Galleria > Yleinen > Turvekoneet |
TIEDOSTO 215/1488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.6/5 5 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | kiinni.jpg |
Albumin nimi: | turo_ / Turvekoneet |
Arvo (5 ääntä): | |
Avainsanat: | kiinni |
Kuvaajan nimi: | Turo_ |
Kuva otettu pvm: | 14.7.2012 |
Paikkakunta: | Pudasjärvi |
Tiedostokoko: | 226 kt |
Lisätty galleriaan: | %11.%04.%2013 |
Tarkkuus: | 1148 x 861 pikseliä |
Katseltu: | 7691 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=51971 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 13 13:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
Kiinni on ja hyvästi! Onko porsinu laatikko/pakat vielä kertaakaa tästä valpurista??
|
|
|||
6000h kohdalla pikavaihde uusittu ku rupes luistamaan. mutta laatikolle eikä suunnanvaihtimen pakalle ole tehty mitään. Matalapaine hydrauliikan painetta on nostettu kun meinas olla pikavaihteessa pito ongelmia. Jos nyt en väärin muista niin olikohan 17baarista jonnekki reiluun 20baariin. Niin nyt kyllä nasahtaa pakat kiinni
|
|
|||
No hyvinhä tuo on sitte kestäny. Palioko on tunteja kertyny?
|
|
|||
reilu 7000. Ei sillä kukaan muu ajakkaan ku minä ja ole koskaan ajanutkaan. Kyllä se tuo loota näimmä sen 400hv kestää kun osaa oikialla lailla ajaa. Ja en meinaa nyt sitä että en uskaltais ottaa tehoja ulos Pehmeät vaihot eikä mitään rysäytyksiä niin kyllä se kestää tasasta vedätystä kestää
|
|
|||
kuvan tilanteessa pienin vaihe ja täysiä pääsee rempalle ennenpitkää
|
|
|||
Eikai se nyt pienellä vaihteella pääse rempalle kun ei tule kuormitustakaan? Kuvan tilanteessa ollut varmaan m alueen 4 ja pikavaihde 3 ja renkaassa nopeutta noin 20km/h. Se on tuolle koneelle semmonen pykälä ettei voima lopu vaikka mikä tulis Ja kestävin pykälä vielä muutenki. http://www.youtube.com/watch?v=1zA5xPV9KEU Noin se pysähtyy komeesti kyseisellä pykälällä!
|
|
|||
No ei nyt ihan piennin vaihe, mutta että rynkytetään eteen ja taakse hirveet kiekat päällä, pitäs aina osata luovutta ajoissa Ja juu aika tarkkaan oon nuita sinun videoita seurannu tuolla, mahtavia kommenttiketjuja luettavissa nuissa sinun videoissa, ainhan niitä löytyy jotka olevinaan ovat muita parempia ja osaavat paremmin
|
|
|||
En minä koskaan ruukaa pakittaa kärryn kans ku jää kiinni. Ei järkeä. On vaan tiukemmassa sit Meillä on aina ollut semmonen homma että kiinni ku on ja sit ku vedetään niin kaikilla sellaset pykälät päällä että jaksaa tyhjäkäynnillä lähtiä liikkeelle. Sulaa kytkin muuten melko nopeesti jos yrittää isolla pykälällä ja kaasulla sudittaa
|
|
|||
Siitä huomaa että ei oo koneissa ollu paljoa aski rikkoja Joku kone suolla missä käy monta jätkää kokeilemassa hommaa ja kuski vaihtuu muutenkin koko ajan nii on varmasti enemmän rikkoja, ja koulutus konettakaan en ihan eka menin itelleni hankkimaan, niissä käy varmasti kanssa vaikka minkälaista kokelasta
|
|
|||
Oli meillä viime kesänä t190 ja 8550 askit topulina. Tosin rengit ajo että onko lie ollut vaikutusta
|
|
|||
No tiedä sitä, tietty jos rengin tuntee jo pitemmältä ajalta, nii tuskimpa on vaikututsta, mutta hos aivan uusia kokelaita ompi nii voipi ollakkii
|
|
|||
Oppipoikia oli. Sillä minä noin arvelinki. On hyviäkin renkejä ja tulee hyviä mutta se tahtoo vaan tuo koulutus joskus vähän maksaa Mutta rapatessahan roiskuu
|
|
|||
Joo tekemällä oppii, ite oon aina kyselly uudesta ajokista että onko siinä mitään yhtään rikki että ei sitten syytetä kuskia että oot tuonki särkenä, ja nuorempana tuli onneks saatua hyvät ohjeet aina uuteen raktoriin, muistan joskus taisin olla ala-asteen viimesillä luokilla kun ekan kerran kunnon crystaali zetoria ajoin, oli vähä sormi suussa kun ei kukaa neuvonu alkus mitään, mutta kysymällä rupes pärjäämään Tullu sitten itekki parikertaa neuvottua oma raktori vieraalle/sukulaiselle, että ei sitten suunan vaihtoa revitä vauheissa jne
|
Kommentti 1 - 13 13:n joukosta Sivu: 1 |