaikkinensa l_pikulutuksen ero 4-6l satasella..
|
|
|||
eip_ toi kulutus ainaskaa 500000 viel_ muutu jos kone huollettu kuten pit_
|
|
|||
elik_ ajettu huonolla _ljyll_, huollettu harvoin taik ei ole s__detty suuttimia. 850000 saa ainaskin ajaa ilman moisia ongelmia jos huoltaa kuten pit__. l_hinn_ kulutuksen nousu saattaa johtua nokka akselin kulumisesta, koska se ohjaa sy_tt_
|
|
|||
synteettiset _ljyt esim, mobil ilman mink__nlaisia ongelmia. teboilista ei kokemuksia.
|
|
|||
johtuu siit_ kulumisesta. kun nokka akseli joka tapauksessa kuluu vaikka miten hoidettais jos autolla ajetaan. ja kulunut nokka taas antaa v__r_nlaist toiminta ohjetta suuttimelle. ja kyll_h_n tuo 500000 on sellanen m__r_ et hyv_ olis suuttimet s__t__ vaik ei itek__ olla maltettu mit__nteh_ siin_ vaihees jos kulutus kurissa eik_ muuten oireile.
|
|
|||
joo-o. Miss_s ajossa tein autot on ja miss_p_in_
|
|
|||
komeita on
|
|
|||
nikke sanoppa miksi mulle tulee t_m_ teksti kun yrit_n laittaa kuvaa tulemaan:PHP running on your server does not support the GD image library, check with your webhost if ImageMagick is installed
|
|
|||
en tied_ sama teksti tuli mulle ku yritin lis_t_ kuvia
|
|
|||
missiolle tiedoksi polttoaineesta se teho lähtee, eli jollei pala polttoainetta ei tule voimaa.
|
Kommentti 25 - 44 44:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |