Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat
Simeonin Volvo FM500 
Kiitosimeon Oy:n Volvo FM500 säiliöyhdistelmä.
Avainsanat: Kiitosimeon Simeon Volvo FM500 Shell Hirvaskangas 194

Simeonin Volvo FM500

Kiitosimeon Oy:n Volvo FM500 säiliöyhdistelmä.

auto1.jpg Airaksisen_Volvo_FH12.JPG Simeon_194.JPG OAK_395.JPG Huhtala_2.JPG
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 4 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Simeon_194.JPG
Albumin nimi:mjk79 / Kuorma-autot, rekat
Arvo (4 ääntä):44444
Avainsanat:Kiitosimeon / Simeon / Volvo / FM500 / Shell / Hirvaskangas / 194
Kuvaajan nimi:mjk79
Kuva otettu pvm:5.2.2014
Paikkakunta:Äänekoski Shell Hirvaskangas
Tiedostokoko:216 kt
Lisätty galleriaan:%08.%02.%2014
Tarkkuus:1024 x 768 pikseliä
Katseltu:1674 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=53988
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1

Setämies   [%10.%02.%2014 kma2014 %22:%helmikuu]
Erikoinen valinta tällaiseen käyttöön tämä matalahyttinen FM, kun ei tällä mitään tippaa kuitenkaan ajeta, että tarvis hypätä hyttiin ja hytistä yhtenään. Tupaöljyn jakoajossa näitä "tunnelivolvoja" kyllä näkee.
TPel   [%11.%02.%2014 kti2014 %12:%helmikuu]
Asiantuntemukseni kuljetusalasta on melko heikko, mutta säiliössä näyttäs olevan paikat tukijaloille, niin kai tuohon on sillon helposti vaihdettavissa pytty jolla voi lähteä tipan ajoon?
Setämies   [%11.%02.%2014 kti2014 %14:%helmikuu]
Näinkin saattaa olla ja kullakin talolla on oma hankintapolitiikkansa. Muistan tapauksen takavuosilta, kun Scanialla oli vielä nää viimesimmät nokkamallit eli torpedot tuotannossa. Silloin eräs isäntä osti raskaan polttoöljyn ajoon täysperän vetäjäks nokkamallin makuuhytillä. Oli kuulemma laskenut paljonko häviää kuljetettavissa litroissa vuositasolla verrattuna jos olis ostanut buldoggi mallisen, mutta kun talossa kuulemma piti olla yks nokkamalli makuuhytillä niin mikäs autto. Isännän ääni ja isännän rahat

Kommentti 1 - 3 3:n joukosta
Sivu: 1