Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
1103 motti tikissä
Avainsanat: motor1103

1103 motti tikissä

Valtra 6300+kuikka_3.jpg A2.jpg DSC01161.JPG DSC01737.JPG kuvia 2005 296.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.9/5 8 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:DSC01161.JPG
Albumin nimi:Henkka / Traktorit ja koneet
Arvo (8 ääntä):33333
Avainsanat:motor1103
Kuvaajan nimi:Henkka
Kuva otettu pvm:toukokuu
Tiedostokoko:65 kt
Lisätty galleriaan:%27.%10.%2005
Tarkkuus:730 x 520 pikseliä
Katseltu:5530 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=6294
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 20 28:n joukosta
Sivu: 1 - 2

snaH   [%27.%10.%2005 kto2005 %23:%lokakuu]
hyv__n kuntoon on laitettu Vink
vajokki   [%27.%10.%2005 kto2005 %23:%lokakuu]
se on ihan ruskee Nauru
casemies   [%28.%10.%2005 kpe2005 %01:%lokakuu]
paljonko irtoo vetoon
Henkka   [%28.%10.%2005 kpe2005 %12:%lokakuu]
en tii_ paljonko tapista l_htee.. Nolo
ValtraKuski   [%28.%10.%2005 kpe2005 %16:%lokakuu]
Siin_ on kyll_ todella luja moottori!!!
Henkka   [%28.%10.%2005 kpe2005 %19:%lokakuu]
Niin on. Alav__nt_ on ihan tautinen..isolla kakkosella nostaa kytkint_ kuorma p__ll_, paukutta tyhj_k_ynnin rajamailla mutta sitten kun se p__see vauhtiin niin sit_ ei est_ mik__n Nauru Nauru Nauru
Juice   [%30.%10.%2005 ksu2005 %22:%lokakuu]
No eik_s tossa n_y selv_sti turbo_
SomeWhere   [%30.%10.%2005 ksu2005 %22:%lokakuu]
kannattaa hommata silm_lasit jos ei huomaa turboa tossa...
Turvekeisari   [%30.%10.%2005 ksu2005 %22:%lokakuu]
mik_ turbo tosa on_
Henkka   [%31.%10.%2005 kma2005 %09:%lokakuu]
Kyll_ siin_ on turbo jo paikallaan.. Pyörivät silmät Switzerin turbo, en vaan tied_ miten se oaikeesti kirjoitetaan Vink
Shaka   [%31.%10.%2005 kma2005 %10:%lokakuu]
Malli taitaa olla schwitzer S2B
Turvekeisari   [%31.%10.%2005 kma2005 %22:%lokakuu]
j__ _. miksette laittanu garret:tia Cool
Henkka   [%01.%11.%2005 kti2005 %09:%marraskuu]
en tii_, is_ ukko vaan tilas Erittäin iloinen
Vallu802   [%05.%11.%2005 kla2005 %21:%marraskuu]
Miss_ kaikissa valmet02\03 malleissa se olikaan vinkuturbo :_: :-_
H_yl   [%05.%11.%2005 kla2005 %22:%marraskuu]
1203 valmeteissa on k_ytetty sit_ patopaine ahdinta (comprex ahdin) tuossa muuten 1203 valmetin v__nt_arvot ->
V__nt_ Nm/kierr. DIN: 424/1350, vertailun vuoksi sama moottori ja samat hevosvoimat, mutta turbolla ->
V__nt_ Nm/kierr. DIN: 370/1500
eli pienemmill_ kierroksilla huippu v__nt_ ja viel_ enemm_n. ei niit_ turhaan sitkeiksi koneiksi kehuttu. moni rikkoi moottorin tuon v__nn_n takia, kun voima ei loppunut ollenkaan Häiritsevä
Vallu802   [%05.%11.%2005 kla2005 %22:%marraskuu]
onko comprexilla ja muilla ahtimilla eroja esim,hevosiin,v__nt__n.... :_:
H_yl   [%05.%11.%2005 kla2005 %23:%marraskuu]
comprex v__nt__ yleens_ alempaa, kuin turbo, turbolla taas saadaan parempi huipputeho (arvelisin) comprex ahdinta ei tiet__kseni ole k_ytetty kovin korkeaviritteisiss_ koneissa, kun sen ominaisuudet ovat parhaimmillaan juuri pikkukierroksilla.
Vallu802   [%05.%11.%2005 kla2005 %23:%marraskuu]
sais sen vissiin asennettua 702:seen ton comprexin
mika3   [%06.%11.%2005 ksu2005 %11:%marraskuu]
mutta kyll_ nykyaikainen hukkaportillinen ahdin pieksee tuon vanhan kompreksin 10-0. aikanaan oli varmasti mahti laite, v__nn_t oli huimat! vrt esim. kovana v__nt_j_n_ pidettyyn 12045 crystaaliin: 374/1500
H_yl   [%06.%11.%2005 ksu2005 %19:%marraskuu]
joo, kyll_h_n hukkaportilla saadaan mukavasti laajenettua turbon k_ytt_aluetta, mutta en usko, ett_ comprexin alav__nt_ihin silti p__st__n Vink (siis alueella 500-1000 rpm)

Kommentti 1 - 20 28:n joukosta
Sivu: 1 - 2