Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 3155/14488 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4.2/5 11 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 2012-12-19_11_41_26~0.jpg |
Albumin nimi: | Traktorit ja koneet |
Arvo (11 ääntä): | |
Avainsanat: | caseih / case / puma |
Kuvaajan nimi: | pete |
Paikkakunta: | elimäki |
Tiedostokoko: | 1036 kt |
Lisätty galleriaan: | %26.%12.%2012 |
Tarkkuus: | 2048 x 1536 pikseliä |
Katseltu: | 5553 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=50921 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 2 - 21 21:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
no vaihtelevalla menestyksellä anturi vikoja ollu jokunen emmä usko et sítä akselia vituttaa kun kumminki jousitettu ja siihen saa muutenkin ottaa keulaan enemmän painoa kun toi aura ja kuormaaja yhteensä
|
|
|||
kyllä navat tuossaki touhussa kiittää melko lahjakkaasti, pelkkä etunostolaitekki liikaa, kesällä 4naparikkoo riitti.
|
|
|||
Mikä piru niitä napoja vaivaa, mikä hajoaa? ilmeisesti etuparipyörät pahasta?
|
|
|||
4 naparikkoo kesässä... Aikas kovaa tahtia hajoilee siis
|
|
|||
Mittee työ Reki tiettä?
|
|
|||
kyllä neljä vaiko perätiki viis kertaa navat kappaleiks, kehältä halken ympär, eessä ei ollu ku etunostolaitteen ja painot jottei hyppyyttäs liiaksi lietteen levityksessä, ja mänihä siitä paljo muutaki mitä ei ihan ois uskonu uuves konneeks
|
|
|||
Onkos näis kuinka mallikohtaisia eroja järeydes? 180 ja 195 näyttääs olevan 200kg painos eroa, 225 taitaa ainakin olla etuakselista neljällä planeetan rattaalla ja se onkin 50kg painavempi
|
|
|||
meGA: vieläkö silti kone on talossa?? Luulis menevän hermo tuommosen kanssa
|
|
|||
samat navat niissä on minun ymmärtääkseni mutta varmaksi en sano. joo taitaa nyt olla viimeset hetket natikalla talossa koha uus tuloo tilalle, siirryin ite toimisto hommiin kato ni ei hermoja nuihi menetä
|
|
|||
no ei meillä ainakaan ole vielä ollu mitään napojen kanssa vaikka tollakin on aurattu ison nivelauran kanssa mikä oli kuormaajas kiinni taitaa olla MEGA yksilöllinen vika en ainakaan ole kuullu et muilla olis napojen kans ongelmaa mulla taas paukkuu toi laatikko jonku verran joku synkro tai joku ja sit se nykiminen tuntuu et paineet loppuu tai jotain ja yks kone 165 tuolt hämeestä hyytyy aina yht äkkiä ja ei tiedä miks ja vähän aikaa menee hiljaa ja koht ihan normaalisti vissii joku lämpöanturi vika mutkun ei mitään virhekoodia tule. taitaa olla yksilöllisiä vikoja näis puumissa täytyy vissii vaihtaa toi jonh deereen vaikka oon sanonu et vihreetä ei tule mut e
|
|
|||
Täälläpäin kanssa yks puma 165 mikä kadottaa välillä vauhtinsa, mutta hyökkää taas hetkenpäästä tavotenopeuteen. En tiiä vaikuttaako kun 40 ekoperä, sekoilisko se sitten jotain
|
|
|||
195CVX puma lakkaa välill' kiihtymästä siinä 30km/h tienoilla ja hetken päästä taas lähtee Ja muutenkin nykii välillä niinkuin vaihtais vaihdetta välillä... Suurimman osan aikaa toimii silti kuin unelma...
|
|
|||
MeGA. Tuleeko sulle se R jönssi
|
|
|||
Kyllä minä oon kuullu että niiitä on muillaki menny niitä napoja, ja kyllä tulee R peura mutta ei se mulle tule vaa ex työpaikalle sukulaismiehelle. siinä 180:pissä oli vikaa jo alle sadan tunnin ja sen jälkee poralastusta lähtiin kaikkee kakkaa vikaa.
|
|
|||
Jaa jaa... Muuten, 225:ssä järeämpi etuakseli kun tuolla aiemmin sitä pohdittiin
|
|
|||
joo niin oppailin että saattaa olla järeempi, teknillisesti sama tuo 225cvx ku 180cvx, ohjelmisto on vaa niissä hiukan eri... muuten kyllä tykkäsin natikasta itekki mutta ku ois piru toiminu eikä ollu niitä vikoja.
|
|
|||
Hmm. Taitaa olla 195 ja siitä eteenpäin kans isompi jäähytin kuin 165 ja 180. Muuten pitäis olla kyllä samoja.
|
|
|||
kävin kattoo meGAn kuvia tuossa ja itelle tulis ekana mieleen että ei se keulalla oleva paino niitä napoja riko vaan etuparipyörien käyttö... meillä ei ainakaan 7490 fergusa taho keula kestää etupareja... eikä yhessä valtrassa oleva carraron akseli ei kestä etupareja varsinkaa jos on etukuormain tai muuten keulalla painoa...
|
|
|||
parikkaat pienemmät ku juurikkaat, ja olosuhteet viimekesänä sellaset että eipä pärjänny ilman parikkaitakaan milleskää. ihme että peurassa ja vanhemmissa caseissa kesti navat vallan mainiosti, mutta joo särki mikä särki
|
|
|||
Noo... itellä meni aikanaan TM:hollannissta napoja ku tupakkia... ja yks akseliki ihan katkesi... että en tiiä onko näissä akseleissa mittään samaa nyyskyn akselien kanssa... mutta siinä ei ainakaan ollut vara pitää paripyöriä edessä... Ja merkin vaihdolla loppui nämä huolet... nykyisin on sellaisia raktoreita missä voi pitää paripyöriä silloin ku tarvitsee
|
Kommentti 2 - 21 21:n joukosta Sivu: 1 - 2 |